Saturday, March 04, 2006

ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΛ ΧΑΛΙΛΙ...

Στην Ελένη ....
Οι φίλοι μου λένε ότι σημερινές γυναίκες δεν ξέρουν να δίνουν....
Απαιτούν , διεκδικούν, αρπάζονται, κοντράρονται, ευνουχίζουν τους άντρες, είναι υπολογίστριες, σκληρές και εγωπαθείς...
Εγώ πάλι λέω ότι δεν ξέρουν να παίρνουν....
Δεν καταλαβαίνουν ότι το αρσενικό αρχετυπικά θέλει να "δώσει" για να αισθανθεί ότι δικαιούται να περάσει τα άδυτα των αδύτων...Θέλει να επιβεβαιώσει πως αυτό το καμπυλωτό απαλό πλάσμα που για μια βραδιά ή για μια ζωή θα τον δεχτεί μέσα του, τον αγκαλιάζει και τον καλωσορίζει ολόκληρη... Κι ότι θέλει να την προστατεύει, να την υπερασπίζεται, να την κανακεύει,να την εντυπωσιάσει με τα πλουμιστά φτερά του, να της ακουμπά στα πόδια της ένα λουλούδι ή ένα στολίδι... Κι ότι όλα αυτά δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια "προσφορά" σ έναν βωμό...
Φέρνω στο νου μου τους φορτηγατζήδες και τους χοντρέμπορους στα σκυλάδικα που ξοδεύουν περιουσίες στα λουλούδια και τις σαμπάνιες για την "θεά" γλάστρα τραγουδιάρα. Για τις γυναίκες της παρέας μου είναι σοκαριστικό, χυδαίο και επι πληρωμή. Για τους πιο ειλικρινείς από μας, είναι μια φτηνιάρικη τελετή, μια μπανάλ εκδοχή αυτού που εμείς κάνουμε πολύ πιο κομψά, έντεχνα και διακριτικά με τις κοπέλες μας....
Στην αγορά του Αλ Χαλίλι
θα πουλάν τα δυο σου χείλη
μια περιουσία κι άλλη μια
Τέσσερις εγώ θα δώσω,
θα πληρώσω όσο όσο
να μου κάνουν μία μελανιά
Τι εννοεί ο ποιητής; Κάτι που φοβάμαι ότι τώρα πια, μόνον κάποιοι άντρες καταλαβαίνουν. Δεν εννοεί την εξαγορά, την κυριαρχία που προκύπτει απο το "πληρώνω" αλλά εκείνο το αφόρητο σε ένταση ντέρτι , το θέλω, την μέθεξη της τρελής επιθυμίας να της τα δώσεις όλα, να χορέψεις γι αυτήν, να πολεμήσεις γι αυτήν, να κοπείς στα δύο γι αυτήν, να τα σπάσεις γι αυτήν, να πας χαράματα με ένα λουλούδι στην πόρτα της, να γκαζώσεις στην εθνική, να
της πάρεις άκουα μαρίνες που ταιριάζουν με τα μάτια της και κάθε φορά που θα την βλέπεις να χαμογελάει με τα μάτια γεμάτα ενθουσιασμό, να λιώνεις.
" Θα πληρώσω όσο όσο"
Σε κάθε είδους νόμισμα....
Αλλά δεν ξέρουν πια οι γυναίκες να παίρνουν....
Δεν πιστεύουν πια, δεν γουστάρουν πια, δεν καταλαβαίνουν πια την τελετή, δεν τις αφορά...
" Πολύ όμορφα ... Πάνε με τα μάτια μου.... Και μ αυτό τι νομίζεις ότι πέτυχες.... Ανοίγεις το πορτοφόλι σου και καθαρίζει.... Για καμιά πουτανίτσα με πέρασες απ αυτές που σου την πέφτουν στο γραφείο;"
Οχι μωρό μου, αλλά μόλις έχασες τον άντρα που υποτίθεται ότι ψάχνεις και δεν βρίσκεις γαιτί γίναμε όλοι κάπως κι έμεινες με το ξενέρωτο καθωσπρέπει κομμάτι του.....

52 Comments:

Blogger Ελένη said...

Έχεις δίκιο. Όμως, να τι θα με μάθεις,βρε κουτό. Να παίρνω! :-)

Κ εγώ το θεόκουτο που νόμιζα ότι δεν έχω να μάθω κάτι.:-)

9:28 AM  
Blogger Rodia said...

