Thursday, March 02, 2006

Με την κάρτα τα βγάζω με την κάρτα τα βάζω, τι έχουν τα έρμα και ψοφούν;

"Εχω και κάρτα, πάμε μια βόλτα;"
Διότι από χθες πρωτομηνιά, χωρίς κάρτα δεν πας πουθενά μέσα στο κτίριο.
Ούτε καν μέχρι το εστιατόριο να ξεμουδιάσεις. Κάθε πόρτα Τομέα και ένα σύστημα ασφαλείας, απροσπέλαστο αν δεν έχεις την ειδική κάρτα περασμένη στο λαιμουδάκι σου. Ψηφιακή φωτογραφία ακριβείας, τραβηγμένη στο ίδιο ακριβώς background, ειδικό barcode, τσιπάκι για ν ανοίγει το σύστημα ανάλογα με τη θέση σου...
Το τι έγινε μόλις κάποιοι αντελήφθησαν πως το level πρόσβασης τους έφθανε μέχρι τον τρίτο όροφο αλλά όχι τον τέταρτο που εδρεύουν τα θηρία, δεν περιγράφεται....
Χειρότερος χαμός από τότε που μοιράζανε θέσεις στο κλειστό parking και τις προνομιούχες είκοσι αριθμημένες μπροστά στην είσοδο, δίπλα στα μαύρα θηρία με τους οδηγούς του Προέδρου και του Διευθύνοντος ...
Ολοι οι σεκιουριτάδες έχουν βρει τον μπελά τους καθώς τους χτυπάνε απ τα τζάμια να τους ανοίξουν, διάφορες περιπτώσεις:
Ο ξεχασιάρης που την άφησε στο γραφείο, ο ξεχασιάρης μουράτος που αρνείται να κυκλοφορεί με το καρτολίνι στο λαιμό και του έπεσε η κάρτα απ την τσέπη κάπου , ο επιθετικός ξεχασιάρης μουράτος που λέει κι εκνευρισμένα: Ο Τάδε είμαι τι με κοιτάς και δεν μου ανοίγεις να πάω στον Πρόεδρο!....
Καφέδες χύνονται στα πατώματα καθώς για να περάσεις την κάρτα απο το σύστημα χρειάζεσαι ένα τουλάχιστον ελεύθερο χέρι αλλά όποιος πάει στο bar του φορτώνονται κανά δυό συνάδελφοι για καφέ αναψυκτικό κλπ...
Γραμματείς μυξοκλαίνε ότι δεν μπορούν να παραδώσουν έγγραφα προς υπογραφήν γιατί δεν έχουν τη σωστή πρόσβαση κι αναγκάζονται να τα παραδίδουν σαν σκυταλοδρομία 4Χ100 ....
Καθαρίστριες μας βρίζουν πατόκορφα γιατί δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους, εξωτερικοί συνεργάτες περιμένουν στην κεντρική είσοδο μήπως και φιλοτιμηθεί κανείς νάρθει να τους πάρει στα ενδότερα, επισκέπτες και ραντεβού λαμβάνουν ειδική καρτολίνα μόνον αν τους έχει καλέσει στέλεχος από ένα level και πάνω, αλλιώς στην αναμονή κι αυτοί!
" Εχω και κάρτα με πρόσβαση παντού, πάμε μια βόλτα;" είναι το νέο στυλάκι που θα τα ρίχνουμε πια στις νοστιμούλες της εταιρείας. Να δειτε που θα τσιμπάνε.....

25 Comments:

Blogger Annabooklover said...

Εχεις ανάγκη από βόλτα ε; Μα που δουλεύεις αδελφάκι μου, στο FBI;

5:50 AM  
Blogger orlando said...

Οχι μωρέ στην Αμερικάνικη Πρεσβεία!

6:02 AM  
Blogger orlando said...

Εσύ βιβλιοφάγε μου, χρωστάς μια συνταγή για μπισκοτίνια, για να μην ξεχνιόμαστε κιόλας!!!!

6:04 AM  
Blogger Xνούδι said...

Λοιπόν, έξω είναι όνειρο. Ακούμε υπέροχες μουσικές, αλλα πρέπει να συνεχίσουμε την δουλειά.

Πέρασα για να σας πω πως κι εμείς, εργασιομανείς είμαστε :-)))))))

(χωρίς να το θέλουμε όμως)

φιλιά.

6:17 AM  
Blogger orlando said...

Γειά σου ονειροπόλο εργασιομανές Χνούδι...:)

6:23 AM  
Blogger Marialena said...

Κατά το παράδειγμα της Siemens στη Γερμανία το κόβω το σύστημα! Έχω κάρτα απεριορίστων διαδρομών στα Μέσα Μαζικής Συγκοινωνίας, πάμε μια βόλτα? ;-} M.

6:28 AM  
Blogger nemesis said...

στην εταιρια που δουλευω ειμαστε ολοι κι ολοι 11 ατομα! ο καθενας μας ομως εχει δικό του κωδικό στον συναγερμο!
που καταντησαμε....

6:45 AM  
Blogger dora in e-space said...

Καλέ, ο άντρας μου είναι Αμερικάνος, δηλαδή τώρα έχουμε μέσον; ;)
Γιά την τουαλέτα δεν μας διευκρίνησες ... περνάνε όλα τα καρτελάκια;

6:59 AM  
Blogger Ελένη said...

Όταν ήμουν μικρουλα και πήγαινα πανεπιστήμιο, είχα έναν φίλο( γκομενο) στο Πολυτεχνείο ( που αλλού) και μόλις είχε αναλάβει αυτή η λέρα ο Μαρκάτος. Γεμίσαμε όλοι φοιτητές, φίλοι και συγγενείς κάρτες διαβαθμισμένης πρόσβασης. Ολοκληρώθηκε το έργο,πληρώθηκε ο Μαρκά και διαπιστώθηκε ότι υπήρχε άνετη προσβαση από τους ανελκυστήρες του γκαράζ...

