Thursday, March 09, 2006

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΕΣΤ - ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Θέλω να τιμήσω την επομένη της 8ης Μαρτίου που είναι η 9η Μαρτίου . Μία ημέρα που όλα τάσκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά, καθώς την προηγουμένη το βράδυ κάθε γωνιά και κάθε μπάρα είχε καταληφθεί από εορτάζοντες εκπροσώπους του ενός και μόνον του ενός φύλου. Μιλιούνια τρωγόπιναν αντάμα και γελούσαν σαν τον ΜcMa ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ενώ εις ρεμπετάδικα έπεφταν οι κάτωθι παραγγελιές και οι ανάλογες βόλτες:
Τρέξε μάγκα να ρωτήσεις...
Θα ζήσω ελεύθερο πουλί...
Μαχαλόμαγκα να ζήσεις άσε τις παρεξηγήσεις....
Εγώ πλερώνω τα μάτια π αγαπώ... :)
(Εις αυτό το σημείο προτείνω απαγόρευση ζεϊμπέκικου χορού σε μη άρρενες...Τςτςτςτς γυναικωτό ζεϊμπέκικο είναι για ντομάτες)
Στο πλαίσιο λοιπόν της αποτίναξης του ζυγού (Α propos Μαχαιρίτσας- Τσακνής στον ΖΥΓΟ άπαιχτοι) καλώ τους συντρόφους να απαντήσουν χωρίς ΦΟΒΟ και με άφθονο πάθος, στο κάτωθι διαγνωστικό τεστ των κ.κ Λεονάρδου-Ζέρβα
που αφορά στην κακοποίηση απο τον σύντροφο!!!
Σημειώνουν οι εκλεκτοί ψυχίατροι " Ο τρόπος που πρέπει να ερωτηθεί το υποκείμενο για πιαθνή κακοποίηση πρέπει να είναι ιδιαίτερα διακριτικός " Κοινώς δεν ρωτάμε έτσι στην ψύχρα " Στις χώνει;" αλλά όπως υποδεικνύουν " Δεν ξέρω αν έχει συμβεί και σε σας αλλά επειδή σε πάρα πολλές περιπτώσεις οι σύντροφοι βιώνουν βία είναι μια ερώτηση που πάντα κάνω" Ως εκ τούτου απαντάτε:
  1. Σας έχει βλάψει ποτέ σωματικά ο σύντροφος σας; (Σας γρατζούνισε, σας δάγκωσε , σας πέταξε το τασάκι κλπ;)
  2. Σας έχει απειλήσει ότι θα βλάψει εσάς ή κάποιο σημαντικό για σας πρόσωπο; ( Θα στα κόψω και την κρλα θα την ξεμαλλιάσω)
  3. Νοιώθετε ασφαλής στη σχέση σας; ( Μόνο όταν κοιμάται σπίτι της )
  4. Μήπως νοιώθετε φόβο για τον σύντροφο σας;
  5. Τι είναι αυτό που κάνει και σας προκαλεί φόβο; (οδηγεί σαν γιδοβοσκός πχ)
  6. Ετυχε ποτέ ο σύντροφος σας να σας ταπεινώσει;
  7. Ν ασκήσει έλεγχο πάνω σας; ( Πάλι στα ρεμάλια πας, υιοθετημένα τάχεις;)
  8. Να σας εμποδίσει από κάτι που θέλατε να κάνετε;
  9. Σας πίεσε ή σας εξανάγκασε σε σεξουαλική δραστηριότητα που δεν επιθυμούσατε;
  10. Νοιώθετε ότι μπορείτε να πείτε όχι αν δεν θέλετε να κάνετε σεξ;

Ολα τα ως άνω τα λέει η επιστήμη... Εσείς τι λέτε;

34 Comments:

Blogger Ελένη said...

Συγγνώμη, εγώ θέλω να ρωτήσω κάτι τους αναγνώστες γιατί στον συντάκτη δεν απευθύνω το λόγο.

Υπάρχει κάποιος άντρας ανάμεσά σας που τον έχουν εξαναγκάσει να κάνει σεξ παρά τη θέλησή του και βήτα, υπάρχει άντρας ανάμεσά σας που όταν αισθάνεται ότι είναι με το ένα πόδι στη σχέση δεν γεμίζει τη σύντροφό του μελανιές λες και σημαδεύει γελάδι στη Montana;

Τώρα, όσον αφορά το ζειμπέκικο και τις γυναίκες συμφωνώ, το ίδιο πρέπει να απαγορεύσουν το τσιφτετέλι και στους άντρες.