Το πρόβλημα υπάρχει όταν ο άντρας θέλει να δώσει αυτό που θέλει εκείνος να δώσει, χωρίς να λαβαίνει υπόψη του τι (στο περίπου, έστω) θέλει η γυναίκα να λάβει.

:-)

..όταν ζητάς μια αγκαλίτσα π.χ. και σου προσφέρουν ένα μόριο.. χαχαχα..
(το γράφω κομψά)

11:30 AM  
Blogger anna said...

Ειναι λιγο παρακινδυνευμενο -το κανω και εγω ενιοτε - οταν μας τυχαινει κατι [μας απεριψε καποιος κοκ......] να το κανουμε καθολικο νομο .

11:32 AM  
Blogger Rodia said...

Το συνεχίζω Ορλάντο, για να το καταλάβεις.. υπάρχουν φορές που η γυναίκα θέλει πάνω απ' όλα μια αγκαλίτσα.. ούτε μονόπετρα, ουτε λουλούδια, ούτε σεξ..
Αλλά αυτό δύσκολα το καταλαβαίνει ένας άντρας.. και μένει η απορία μου: ΓΙΑΤΙ..???..

11:33 AM  
Blogger Rodia said...

Τρίτη προσπάθεια:
Γιατί, εσείς οι άντρες, υποτιμάτε την αγκαλίτσα σας;

11:35 AM  
Blogger dora in e-space said...

Αχ Ορλάνδε μου πόσο δίκιο έχεις. Αν ΟΛΟΙ ξέραμε να παίρναμε αυτό που μας δίνουν οι γύρω μας, πόσο πιό εύκολη θα ήταν η αγάπη. Είναι το κύριο πρόβλημα των σχέσεων στην εποχή μας. Φοβόμαστε να πάρουμε, μήπως μας θεωρήσουν εύκολους. Κι'έτσι χάνουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε τη χαρά του πάρε-δώσε.

11:38 AM  
Blogger lemon said...

Ορλαντάκο, κοίτα τι περίεργο μου έφερες στο μυαλό:
ο μπαμπάς μου, γεννημένος το 31, έλεγε πάντα στις δύο κόρες του, να έχετε λεφτά πάντοτε μαζί σας, να μπορείτε να φύγετε από όπου δεν περνάτε καλά, να κατεβείτε από το αυτοκίνητό του, να πάρετε ένα ταξί, να γυρίσετε σπίτι… Και να έχετε τη δουλειά σας, να μην εξαρτηθείτε από κανέναν…
Μας έμαθε να οδηγάμε πριν τα 18, ώστε αμέσως μόλις τα κλείσουμε να δώσουμε για δίπλωμα…Τι περίεργο ε?
Κατά όλα τα άλλα ήταν εντελώς κανονικός-συντηρητικότατος μπαμπάς, δες όμως ποιες πλευρές του μου θύμησες, που είχα ξεχάσει ότι είχε…αυτές που μας ήθελε ανεξάρτητες-υλικά, από τους άντρες… γιατί άραγε? Τι είχαν δει τα μάτια του, ποιού είδους εξάρτηση φοβόταν για μας? Και τι ιδέες μας δημιούργησε, σχετικά με το πάρε-δώσε με άντρες?

Πάντως έχε στο νου σου, πως μάλλον όλα ξεκινάνε από αυτό που λέει η Ροδιά : μπορεί να την ψωνίζουμε με τα υλικά δώρα σας, αλλά πες μου ειλικρινά, συνάντησες ποτέ γυναίκα που να μη λιώσει από αγκαλιά? Εκεί δείξε όλο το μέγεθος της αγάπης σου, και να είσαι σίγουρος ότι θα λάβει το μήνυμα..
Επίσης όταν το μήνυμα είναι αληθινό και όχι αγοροπωλησία, τότε και τα υλικά δώρα είναι καλοδεχούμενα, οι γυναίκες λειτουργούν με το ένστικτο, όχι με το μυαλό, νιώθουν.

