Wednesday, February 22, 2006

Ο ΚΑΛΟΣ, Ο ΚΑΚΟΣ ΚΙ Ο ΠΟΖΑΤΣΚΙΑΣΜΕΝΟΣ

Λειτουργώ σαν Μονάδα αλλά και σαν Τριάδα. Δεν εννοώ φυσικά πως είμαι.... τρισυπόστατος (παρότι ομολογώ ότι έχω μπει στον πειρασμό όταν ακούω την κραυγή πάνω στα παντιλίκια "είσαι Θεός αγόρι μου" και ψάχνω να βρω τον γιό και το αγριοπερίστερο ) εννοώ πως τα ρεμάλια κι εγώ είμαστε σε πολλά επίπεδα, ένα. Θες ότι είναι δέσιμο και είμαι για δέσιμο, θες ότι είναι πολύ πιο ώριμοι απο την ηλικία τους κι είμαι πολύ πιο... ανώριμος απ τη δική μου άρα γίναμε εντελώς συνομήλικοι, θες ότι έχασαν τον πατέρα τους από νήπια οπότε με ποιόν να ξεχαρμανιάζουν παρά με τον πιο αλητήριο της οικογένειας μας ( φαντάζομαι τον αδελφό μου στην ίδια θέση και πεθαίνω στο γέλιο) θες ότι ήμουν εκεί στο πρώτο τους μεθύσι, στο πρώτο τους τράβηγμα στο αστυνομικό τμήμα γιατί δεν είχαν χαρτιά αλλά είχαν ...μηχανή 250άρα, στην πρώτη χοντρή χυλόπιτα, στο πρώτο κουστούμι sur mesure που κοίταγαν τον υπάλληλο στο Γιαννέτο λες και τους έπαιρνε μέτρα για την ...κάσα, στο πρώτο έτος στη Γηραιά Αλβιώνα σκέτα στραβάδια και χάνοι, στον πρώτο καβγά με μπουκέτα στο Κεφαλάρι, στον πρώτο ....βαθύ προβληματισμό του τύπου " Να κάνω δεύτερο master τώρα ή να πάω φαντάρος;"
Υπ αυτή την έννοια είμαι τρισυπόστατος. Εχουν κλειδιά, περνάνε όποτε θέλουν απ το σπίτι, κουβαλώντας ότι έμψυχο ή άψυχο τους βολεύει, από γκόμενες μέχρι αδέσποτα κουτάβια κι από την μηχανή "μη τη δει ο παππούς κι η γιαγιά" μέχρι dvd για τρελαμένους όπως το προχτεσινό " gohstrider" ή ένα συλλεκτικό, όπως λένε τουλάχιστον, getaway στην Αθήνα με μια ασημένια μπέμπα M3.
Δυο βράδια τώρα αποφάσισαν ότι θα κατασκηνώσουν σπίτι μου διότι τους είπα ότι είχα ίωση και πυρετό , γεγονός που τους κινητοποίησε με τον εντελώς ανάποδο τρόπο. Αυτό πρακτικά σήμαινε ότι δεν είχα ούτε μία πιθανότητα να αγγίξω το pc μου διότι τελούσε υπο κατάληψη. Επίσης δεν κατάφερα να κοιμηθώ σαν άνθρωπος πριν από τις 5-6 τα χαράματα, δεν άραξα στον αριστερά όπως μπαίνεις καναπέ με το πάπλωμα και το μαξιλάρι μου βογγώντας γιατί με το κάθε μουγκρητό ποδοβολούσαν από το γραφείο και οι δύο μήπως θέλω κάτι :).
Με μπούκωναν κοτόσουπα της κυρίας Εφούλας ( κι είχε ετοιμάσει μια καραβάνα με ένα κόκκορα στουπέτσι απ το βράσιμο) ενώ οι ίδιοι καταβρόχθιζαν ατελείωτες ποσότητες παραγγελιών από το Simple Burger με δυο τρία λίτρα Coca.
Ο Καλός μου έφερε πεσκέσι μισή ντουζίνα dvd εκ των οποίων το "Ερεβος" ένα Γιαπωνέζικο νομίζω "αριστούργημα" όπως μου δήλωσε, βασισμένο σε κόμικ, που μου ανέβασε τον πυρετό στο 41 και χώθηκα στο ντους για να συνέλθω. Ο Κακός μου έφερε τον αναβάτη φάντασμα, δλδ, έναν ψυχοπαθή Σουηδό που έχει κοτσάρει μια κάμερα στο χιλιάρι street κτήνος του ντύνεται αστυνομικός και παίζει με τους κολλητούς του κυνηγητό με 200-253 μίλια (ναι μίλια) σε κανονικούς δρόμους με κανονική κίνηση σε κανονικές ώρες κυκλοφορίας.
Στη συνέχεια και οι δύο θεώρησαν απόλυτα λογικό να συζητήσουμε τα γκομενικά μας μέχρι τα χαράματα και τα χαράματα πετάχτηκαν μέχρι τον Βάρσο για να εφοδιαστούν με ρυζόγαλα, κρέμες και τσουρέκια, αφού όπως δήλωσαν κοιμούνται πολύ καλύτερα μετά από ένα γερό πρωϊνό!!!
Ο Ποζατσκιασμένος τώρα , κοινώς εγώ που είχα γίνει και βρυκόλακας από την αυπνία και εμπύρετος βρυκόλακας λόγω μολυσμένου... αίματος προφανώς, αποφάσισα να βάλω τα μεγάλα και ύπουλα μέσα για να μη μου συμπαρασταθούν άλλη μια μέρα: Ηρθα στο γραφείο!

