Friday, March 03, 2006

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ!!

Alombar my Man!!!!



Thank you!!!!!

19 Comments:

Blogger alombar42 said...

Χεχε ήξερα οτι θα σου αρέσει. Λατρεύω το συγκεκριμένο μοντέλο (1975 χοντρικά).

Ευκαιρία να ε-πηδήξω τη νέα φωτο στο προφιλ μου ;)

12:58 PM  
Blogger Ελένη said...

Ορλάντο σκεφτόμουν τη συζήτηση στης Κωνσταντίνας για το βρισίδι και κατέληξα ότι θα ήταν καλή ιδέα να το κλείσω το ρημάδι που θα με γεράσει πριν της ώρας μου και να με προσλάβεις στην εταιρεία που είσαι εσύ.

Καταρχάς αν δεις βιογραφικο και book θα πάθεις και δεύτερον σαν και μένα καμιά.

Έχω λίγες απαιτήσεις πέραν του μισθού. Δεν θέλω η εταιρεία να μου πληρώνει το κινητό για να σου καρφώνει εσένα μετά σε ποιους άλλους γκόμενους τηλεφωνώ.

Θέλω κάλυψη εξόδων κωμμωτηρίου-spa-manicure-pedicure και θέλω ως εταιρικό αυτοκίνητο αυτό της φωτογραφίας που είναι πολύ μπανικο και πάει και με όλα τα χρώματα των παπουτσιών, τσαντών και κραγιόν μου.

Deal?

1:40 AM  
Blogger orlando said...

Ελενάκι ζηλευτό,
Και πριν να δω το βιογραφικό έχω πάθει, φαντάσου τι θα πάθω μετά.
Μην νοιάζεσαι θα σου παραχωρήσω καρτοκινητό και θα σου δίνω καρτολίνες (κατά το καραμελίτσες) αμα είσαι καλό κορίτσι...:)
Εννοείται πως όλα τα σέα και τα μέα σου, μαζί με μασαζοκορσέδες, σάουνες, χαμάμ, κι αποτριχώσεις θα είναι οικειοθελής προσφορά της εταιρείας.
Λυπάμαι που δεν μπορώ να συμφωνήσω στο συγκεριμένο car... Είναι γι αγοράκια!
Υ.Γ Αμα σου πάρω ένα χαριτωμενούλι C3 ή κάποιο SUV που ταιριάζει στα κοριτσάκια; :Ρ

2:39 AM  
Blogger Ελένη said...

Βρε κουτό, αφού μ'εχεις ψυχολογήσει γιατί με βασανίζεις;Λες να είμαι από τα κοριτσάκια που αφήνουν το κόκαλο τόσο εύκολα από το στόμα τους;

Εδώ για να έρθω άλφα, να δουλέψω με σένα απο πάνω μου και βήτα για να κατεβαίνω Πλατεία με το αμάξι το μπάνικο θα κλείσω το μαγαζάκι που μπορεί να είναι τόσο δα, αλλά είναι δικό μου.

Βρε κουτό, δεν θέλω τα καρτοκινητά της εταιρείας, θέλω την ανεξαρτησία μου. Την καρτούλα με την πρόσβαση infinity την έχω εξασφαλισμένη άμα τη αναγνώσει του βιογραφικού, θέλω το τουτού της φωτό. Επίσης, αν δεν σε πειράζει θα ήθελα το τηλέφωνο του ανιψιού που είναι 25 χρονών.

Ας διαπραγματευτουμε. :-)

Υ.Γ. Χθες που διάβασα αυτά που έγραφες για τον Κανάκη βγήκα στο μπαλκόνι και φώναζα :Ο-ρλα-ντά-κι, Ο-ρλα-ντά-κι. Σουτιέν δεν έκαψα γιατί σκέφτηκα να σου κάνω δώρο αυτό το event όταν μου δώσεις το αυτοκίνητο. :-)

3:04 AM  
Blogger Ελένη said...

Επίσης τα SUV τα έχουν αυτές που έχουν άντρα εργολάβο. Για τέτοια μ'εχεις; :-(

3:10 AM  
Blogger dora in e-space said...

Εγώ πάλι, δεν θέλω ούτε θέση στην εταιρία σου (αρκετά αμερικάνικα βίτσια έχω σπίτι μου), ούτε το τηλ. του 25άρη ανηψιού (τι να τον κάνω καλέ τον 25άρη εγώ, γριά γυναίκα), ούτε SUV (εκτός αν είναι AUDI allroad-αν θεωρείται SUV αυτό), ούτε καν το αυτοκινητάκι της φωτό (που είναι όντως γιά ΑΓΟΡΑΚΙΑ).
Θέλω την φωτογραφική μηχανή του αλομβάρδου. ΤΩΡΑ!!!

3:49 AM  
Blogger Ελένη said...

Ε ρε τί έχουμε πάθει με τι γκόμενες.

Δήλωση: Κορίτσια, δεν θέλω τον Ορλάντο. Δεν είναι το τύπος μου. Θέλω το αυτοκίνητο για να πάω στη φτώζια γιαυτό μην πετάγεστε σαν να μην πω τι μέσα στις συζητήσεις.

3:51 AM  
Blogger orlando said...