Το πιο ωραίο δώρο που μου έκαναν ποτέ, ήταν πέρσι του αγίου βαλεντίνου-μεγάλη η χάρη του-ένα γλυφιτζούρι/καρδιά, με καραμελένια χειλάκια κολημένα πάνω του, και χρωματιστή τρούφα σαν κομφετί, αγορασμένο από το σουπερμάρκετ Σάββατο πρωί, και κρυμμένο πίσω από την πλάτη με πονηρό-ένοχο χαμόγελο, για το ευτελές-και-αστείο του δώρου... θαυμασιότατο σου λέω!!

2:33 PM  
Blogger Alberich said...

Να ένας που καταλαβαίνει.Τίποτε στη ζωή δεν είναι αυτοσκοπός.Από την ενάτη συμφωνία, μέχρι την εκατοστή εταιρική συμφωνία, όλα γίνονται για έναν ανώτερο σκοπό.Είθε και η γυναίκα να αναλάβει αυτό που της αντιστοιχεί.

5:42 PM  
Blogger alombar42 said...

δεν ξέρουν να δίνουν....
δεν ξέρουν να παίρνουν....


Ξέρουν να το δίνουν αλλά δεν ξέρουν να το παίρνουν μήπως;

12:16 AM  
Blogger Ελένη said...

Πεθερούλη, να σου στείλω τότε κάτι λογαριασμούς να μου καλύψεις, του άλλους μισούς θα τους στείλω στο Ορλαντάκι και να μου πείτε τί ρόλο πρέπει να αναλάβω.

12:49 AM  
Blogger Λαμπρούκος said...

@ Alombar42
-------------------
Αγόρι μου έγραψες πάλι...

1:06 AM  
Blogger Βασιλική said...

κοιτα να δεις τελικα προβληματα που εχουν οι νεοι σημερα...
εχετε μπερδεψει ποιος δινει και ποιος παιρνει!!!
αβυσσος... σε λεω...
αβυσσος!!!!
;))

9:10 AM  
Blogger alombar42 said...

@Ελένη

Επειδή είμαι πεθερούλα, οφείλω να βγάλω την Κατίνα από μέσα μου - απόκριες γαρ:
ο ρόλος σας περιορίζεται στην κουζίνα με στρινγκ, στο σαλόνι με ταγεράκι, στην κρεββατοκάμαρα με ζαρτιέρες και, εφόσον χρειαστεί, εκτός οικίας με τουαλέτα.
Ως εκ τούτου, δε μπορείτε να απαιτείτε πληρωμή ανύπαρκτων λογαριασμών ;)

12:02 PM  
Blogger orlando said...

@Ελένη

Ασε το δούλεμα bre. Εγώ έγραψα ότι ένοιωθα

6:49 AM  
Blogger orlando said...

@rodia
Κατ αρχήν δεν νομίζω ότι οι άντρες της γενιάς μου είναι λιγούρια και καμάκια. Αντίθετα είμαστε πολύ πιο συντροφικοί απ τους προηγούμενους γιατί μεγαλώσαμε πολύ πιο ελεύθερα και ισότιμα με τα κορίτσια.
Τώρα η αγκαλίτσα είναι αυτονόητο οπότε ούτε καν το βάζω σαν ζητούμενο σε μια σχέση. Το κεφαλάκι στον ώμο και οι χνουδιές είναι σαν το οξυγόνο.
Sorry αλλά επιμένω ότι δεν ξέρετε να παίρνετε....
Τι θα πει δεν είναι το θέμα τα λουλούδια ή ένα μπιχλιμπιδάκι ή κάτι που είχες δει σε μια βιτρίνα αργά το βράδυ μετά το σινεμά και την άλλη μέρασ στο παίρνω;
Ποιό είναι το θέμα αν δεν είναι ότι σε σκέφτομαι, ότι μ αρέσει να σε περιποιούμαι, να σε κάνω να χαμογελάς οπότε πέρα απ αυτά που κάνω για τη σχέση σε επίπεδο συμπεριφοράς , αν μ αρέσεις πολύ, μ αρέσει και να σε κακομαθαίνω;
Τι στην ευχή ρε κορίτσια; Αν εσύ μου μαγειρέψεις το αγαπημένο μου φαγητό ή μου πάρεις ένα πουκάμισο επειδή το είδες και με φαντάστηκες μ αυτό, εγώ θα σου πω δεν είναι το φαϊ το θέμα τρώμε κι έξω ή ωραίο το πουκάμισο αλλά εγώ θέλω μια αγκαλιά;

6:58 AM  
Blogger Xνούδι said...