Πάντως μπράβο σας κυρία Τένια μου. Τα ποστ σας συμβάλλουν τα μάλα στην ανταλλαγή απόψεων για φλέγοντα θέματα...

9:09 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Όσο κ να σας φανεί περίεργο μαντάμ, επανηλλημένως έχω κάνει σεξ ενώ ήμουν κουρασμένος ή βαριόμουν.

Επίσης, οι γυναίκες είναι τόσο ζηλιάρες που συχνά γυρνώ σημαδεμένος σαν μονιμάς μόνο που οι μονιμάδες καμαρώνουν για τα σημάδια ενώ εγώ απλά τα υφίσταμαι.

Κ να το πω εδώ, θα σας είχα ζητήσει ήδη να σας συναντήσω αλλά φοβάμαι μην μου την πέσετε μέσα σε κανένα μπαρ κ αναγκαστώ να σας χαστουκίσω.

Ε μα...

9:36 AM  
Blogger orlando said...

@ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
Μη φοβάστε αδέλφια! Πείτε την αλήθεια για τα βράδια βασανιστηρίων στην ΕΑΤ -ΕΣΑ και την χρήση των κορμιών μας σαν αντικείμενα ηδονής!
Η τρομοκρατία δεν θα περάσει σ αυτό το βλογ!
@ Ελένη
Αχ δις Ελενίτσα μου! Να είστε καλά για τα καλά σας λόγια! Προσπαθώ να θίγω κοινωνικόπολιτικόψυχολογικά θέματα ζέοντα, φλέγοντα και αναβράζοντα!

9:40 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Υou are my hero!
ΑΝΤΡΕΣ ΣΠΑΣΤΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ!
Υ.Γ Λέω να ιδρύσω τον Σύλλογο Κακοποιημένων Ανδρών Βορείων Προαστείων.

9:48 AM  
Blogger Ελένη said...

Αθήναιε νομίζω πως τα βραδάκια σε μαζεύει εκεί ο ακατανόμαστος και αφού πιείτε τα ουισκάκια σας αρχίζετε να παίζετε με το γουωκ να μην πω με τίποτε άλλο και παρεξηγηθούν οι θαυμάστριές σας και ονειρεύεστε ότι σας την πέφτουν οι γυναίκες και σας χρησιμοποιούν σαν σκεύη ηδονής.

Μετατρέπεται σε σκεύος ηδονής ο μπαγλαμάς;

10:00 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Μας αποκάλεσε μπαγλαμάδες ή μου φάνηκε;
:)))))

10:12 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Ντριγκι-ντράγκα. Ναι μας είπε μπαγλαμάδες. Αν κ όταν ακούω ειδήσεις με την Τρέμη ελάχιστα πράγματα με εντυπωσιάζουν. :-))

10:19 AM  
Blogger orlando said...

Εγώ πάλι Κακαουνάκη Κανέλλη να σουρομαδιώνται!

10:20 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Αύριο θα δω τον Πάσχο, τον κοινό μας φίλο :)))

10:23 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Είναι στην Αθήνα κ δεν έχει πάρει τηλέφωνο; Θα τον σκίσω να του πεις.

10:27 AM  
Blogger orlando said...

@Αθήναιος
Θα κάτσει αρκετές μέρες... Εχει ζόρια με την φυλλάδα

10:32 AM  
Blogger Παυσίλυπη said...

Εγώ πάλι γιατί με το που διάβασα το κείμενο ένιωσα καταπιεσμένη και καταπιέστρια ταυτοχρόνως, δεν μπορώ να εξηγήσω... :S
Άντε καλέ, έτσι τα γράφουν, για να μας τρομάζουν... ... ...

10:35 AM  
Blogger orlando said...

@παυσίλυπη
Καταλαβαίνω τι λες. Πάντως αυτές είναι οι συνιστώμενες ερωτήσεις προς ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχιάτρους ώστε μια γυναίκα (γιατί όπως καταλαβαίνεις αφορά στη βίαιη συμπεριφορά των ανδρών)να παραδεχτεί αυτό που της συμβαίνει. Συνήθως οι γυναίκες "δικαιολογούν" την κακοποίηση τους κι αυτό είναι το φοβερό πρόβλημα.
Κατά τα λοιπά... κάνουμε τις πλάκες μας σαν κακά παιδιά κι εμείς οι "καταπιεσμένοι"

10:43 AM  
Blogger averel said...