Ωραία Ελένη,
Τώρα καταννοώ απολύτως τα του Τρωϊκού που πάντα με έστελναν ... Πόλεμο για μια γκόμενα και δη άπιστη;
Το πορσικό είναι συλλεκτικό και αγορίστικο παιχνίδι. Εσύ παίξε με τις κούκλες σου και όταν μεγαλώσεις θα σου πάρω μια Μπέμπα αλλά όχι φτιαγμένη μη μου καρφωθείς πουθενά και σε χάσω
Τώρα το αίτημα για το τλφ του ρεμαλιού Α μπορεί να προκαλέσει Τρωϊκό....
Για κακή σου τύχη όταν η αδελφή μου τον γέννησε ήταν 19, ο αδελφός μου 15 κι εγώ 10....
( Η μαμά κι ο μπαμπάς "τόκαναν" κάθε πέντε χρόνια, όπως σκέφθηκα το κουτό)
Υ.Γ Ασφαλώς και δεν σ έχω για σύζυγο ή ερωμένη εργολάβου... Κατασκευαστή Ειδικών Κτιρίων ίσως;
Μουουτς! Είμαι ακόμη με τα ξύδια στο αίμα....

3:56 AM  
Blogger orlando said...

@Ντόρα
Να και μια ανιδιοτελής σοβαρή γυναίκα! Αλλά δεν της έδωσαν τυχαία το ΥΠΕΞ!

3:58 AM  
Blogger dora in e-space said...

Μωρέ, καλά θα ήταν να ήμουν γκόμενα (ακόμα). Επίσης, καλά θα ήταν να πεταγόμουν στις συζητήσεις σαν να μη πεις τι (ένα να μη πω τι, πάντα είναι χρειαζούμενο). Επίσης, καλά (ελπίζω) κάνεις και δεν θέλεις τον Ορλάνδο.
Το κακό είναι οτι ούτε και γω τον θέλω.
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΑΛΟΜΒΑΡΔΟΥ.

3:59 AM  
Blogger orlando said...

Σιγά σιγά με τις χλαπάτσες κορίτσια γιατί δεν έχω ξυπνήσει απολύτως και νομίζω ότι ζω εφιάλτη!

4:02 AM  
Blogger dora in e-space said...

Χριστιανέ μου, φτιάξε επιτέλους την ώρα στο βλογ σου .... Την βλέπω και τρομάζω, ακόμα ξημερώματα είναι;
Τσκ, τσκ, τσκ άντρες. Καμμία σημασία στην λεπτομέρεια πιά!!!

4:06 AM  
Blogger orlando said...

@ντόρα
Αν δεν είναι ξημερώματα, τι είναι;

4:07 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι, με εκνευρίζουν τ'αρσενικά όταν μου τάζουν να μου αγοράσουν παιχνίδια. Εγώ δίνομαι, δεν στήνομαι.

Αν είσαι συνομίληκός μου, βρε κουτό,πρέπει να μου τη χαρίσετε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στην εταιρεία. Ξέρεις πόσα μπορεί να μάθει από μια γυναίκα σαν και μένα ένα 35χρονο κουτό; :-)

Οϋτε την αλφαβήτα δεν ξέρεις Ορλάντο μου αλλά σε ζηλεύω: εσύ έχεις προοπτική να μάθεις. Εγώ που ψάχνω απεγνωσμένα έναν άντρα να με μάθει κάτι καινούργιο, τί θα απογίνω το κουτό;

4:14 AM  
Blogger dora in e-space said...

Μεσάνυχτα, ξέρω γω;
Το laptop πάντως, λέει : 2:15 PM (πρόσεξε το P σε παρακαλώ).

4:14 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
:)) Δεν έχω καμιά αμφιβολία καρδιά μου ότι εσύ ειδικά δεν μπορεί να στήνεσαι, αλλά δίνεσαι αν,όταν και σ όποιον γουστάρεις.
Ασε με όμως να το παίξω λίγο "αγοράκι" που θα πάρει στο "κορίτσι" τα καλύτερα....
Θυμάμαι στο πολύ πιο νιάτο μου, ένα περίεργο τραγούδι "Στην αγορά του Αλ Χαλίλι" ...Υπήρχε ένας στίχος που μ έκανε να τα σπάω κυριολεκτικά και μεταφορικά...
Μαντεύεις ποιός αν ξέρεις το τραγούδι;

4:24 AM  
Blogger Ελένη said...

Αυτό ο βιολί, να αλλάζω nick κ pass κάθε τόσο θα μου το διαλύσει το manicure...

Βρε Ορλαντάκι, βρε κουτό. Εσύ ειδικώς, δεν χρειάζεται να το παίξεις το αγοράκι αφού είσαι από τη φύση σου. :-)

Δεν πληρώνονται οι μελανιές ματάκια μου. Ή πληρώνονται; Αυτό είναι κάτι που θα απαντηθεί τους επόμενους μήνες...

4:33 AM  
Blogger Ελένη said...

Λοιπόν, κουτό, δεν ξέρω τί κάνεις εσύ στην εταιρεία αλλά εδώ στο ψιλακατζίδικο όταν φτάνει 28 ο μήνας και παρόλο που τα έχω κανονίσει όλα τέλεια, το βράδι της παραμονής της μισθοδοσίας βλέπω πάντα τον ίδιο εφιάλτη, ότι πάω στην τράπεζα και δεν έχω μία. :-)

Γιαυτό ακούω αυτό το τραγουδάκι και μου περνάνε όλα. :-) Μουτς!
http://rapidshare.de/files/14661673/Julie_Andrews_Favorite_Things.mp3.html

5:13 AM  
Blogger alombar42 said...

@dora

Μα τι να την κάνεις τη γριά μηχανή; Πριν από 26 χρόνια, η τότε Minolta XD5 ήταν καλή βέβαια, αλλά σήμερα έχει πια γεράσει.
Θα σου δώσω πάντως μια φωτογραφία της να κοιμόσαστε τα βράδυα αγκαλιά :)

@orlando, Ελένη

Τόσο μπλα μπλα για μια νύχτα, δεν έχω ματαξαναδει :ο

12:14 AM  

Post a Comment

<< Home