πολύ δοσοληψία έπεσε ρε παιδιά.

Μήπως, λέω μήπως, δεν χρειάζονται εσκεμένα ανταλλάγματα για τπτ και όλα έρχονται από μόνα τους, όταν βρεις τον κατάλληλο άνθρωπο να είναι δίπλα σου;;;;
Λέω τώρα εγώ, αλλά μπορεί να λέω και χαζομάρες.

Καλό απόγευμα :-)

7:00 AM  
Blogger Xνούδι said...

από συγχρονισμό, καλά πάμε Orlando μου πάντως :-))))))))))))))))

7:01 AM  
Blogger orlando said...

@alombar
Αστα γμτ τα! Μια προσπάθεια έκανα ο άνθρωπος να τους εξηγήσω λίγο πιο μέσα τα σώψυχα μας όταν γουστάρουμε τρελά και με πατήσανε κάτω... Τι εξάρτηση, τι αγροάζω και πουλάω, τι δεν θέλω μνόπετρο θέλω γλυφειτζούρι... Αλλο λέμε κουτάάάά... Σ ΟΠΟΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ....

7:02 AM  
Blogger orlando said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7:02 AM  
Blogger orlando said...

@dora
Πες τα χρυσή μου κοπέλα γιατί εμένα δεν με λαμβάνουν υπ όψιν
Σωβινιστικό γουρούνι; :Ρ

7:10 AM  
Blogger orlando said...

@xnoudi
Οχι δεν ήθελα να γράψω για δοσοληψία... Για τα ωραία της αντρικής τρέλας έγραψα αλλά απέτυχα παταγωδώς προφανώς
Υ.Γ
Πάντως οι χνουδιές είναι μέσα !!!!

7:13 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντο, είχα σκοπό να ανεβάσω ένα ποστ για το θέμα,μια άλλη μέρα αλλά επειδή βλέπω ότι επιμένεις στην !@#$ σου η οποία μου ανεβάζει το αίμα στο κεφάλι, μπορεί κ να σε περιποιηθω απόψε.

8:18 AM  
Blogger orlando said...

Καλά μην σου πέσει λέξη κάτω αγαπούλα μου!
Υ.Γ Το ότι δουλεύω σαν μλκς και σήμερα όπως και το Σάββατο προφανώς "περνάει" απαρατήρητο;
:(

8:27 AM  
Blogger Ελένη said...

Περί αυτού ΑΚΡΙΒΩΣ θα είναι το ποστ θειούλη μου( μιας και θα παντρευτώ τ'ανίψια).Επίσης θα έχω κάνει attch μια shopping list με αυτά που θέλω να μου αγοράσετε εσυ και ο πεθερούλης.

In-όλα τα τζοβαίρια του κόσμου δεν ανταλλάσσονται με την επιθυμία toy να θες να δεις DVD στον καναπέ με τον καλό σου κ αυτό να προτιμά τη δουλειά, σο pc, τους φίλους κλπ-mode

8:33 AM  
Blogger orlando said...

@ Αlberich
Thanks man.....

8:34 AM  
Blogger orlando said...

Ανυπομονώ να το διαβάσω ανηψούλα μου παρότι τόχω ακούσει τόσες φορές στο bla bla που θα πρέπει να κάνεις μεγάλη προσπάθεια να με εντυπωσιάσεις...
Πάω για σύσκεψη για να σε δικαιώσω πριν καν γράψεις!

8:39 AM  
Blogger Ελένη said...

Να πας να βγάλεις κανένα φράγκο γιατί η ανιψούλα έχει ακριβά γούστα.

8:56 AM  
Blogger Παυσίλυπη said...

Μα πού είναι αυτοί οι άντρες; Δεν ήξερα οτι υπάρχουν ακόμα! Ειλικρινά το λέω... είχα πάψει να ελπίζω πλέον...
Άντε, καλή μας εβδομάδα :)

10:36 AM  
Blogger alombar42 said...

Σωβινιστές, σωβινιστές, αλλά το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο :)

11:47 AM  
Blogger lemon said...

