Saturday, February 25, 2006

Menounos


Επειδή αύριο λέω να αναχωρήσω για μέρη ορεινά, ανηφορικά, με φουρκέτες και έλατα, αναρτώ την Μεσογειακής ομορφιάς και Ελληναράδικης καταγωγής , Μαρία πρωτίστως δια τους άρρενες φίλους.
Η είδηση είναι ότι το πλάσμα που είχε βγει και Μις Μασαχουσέτη, ηθοποιός και δημοσιογράφα (;) θα συμπαρουσιάσει μαζί με τον ξενέρωτο Σάκη, την Eurovision 2006.
Με δεδομένη την τεράστια σημασία του κορυφαίου πολιτιστικού γεγονότος, η επιλογή της Μαρίας Menounos (αν υποψιαστώ ότι έχει σχέση με την γνωστή οικογένεια της κολώνιας Μενούνος ....θα πεθάνω απ το πατσουλί) σε συνδυασμό με την ερμηνεία της Αννας Βίσση σε τραγούσι που θα επειλεγεί ανάμεσα σε τρία του Καρβέλα, ένα του Φοίβου , ένα του Θεοφάνους κι ένα του Λουδοβίκου των Ανωγείων εγγυώνται την επανάληψη του θριάμβου της Ελενας Paparizos.
Επιμύθιον: Οπου κι αν πάω η μελαχρινή Ελλάδα με πληγώνει...

16 Comments:

Blogger Λύσιππος said...

Φοβού τις Ελληνοαμερικάνες και δώρα φέροντες.

Η το ένα ή το άλλο. Το μείγμα είναι δηλητηριώδες.

Προσοχή στις οδηγίες χρήσεως.

10:16 AM  
Blogger alombar42 said...

Μα γιατί σε πληγώνει; Μήπως το κάνατε πάλι στη άμμο;

:)



(στείλε μου ένα μεηλ πληζ - alombar42 παπάκι alombar42 τελίτσα com)

12:16 PM  
Blogger kourkoubini said...

Μα, ξενέρωτος ο Σάκης; (Μη σας "ακούσει" καμιά και σας λιντζάρει!! Χαχα!
Καλησπέρα εις ανταπόδωση της επίσκεψης :)

5:07 PM  
Blogger Αθήναιος said...

Πού θα πας; Μην μου πεις καμια Αρκαδία... :-))

Από τη γλώσσα που χρησιμοποιείς σε κόβω για βόρειο βέβαια.Καστοριά, Κοζάνη, Φλώρινα. Κάπου εκεί.Τόσο ωραία κουζίνα έχει η Μακεδονία κ εσύ μου φτιάχνεις φιλέτα στο wok... Την έχω μελετήσει καλά την κουζίνα της Μακεδόνίας. Έχω περάσει ένα καλοκαίρι στο Βόιο ψάχνοντας μια συνταγή από ένα ψωμί που ήθελε να ξαναφάει η γιαγια μου πριν να πεθάνει, το είχε δοκιμάσει τη μέρα που τους μάζεψαν να τους βάλουν στο τραίνο. Πολύ συγκινητικό εκείνο το καλοκαίρι.

Υ.Γ. Μας έχεις αναστατώσει τις γυναίκες. :-)

1:54 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

menounos ma ti m(en)ounos!!!

4:03 AM  
Blogger dora in e-space said...

Πόσο σε ζηλεύω που θα πας σε μέρη ορεινά...

4:31 AM  
Blogger Xνούδι said...

φεύγεις ε; Εκδρομή ε;

Αντε να δούμε εμείς πότε θα τα καταφέρουμε.

Συμφωνώ με Λύσιππο. Λυσσάρες είναι αυτές. Χειρότερες και από 30αρα Ελληνίδα που θέλει σώνει και καλά να παντρευτεί. :-)
Προσοχή!!!!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

11:17 PM  
Blogger Marialena said...

Για τα πανηγύρια θα γίνουμε με αυτούς που θα πρωταγωνιστήσουν στη φετινή Eurovision, ουαααα! Θα μας βλέπουν οι έτεροι Ευρωπαίοι και θα λένε που τους βρήκαμε τους ιθαγενείς!!! Μη μου βρίζετε τον Σάκη (Σάκηηηηηη) παρακαλώ, γιατί ως γυναίκες έχουμε και κάποιες αδυναμίες στο θέμα αυτό, χα,χα! Καλημέρα, Μ.

1:24 AM  
Blogger orlando said...

@ lysippos Xnoudi
Ναι είναι ολίγον περίεργες αλλά παρακαλώ σκεφθείτε τι καλό έχει κάνει το μη ελληνικό αίμα στις αναλογίες τους!!

8:27 AM  
Blogger orlando said...

@alombar
LoL !!!!

8:28 AM  
Blogger orlando said...

@ ΑΘΗΝΑΙΟΣ
Ναι πράγματι η προγιαγιά, της οποίας "έχω πάρει και το τούτο της", όπως λέει κατασυγκινημένη η μανούλα μου (εννοώντας το βαθύ, πρασινογάλανο βλέμμα μου φυσικά!!) εγεννήθη όξω απο την Καστοριά και ήτο σωματομετρικά τυπική Σλάβα.
Αλλά ήτο και απολύτως κουλή στο μαγείρεμα με αποτέλεσμα ούτε η γιαγιά μου ούτε η μαμά μου να μάθουν ποτέ να μαγειρεύουν κάτι περισσότερο από ψητό στο φούρνο κι αυτό με σχετικότατη επιτυχία.
Οσο για τις γυναίκες αγαπητέ μου, αναστατωμένες τις βρήκα όταν πρωτοήλθα! Παραδέξου όμως ότι είναι σπίρτα παιδιά όλες τους.

8:36 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Ε δεν θέλει κ κόπο να παραδεχτεί κανείς το οφθαλμοφανές κ αυταπόδεικτο! :-)

Το παραδέχομαι με 1000!!

9:53 AM  
Blogger M13 said...

εγώ τώρα γιατί θέλω να σχολιάσω 'σιγά τα μπάζα, ειδικά η Παπαρίζου, έλεος, σαν πελεκάνος είναι!' ??


:)

10:07 AM  
Blogger alombar42 said...

@M13

Γιατί τη συγκρίνεις με τον εαυτό σου και άρα είναι χαμένη από χέρι :)

10:55 AM  
Blogger orlando said...

Πελεκάνος;
Δηλαδή εκτός από κτηνοβασία υπάρχει και ....πτηνοβασία μωρό μου;

11:21 AM  
Blogger M13 said...

xaxaxa όχι ρε παιδιά, απλά η κοπέλα δε μου αρέσει καθόλου. Οκ, από σωματάκι μούρλια, δε λέω, αλλά αυτή η φάτσα ρα παιδί μου, λες και της έχουν πατήσει ενέσεις κορτιζόνης στα μάγουλα και το προγούλι->ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ χαχαχα.

2:12 AM  

Post a Comment

<< Home