Tuesday, February 14, 2006

ΑΓΑΠΗ ΠΟΥΓΙΝΕΣ ΤΡΙΚΟΠΟ ΜΑΧΑΙΡΙ

"Shakira θάρθω να σε κλέψω κάποια βραδιά
Μωρό μου sorry, μα άντε βρες καλύτερο αγόρι.
Τα μαύρα φεγγάρια του έρωτα
Υοu are the one, but I want none
Κόκκινο, ναι ήταν κόκκινο, είχε το χρώμα του ΘΕΟΥ,
του ΘΡΥΛΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ
Εκατό χρόνια με παρέα
Ντάρι ντάρι ντάρι ντάρι, στους γιαλούς ψοφάν οι γλάροι
Silouet με πέντε δημητριακά
Ελα μου, είναι επικίνδυνη η τρέλα μου, έλα μου, έλα μου
Θα χτίσω είκοσι φωλιές κι άμα γουστάρω αγκαλιές
Αγάπη από τεφλόν
Σε πότισα Αμέθυστο, με πότισες σφηνάκι
Μ έχω ερωτευθεί
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων αγάπη δε μη έχω...
Ο Αγιος Βαλεντίνος των Υπουργών
ΡΟΜΕΟ και Ιουλιέτα
ΝΤΟΥ ΓΙΟΥ ΛΑΒ ΜΙ;
Φιλέτο πεσκανδρίτσας με σως αγριοσαμπάνιας και κούλις λαχανικών ποσέ
Τσικουλάτα, τσικουλάτα κι όχι πια βραστή σαλάτα
Λευτεριά στα 16βάλβιδα! "

Το παραλήρημα ενός αξιοθρήνητου " Βαλεντίνου" πριν την έξοδο....






15 Comments:

Blogger Ελένη said...

Αχ κύριε Ορλάντε μου. Και εγώ είμαι χάλια. Ετοιμάζομαι να βγω με τον executive και για να ξεχάσω και πριν να έρθει αυτή η ώρα πάω να τα πιώ για λίγο στην Ταβέρνα... :-((

Είμαστε δυο κυκλάκια, φυλακισμένα στο τετράγωνο του κτηνώδους διαφωτισμού...

11:40 AM  
Blogger dora in e-space said...

Αγαπητέ κύριε orlando, (παρεπιπτόντως το Ορλάντο στην ΟΥΣΑ είναι πολύ συμπαθητική πόλη)
Σας ομιλεί (ιντερνετικώς) μία κυρία που η σημερινή νύχτα της δεν έχει καμμία διαφορά από τις άλλες. Ο σύζυξ έβαλε ένα έργο στο ντιβιντί πλέιερ, εκείνη (εγώ δηλαδή), μόλις έβαλε το μωρό της γιά ύπνο, και απολαμβάνει την άγια ώρα της αυτοσυγκέντρωσης στην οθόνη του λαπτόπ της.
Γιά κάποιο περίεργο λόγο, δεν με χαλάει καθόλου αυτό. Ευτυχία είναι να απολαμβάνουμε αυτά που έχουμε. Λίγα ή πολλά, δεν έχει σημασία.

Αφού λοιπόν έχεις αποφασίσει να κάνεις την μέρα αυτή ξεχωριστή γιά κάποιον άλλον, κάντην ξεχωριστή και γιά σένα, απολαμβάνοντάς την :))

12:35 PM  
Blogger Ελένη said...

Κύριε Ορλάντε. Αν δεν μπορείτε να προσφέρετε αποκλειστικότητα σε μένα και τα alter ego μου , να το κλείσετε το μαγαζί πάραυτα.Κρίμα στον κόπο που κάνετε, δηλαδή.

Απαιτώ να επιτρέπονται σχόλια ΜΟΝΟΝ σε μένα. Αυτό μας έλειπε δα.

Εσείς κυρία μου τραβάτε στον άντρα σας και το μωρό σας που ήρθατε να μας κάνετε τη φοβερή αποκάλυψη ότι η ΟΥΣΑ (sic) έχει Ορλάντο, με ύφος λές και μας ανακοινώνετε ότι την άλλη βδομάδα θα είστε στο CERN στο συνέδριο για τα particle physics... Λέτε να μην τελειώσαμε το Δημοτικό εμείς; Νομίζετε ότι όλες μας τρώμε μούσλι και μαύρο ψωμί;

Ή θα μπει κάποια τάξη ή θα αρχίσω τα μπινελίκια,Ορλάντε. Your call.