Τώρα σοβαρολογείς οτι υπάρχουν τέτοιοι άντρες (χνουδιές και... κάτι που είχες δει σε μια βιτρίνα αργά το βράδυ μετά το σινεμά και την άλλη μέρα στο παίρνω)? άστα αυτά Ορλάντο,άμα ήσουν έτσι οι γυναίκες θα έτρεχαν απο πίσω σου, όχι πίσω απο τον Λαμπρούκο...
Αντε, μας δουλεύεις ψιλό γαζί, μου φαίνεται...δεν έχει τέτοιους άντρες...
Την ψώνισα τώρα, στα σοβαρά...

12:31 PM  
Blogger gelial said...

Χα! Καλως ήρθες στον μαγικό κόσμο των μπερδεμένων γυναικών! Εγώ πάλι έχω την αντίθετη νοοτροπία σε οικονομικά θέματα, αλλά σηκώνει πολύ συζήτηση το γιατί...

2:30 PM  
Blogger gelial said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:30 PM  
Blogger Αθήναιος said...

Τι διαβάζω ρε φίλε; Εκτός απο πεθερό η κυρία Ελένη απέκτησε κ θείο στη μπλογκόσφαιρα κ θα της πάρετε λέει κ executive chef να της μαγειρεύει κοτόπουλα κ μπρόκολα αχνιστά για τις δίετες ;

Μια παράκληση. Γίνεται να αρχίσει η ικανοποίηση των αιτημάτων της κυρίας Ελένης από τα στήθη; Μιας κ θα δουλεύω φιμωμένος, να το χαίρομαι τουλάχιστον κ για να δεις ότι ξηγιέμαι σωστά σκέφτομαι μέχρι κ να σας παρέχω τις υπηρεσίες μου δωρεάν...

9:24 PM  
Blogger Ελένη said...

Μας σιχτιριάζουν και τους δυο μας στην Ταβέρνα και μας καταριόνται να μας τα φάνε τα ρημάδια τα λεφτά οι ψυχίατροι και το πρόζακ και εσύ δεν κάνεις τίποτε. Άντρας να σου πετύχει...

Εκεί στο Τατόι να φτιάξεις και ένα μεγάλο dog house για να χωράς όταν σε στέλνω εκεί για ύπνο, κατά το αμερικάνικο έθος.

2:44 AM  
Blogger Marialena said...

Γειά σου αγορίνα με τα ωραία σου! Πέστα βρε να τα ακούμε και άντρες και γυναίκες! Ξέρεις κάτι, έχεις δίκιο δεν ξέρουμε να παίρνουμε, αλλά είναι και πιο περίπλοκο από ότι φαίνεται εξ αρχής. Να βάλω τον εαυτό μου για παράδειγμα, τον άνδρα θέλω να τον θαυμάζω και να με περιποιείται με μικρά καθημερινά δείγματα. Να χει χιούμορ και να είναι επικοινωνιακός. Να μην είναι μαμάκιας, ψεύτης & εγωϊστής. Αλλά πάνω απ' όλα τον θέλω ΝΑ ΜΕ ΘΕΛΕΙ! Ζητάω πολλά γιατρέ μου??? Ιδωμεν! Φιλάκια Σαρακοστιανά, Μ.

2:58 AM  
Blogger Ελένη said...

Test

3:52 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Μαζέψουουουουου!!
Σπίτι γρήγορααααα!!!
Αντε γιατί δεν θα δεις Καίσαρη ούτε γενέθλια ούτε επέτειοοοοο!
Και να σου λείπουν τα πολλά πολλά με τον Τζώνυ γιατί θα σε πάω στα Τρία Πέντε Πηγάδια του χρόνου , που μούθελες και Ασπεν!!!

9:30 AM  
Blogger orlando said...

@Αθήναιος
Λέω να το κάνω Mens Only το blogόκλαμπο διότι μας βλέπω εγώ να πλερώνω εσύ να μαγειρεύεις κι ο Alombar να σφουγγαρίζει...

9:32 AM  
Blogger orlando said...

@gelial
Σα να έχεις δίκιο αγόρι μου , σα να έχεις δίκιο γενικώς!

9:33 AM  
Blogger orlando said...

@ Μαριαλένα
Φατσόνι τουλάχιστον εσύ με την Αρτέμιδα δαγκώνετε ....χαριτωμένα!

9:35 AM  
Blogger Ελένη said...