23 Comments:

Blogger alombar42 said...

Νομίζω οτι ήρθε ο καιρός να αποφασίσεις αν είσαι νεολέρα ή όχι - τι, μισές δουλειές;

;)

9:46 AM  
Blogger orlando said...

Ελα μου ντε! Ρε μήπως μεγάλωσα; Αν υποψιαστώ ότι τα ρεμάλια με λένε "θείο" και το εννοούν θα πεθάνω!

10:16 AM  
Blogger Rodia said...

Τι φριχτότερο από το να σε βλέπουν σε στιγμές αδυναμίας;
Ελα μου ντε..

μερσί για την επίσκεψη:-)

(το β' ενικό είναι γενικής φύσεως)

11:04 AM  
Blogger lemon said...

Ορλάντο μου κι εγώ ακόμη αναρρώνω, πυρετό και γαιδουρόβηχα,διανύω τη δεύτερη βδομάδα τώρα...Η δουλειά όντως μας συνεφέρνει..αν και πέρασα τέλεια όλη την προηγούμενη βδομάδα σπίτι-σουπίτσα, βιταμινούλες, ασπιρινούλες, ματάκια κουμπάκια απο το βλογιν, απόλαυση!!

Τι καμάρι, τα ανηψάκια (λολ), εγω τις καμαρώνω πολύ τις δικές μου, τρελαίνομαι κυρίως με το πονηρό εφηβικό ύφος της μεγάλης (της 13χρονης...)...Οι κουκλίτσες μου δεν είναι ρεμάλια, τις λέω σκατοπαιδάκια γιατί δε βάζουν γλώσσα μέσα και δεν αφήνουν τίποτε αναπάντητο, είναι η χαρά της ζωής μου!

12:19 PM  
Blogger Ελένη said...

Ποζατσκιασμένος; Βρε Ορλάντο, βρε κουτό,τί γλώσσα είναι αυτή; Μήπως είσαι το Αλμπανό απέναντι;

Πες ναι, πες ναι αλλά όχι-όχι μην πεις... κάτσε πρώτα να δούμε μερικά ακόμη επεισόδια. :-)

9:30 PM  
Blogger Ελένη said...

Άλομπαρ, λέει ο κόσμος για τις γυναίκες αλλά και οι άντρες καλοί είστε. Μην δείτε κανένα αρσενικό με πιο φουντωτή ουρά να μπαίνει με τις πάντες μέσα στο κοτέτσι, αμέσως να αρχίσετε τις κακίες...

Αχ τι κουτά... τί κουτά...

9:35 PM  
Blogger Marialena said...

Βρε καλώς το παιδί και σε χάσαμεεεε! Πάντως κατά πως λες οι τεχνικές με τα δβδ λειτούργησαν μια χαρά μιας και ξε-αρρώστησες σε μια βραδυά! Περαστικούλια, Μ. ;-}

12:17 AM  
Blogger orlando said...

@rodia lemon
Κορίτσια μη το συζητάτε... Αφού μέσα στην απελπισία και το χάλι μου σχεδόν έφτασα στην εσχατιά της ταπείνωσης: Σκέφτηκα να μαζέψω τη μάνα μου για μια δυο μερούλες!!!
Ευτυχώς συνήλθα

7:52 AM  
Blogger alombar42 said...

@Ελένη

Εμείς οι άντρες γλυκειά μου δε ζηλεύουμε. Ακόμα και με τα μισοφόρια, θα βγάλουμε άκρη.
Αλλωστε εγώ είμαι γνωστός ασόβαρος, άρα εκτός συναγωνισμού :)

7:55 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Ποζατσκιασμένος βρε έξυπνο, είναι η Ελληναράδικη και ουχί Albanian εκδοχή του γνωστού αγγλικού possesed κοινώς δαιμονισμένος κι ακόμη πιο κοινώς για τους θριλεράδες, βαμπίρ, βρυκόλακες, λυκάνθρωποι, απέθαντοι και λοιπές ευγενικές φύσεις του σκότους και του ερέβους.
Ποζές Ποζατσκιασμένος!!! Α)

8:00 AM  
Blogger orlando said...