3:47 PM  
Blogger alombar42 said...

Τάδε έφα Μουφλουζέλης:
ένας άντρας δέκα γυναίκες, εικοσάρες και μπεμπέκες
(άσε τις φεμινίστριες και τους κουλτουριτζήδες να φωνάζουν - τα γουρούνια προτιμούν τη λάσπη)


Ευτυχία είναι να απολαμβάνουμε αυτά που έχουμε.

Ντόρα - μια σοφή κουβέντα :)


Ελένη, αν ποτέ με συναντήσεις σαν "θλιμμένη πεταλούδα" ή σαν "απελπισμένος μικροτσούτσουνος", κράτα και μικρό καλάθι :)

2:42 AM  
Blogger orlando said...

Αυτός ο "κτηνώδης διαφωτισμός" αρχίζει να εξάπτει τη φαντασία μου.... Το κτηνώδες του θέματος άντε και το συλλαμβάνω (λέμε τώρα)αλλά το διαφωτιστικόν σημαίνει με ή χωρίς κεριά; :Ρ

2:52 AM  
Blogger orlando said...

@alombar
Πάντως ένας φίλος του αδελφού μου γιατρός, τόπαιζε στις νοσοκόμες Ντροπαλός Νέος Μόνος Δυστυχώς από ...σεξουαλική τραυματική εμπειρία που δεν μπορούσε να ξεπεράσει. Πρέπει να πήδηξε όλο το άξιο λόγου δυναμικό συν τις κολλητές τους... Μετά άλλαξε νοσοκομείο!

2:57 AM  
Blogger alombar42 said...

Οι γυναίκες (κυρίως) μη δουν κανένα αβοήθητο, αμέσως να συνδράμουν - δεν το έγραψα τυχαία το σχολιάκι. Ακόμα πάντως δεν έχω καταλάβει αν είναι απίστευτα αφελείς ή απίστευτα έξυπνες...

Καλημέρα :)

4:05 AM  
Blogger gavros 7 said...

Επιτέλους κι ένας γάβρος!

4:33 AM  
Blogger orlando said...

Τι να πω! Οπου κι αν πάω η γαβρίλα με πληγώνει... :Ρ

4:39 AM  
Blogger Ελένη said...

Γαβρίλα όπως λέμε καφρίλα;

5:04 AM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Καλό το ναρκωτικό βρε παληκάρι μου αλλά με μέτρο... Δε κάνει.

5:40 AM  
Blogger dora in e-space said...

@ ελένη
Η έλλειψη χιούμορ είναι ενοχλητικότερη (γιά μένα) από την έλλειψη στοιχειώδους αντίληψης. Ούτε αποκάλυψη περί της τοπογραφικής θέσης του Ορλάντου της ΟΥΣΑ έκανα, πολύ δε περισσότερο δεν είχα ύφος ανακοίνωσης συμμετοχής σε συνέδριο (οιουδήποτε περιεχομένου). Ενα απλό σχόλιο έκανα. Με συγχωρείτε εάν το σχόλιό μου αυτό σας ενόχλησε, αλλά είμαι σίγουρη οτι είστε πολύ πιό έξυπνη από οτι θέλετε να δείξετε και ξέρετε οτι σε ένα blog μπορεί να κάνει ο καθείς σχόλιο εφόσον ο οικοδεσπότης το επιτρέπει.
Ευχαριστώ που ξυπνήσατε το κοιμισμένο πνεύμα μου.

6:55 AM  
Blogger orlando said...

@dora
Μα πλάκα μας κάνει μην θίγεστε. :)
Η Ελένη έχει εκπληκτικό χιούμορ αν και λίγο ...βίαιο όταν την πρωτογνωρίζεις. Εγώ κόντεψα να πάθω ανακοπή όταν με πρωτοέκραξε!

7:21 AM  
Blogger orlando said...

Ελένηηηηη,μην κράζεις χρυσό μου τ άλλα παιδάκια. Και πες μου το "διαφωτισμού" είναι με κεριά ή με λαμπατέρ;

7:24 AM  
Blogger Ελένη said...

Βρε Doraki, βρε κουτό, θα μπορούσα να μιλάω ποτέ σοβαρά εγώ; Και να κράξω μια άλλη γυναίκα για το χατήρι κάποιου άντρα; Τί είμαι; Για το χατήρι ενός άντρα μόνο οι άσχημες γίνονται κακές.

7:01 AM  

Post a Comment

<< Home