Αγόρι μου, τον Βουκεφάλα δεν ήθελες να καβαλήσεις και μας το έπαιζες Μεγαλέξαντρος; Αχ και εσύ είσαι σαν και τους άλλους. Δηλώνεις ότι θες άγριο άτι μόνο και μόνο για να τον κάνεις σαμαρωμένο γαιδαράκο.

Αποσύρω τα αισθήματά μου.

9:42 AM  
Blogger dora in e-space said...

Και δεν κατάλαβα, άντε γιατί θα παρεξηγηθώ και γω η Βόρεια τώρα... ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ 3 5 ΠΗΓΑΔΙΑ;;;
Λαμπρούκοοοοοοο ΣΟΣ

10:45 AM  
Blogger orlando said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:48 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Δηλαδή για να καταλάβω:
Δηλώνεις... Βουκεφάλας γοργόνα μου;
Και γιατί θέλω να σε καβαλήσω με σαμάρι χαρά της χαράς μου και ζωή της ζωής μου;
Χάθηκαν οι 17άρες σέλες και οι επιστοματίδες για καθαρόαιμα σαν κι εσένα; Ετσι θα σ έχω νομίζεις;
Υ.Γ Σούπα να μαζαυτείς γιατί χάνω το κύρος μου στα

10:53 AM  
Blogger orlando said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:54 AM  
Blogger orlando said...

Με σύγχυσες πάλι! Θα με πεθάνεις...
Χάνω το κύρος στα blogoπροάστεια θέλω να πω!!!!!

10:56 AM  
Blogger orlando said...

@Ροδιά
Οχι μια χαρά είναι καλή μου , αλλά η ψωνάρα θέλει Κουσεβέλ, Ασπεν , Μαντόνα ντι Καμπίγιο και να μου τη λέει κι από πάνω!!!!

10:58 AM  
Blogger Ελένη said...

Ντόρα μου, μην τα λες σε μένα. Μια χαρά είναι τα 3 5 πηγάδια. Εξάλλου εγώ δεν ασχολούμαι με το σκι. Μόνο με το ξε-σκι κ αυτό τελευταίως μόνο με την κάβα μου,δηλαδή τους fuck buddies.

11:04 AM  
Blogger Marialena said...

Orlando μου καλημέρα! Δεν δαγκώνουμε μόνον η Άρτεμις & γω, γλύφουμε κιόλας(!). Μια δοκιμή θα σας πείσει πιστεύω περί των αγαθών μας προθέσεων (σλουρπ!). Φιλιά, Μ.

3:16 AM  
Blogger M13 said...

:))

1:47 PM  
Blogger M13 said...

ήμουν το 50ό σχόλιο!

ΓΙΟΥΠΙ!

1:48 PM  
Blogger ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ said...

In New York City a new shop has just opened where woman can choose and
buy a husband. At the entrance the following sign has been posted:

- You can visit the shop ONLY ONCE
- There are 6 floors and the men characteristics get better and better as you go up
- You can choose a husband at the floor you are at or go the next one.
- You cannot go back to the previous floor

One woman decides to visit the Husband shop in order to find a companion

At the 1st floor the sign says: "These men have a job"
The woman decides to go to the next one

At the 2nd floor the sign says: "These men have a job and love children".
The woman decides to go to the next one

At the 3rd floor the sign says: " These men have a job, love children and are extremely beautiful".
"Wow" the woman thought, but she feels to go up again.

At the 4rd floor the sign says: "These men have a job, love children, are extremely beautiful and help with housecleaning".
"Incredible!" the woman says. "I can barely resist", but she goes one floor up

At the 5th floor she finds a sign that says: " These men have a job, love children, are extremely beautiful, help with housecleaning and are terrifying lovers full of romance".
The woman now is really tempted to stay and choose one husband, but at the end decides to go up one last one floor.

At the 6th floor a sign says:
"You are visitor number 31.652.069 of this floor. There are no men here; this floor exists only to prove that it is impossible to please women.
Thanks for having chosen our shop"


In front of the Husband Store across the street, a Wife Shop has also opened.

At the First floor the sign says:
"These women love to have sex"

The Second floor sign says: "These women love to have sex and are very rich"

The remaining three floors HAVE NEVER BEEN VISITED BY ANY MAN.

1:55 PM  

Post a Comment

<< Home