@Μαριλενάκο
Είδες τι τραβώ ο άνθρωπος; Τη μια ταβλιάζομαι από τα ξίδια την άλλη από τον υδράργυρο!!!
:)

8:05 AM  
Blogger Annabooklover said...

Καλά ρε Orlando, με καμιά παρέα δεν ταβλιάζεσαι; Καλώς τον πάντως γιατί δε σε βλέπαμε και ανησυχήσαμε.

9:46 AM  
Blogger orlando said...

@ αννούλα
Αχχ! Βαχχ! Είμαι ένας μόνος, ανύπαντρος, άρρωστος και βαθιά τραυματισμένος ψυχικά αρσενικός, που αναζητά μια λεπτή ξανθιά ψηλή ψυχή να τον γιατρέψει, πάνω στον αριστερά όπως μπαίνουμε καναπέ....
(Εχω και κομπρέσορα gabrio. Πάμε μια βόλτα;)

10:00 AM  
Blogger orlando said...

@alombar
Καλά αυτές, κοπέλες είναι μια χαρά τα λένε... Αλλά εσύ! Αντρας και να μην ρωτήσεις τίποτε για το getaway in Athens; Θα με τρελάνετε εσείς εδώ μέσα!!!!

10:04 AM  
Blogger Annabooklover said...

Κοίτα, εγώ δεν ξέρω τι σημαίνει κομπρέσορας gabrio, και δεν είμαι ούτε ξανθιά ούτε ψηλή, αλλά πάντα είμαι ανοιχτή στις βόλτες.

10:22 AM  
Blogger orlando said...

@annoula
Θα μείνω με το τραύμα ανοιχτό τελικά!
Κατ αρχήν τον Βουτσά τον θυμάσαι με την ατάκα στη Λάσκαρη " Εχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;"
Ε! κομπρέσορας είναι η αργκώ της Μερσεντές με υπερσυμπιεστή κάτι σε τούρμπο δλδ αλλά ανοίγει απ τις χαμηλές στροφές.Το gabrio είναι το γνωστό cabrio. Γκάμπριο ή γκαμπριολέ το λένε όλα τα γίδια με έμφαση στο Γκ... :Ρ

10:38 AM  
Blogger alombar42 said...

@orlando
Τι να το κάνω το getaway; Δεν πρόκειται να σου κάνω παρέα ούτε στον καναπέ ούτε στο γκάμπριο, εκτός και αν μου το δώσεις να το χορέψω σε δυο ρόδες (είμαι της σχολής Φορεστερ).

10:49 AM  
Blogger lemon said...

Εεεε, κύριε Ορλάντο εγω ΕΙΜΑΙ λεπτή ξανθιά και ψηλή, δεν κατάλαβα όμως, τι ακριβώς πρέπει να κάνω, μπορείτε να με βοηθήσετε λίγο, παρακαλώ?? (λολολ)

11:16 AM  
Blogger Αθήναιος said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:13 PM  
Blogger Αθήναιος said...

Το ξαναγράφω γιατί η ανορθογραφία είναι σαν την κακή μαγειρική. Προσβλητική στις αισθήσεις...

Αγαπητέ Ορλάντο.

Αν μιλάτε έτσι στις γυναίκες δεν θα γίνετε ποτέ καλός μάγειρας.Ο έρωτας ή το φλέρτ αν θέλετε, θέλει πειθαρχία κ αυτοσυγκράτηση όπως ακριβώς κ η υψηλή μαγειρική. Κ τα δύο πάντως, κ ο έρωτας κ η μαγειρική αξίζουν την προσπάθεια να γίνουμε καλύτεροι. Δεν βρίσκετε; :-)

Επειδή απόψε είναι Τσικνοπέμπτη δεν θα αναφερθώ στις σοκολατίτσες που λιώνουν κ στην ανάσα ακόμη. Κακής ποιότητας. Φτηνές. Εγώ αν τις βρω στον πάγκο της κουζίνας μου, να με περιμένουν έτοιμες να λιώσουν σε κάθε μου βλέμμα, θυμώνω. Θα έλεγα ότι προσβάλλομαι κιόλας.

12:17 PM  
Blogger vatraxokoritso said...

και σε νομιζα για ιπποτη της ασφαλτου..
περαστικα βρε..

2:45 PM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Τώρα εγώ άμα πω περαστικά θα ακουστεί μαλακία?

9:57 PM  
Blogger gelial said...

Περαστικά!

2:12 AM  

Post a Comment

<< Home