Υ.Γ. Στείλε μου ε-μεηλ και μην επιχειρήσεις να μου πεις τα κουλά που λες στον Α γιατί θα σε βγάλω στον Τριανταφυλλόπουλο, κουτό,ε κουτό.

7:13 AM  
Blogger orlando said...

@marialena, nemesis
Εμείς είμαστε καμιά 500ριά πάντως!
@ dora
Οτι θέλετε κυρία μου, χαρά μας να εξυπηρετούμε συντοπίτες και κοντοχωριανούς
@ Ελένη
Εμάς μας έχουν φυλακίσει κανονικά και απόλυτα... Λευτεριά στα στελέχη ρεεεεε!!!
@Ελένη
Πάμε να ρίξουμε ένα γύρο βρωμόξυλο στης Κωνσταντίνας και μετά βλέπουμε μαινάδα μου!

7:31 AM  
Blogger gelial said...

χεχεχε και πού είσαι ακόμα...!

7:34 AM  
Blogger lemon said...

Δηλαδή εγω είμαι μεγάλη ψωνάρα που καμάρωνα όταν με φωτογράφισαν και μετά μου κρέμασαν στο λαιμό το καρτελάκι με τη φωτό μου και barcode για να μπώ στο ευρωκοινοβούλιο? Πωπω, ντρέπομαι,έπρεπε να με δείτε, καμάρωνα σαν γύφτικο σκερπάνι, λες και με είχε καλέσει ο ίδιος ο Ντελόρ...
Ε, τελικά με πήγε η φίλη μου στο self service τους και φάγαμε-απιστεύτου ποσότητα και ποιότητα-εντελώς δωρεάν, και ήπιαμε και καφέ, και ακόμη το νοσταλγώ, μακάρι να περνούσα τη ζωή μου εκεί κι ας ήταν και με κάρτες και διαβατήρια...

11:33 AM  
Blogger dora in e-space said...

@ lemon
Και τι σε εμποδίζει να την περάσεις; Ε; Ε;

12:04 PM  
Blogger mosaic said...

βλακεία μου φαίνεται
να φοράς κάρτα για να πας από δω κι από κει
ταυτόχρονα είναι και αστείο

12:12 PM  
Blogger dora in e-space said...

Τώρα, να ρωτήσω χαζή ερώτηση.
Ποιός είναι ο συντοπίτης σας; Εγώ ή ο σύζυξ;

12:22 PM  
Blogger Λαμπρούκος said...

αγάπη μου αυτά με τις κάρτες είναι όλα πίπες...(μήπως βρίζω πολύ?)
Η μόνη κάρτα που θα περνάει πάντα και θα ανοίγει ΟΛΕΣ τις πόρτες είναι η Gold American Express.

3:50 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Μεγάλε Λαμπρούκο, έγραψες!!!Λαμπρούκο Θεε, πάρε την ΠΑΕ.
Το έχω διαπιστώσει κ εγώ!!

4:48 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Με τη δε Platinum βγαίνεις κ με όλα τα μοντέλα του Vanity Fair μαζί, αν θες.

4:49 AM  
Blogger orlando said...

@ λαμπρούκος
Οχι, δεν βρίζεις καθόλου! Καλές οι gold αλλά να θυμάσαι ότι υπάρχει και μια κατηγορία σκατομαθημένων Β.Π και Ν.Π που δεν τους λείπει το χρήμα αλλά ....η δόξα! "Ο δικός μου είναι vice στου Φιλίππου"
Κοινώς βάϊ, βάϊ, βάϊ μανούλα'μ

6:26 AM  
Blogger orlando said...

@ Λεμονίτσα
Καλά έκανες και καμάρωνες για μια επίσκεψη. Για κάθε μέρα μην είσαι και τόσο σίγουρη!

6:27 AM  
Blogger orlando said...

@mosaic
Αστείο; Πες γελοίο νάσαι μέσα! Σα σκύλοι με τα κολάρα τους είμαστε!

6:28 AM  
Blogger orlando said...

@dora
Εσύ είσαι του ΥΠΕΞ δεν μπορώ να σε εμπιστευτώ μετά τον ανασχηματισμό! :)

6:29 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Και συ σύντεκνον Βρούτε;

6:30 AM  
Blogger dora in e-space said...

Καλέ με προσβέλνεις τώρα. ΕΜΕΝΑ δεν μπορείς να εμπιστευτείς;;; Τζάμπα τάκανα η έρμη τόσα ταξίδια στην άλλη όχθη του Ατλαντικού;

Παρεπιπτόντως, όσο σκέφτομαι οτι οταν θα ξαναπάμε στην απέναντη όχθη όλη η οικογένεια και ο σύζυξ με την θυγατέρα θα περάσουν από κει που το ταμπελάκι λέει "U.S. CITIZENS" και θα ξεμπερδέψουν σε μισό λεπτό, ενώ εγώ η ψωροκωστιανή θα πάω από κει που το ταμπελάκι λέει "NON U.S.CITIZENS" και μέχρι που μπορεί να μου αρνηθούν και την είσοδο, με πιάνει κάτι σαν τρέλλα.

6:49 AM  
Blogger dora in e-space said...

Και ξαναπαρεπιπτόντως, δεν διορθώνεις την ώρα στο βλογ σου καλέ μου; Δώδεκα ώρες διαφορά έχει με την υπόλοιπη Ελλάδα. :)

6:51 AM  

Post a Comment

<< Home