(Εις αυτό το σημείο προτείνω απαγόρευση ζεϊμπέκικου χορού σε μη άρρενες...Τςτςτςτς γυναικωτό ζεϊμπέκικο είναι για ντομάτες)



Να αγιάσει το πληκτρολογιο σου. Χρονια το σκεφτομαι, αλλα δεν το λεω γιατι θα με πουνε σεξιστη και θα καψουν τα σουτιεν τους. (το αντιστροφο να γινει και με τα τσιφτετελια, συμφωνω)

11:36 AM  
Blogger Παυσίλυπη said...

Θίγεις ένα πολύ σημαντικό θέμα τώρα, ορλάντο. Τα έχω σκεφτεί πολύ σοβαρά αυτά αλλά και πάλι ώρες-ώρες πιάνω τον εαυτό μου να αυτο-κατηγορείται για πράγματα που δεν είχαν άμεση σχέση με εμένα. Τέλος πάντων, το παλεύουμε πάντως και η αυτογνωσία είναι το κλειδί.
Καλό μας βράδυ.

11:53 AM  
Blogger Xνούδι said...

εγώ πάλι γιατί το συγκεκριμένο κείμενο και δη την στιχομυθία μεταξύ orlando, Ελένης, Αθήναιου( καλησπέρα παιδιά!) τα βρίσκω αστεία και ρίχνω τρελλό γέλιο:;; E;;;

Στο θέμα μας τώρα. Συμφωνώ απόλυτα με Ελένη (πρωτότυπο).
Ενα έχω μόνο να πω.
Σιχάθηκε η γάτα το ψάρι.

Πολλές καληνύχτες :-)

1:23 PM  
Blogger Marialena said...

Καλημέρα Ορλάνδε γυριστρούλη! Ένα θα πω για αυτά που μας γράφεις σήμερα: "Ξυπνάτε ρεεε!" Και για άνδρες και για γυναίκες, αυτά τα πράγματα δεν γίνονται μονόπλευρα, οι θύτες και τα θύματα εναλλάσονται σε μια σχέση. Φιλιά, Μ.

1:13 AM  
Blogger Βασιλική said...

εγω ενα θα πω, εκτος απο καλημερα..
έκαστος στο είδος του...
(και ο Λουμιδης στους καφεδες... ασχετο??..)
τα μπερδεψαμε, πολυ τα μπερδεψαμε!!!
:(

1:17 AM  
Blogger Ελένη said...

Χνού-δι Χνού-δι Χνού-δι!!

Με ανησυχεί κάτι. Πού είναι ο Άλομπαρ οεο για να κλείσει η τριάδα Ορλάντο-Αθήναιος-Άλομπαρ;

Καλημέρα Μαριαλένα!!!!

2:16 AM  
Blogger Rodia said...

Θα είμαι αυστηρή Ορλάντο σήμερα. Το θέμα που διαπραγματεύεσαι είναι πολύ σοβαρό και η γελοιοποίησή του με αφήνει εμβρόντητη! Δυστυχώς, υπάρχουν πολλά παραδείγματα ανδρών που ασκούν βία έξω από κάθε όριο και αυτοί, όσο και αν φαίνεται παράξενο, αποτελούν πλειονότητα στα "υψηλά" στρώματα της κοινωνίας, οικονομικά ή/και μορφωτικά. Η κακοποίηση δεν είναι παραμύθι, είτε σωματική είναι είτε ψυχική, και το θύμα, η γυναίκα ή το παιδί, φοβάται τόσο πολύ που δύσκολα αποκαλυπτει τον θύτη. Είναι και η εξάρτηση, είναι και η ντροπή που νιώθει το θύμα, πέρα από το αίσθημα μειονεξίας, που το εμποδίζουν να καταγγείλει τις βίαιες πράξεις. Ενα θύμα βιασμού π.χ. νιώθει μεγάλη ντροπή και ταπείνωση, το αίσθημα εξευτελισμού της προσωπικότητάς του είναι τεράστιο, το τελευταίο πράγμα που θα σκεφτεί είναι να υποβάλλει καταγγελία. Ασε το διασυρμό που υφίσταται σε ανακριτικά γραφεία, αίθουσες δικαστηρίων, κλπ. Η κοινωνία μας, πολύ εύκολα ισοπεδώνει τα πάντα "μοιράζοντας" τις ευθύνες. "Φταίει και το θύμα" λέμε, ή "τα ήθελε και τάπαθε" είναι μια φράση που αποενοχοποιεί το θύτη και του δίνει μάλιστα και "αέρα" να συνεχίζει.

Γενικά, η βία είναι ανδρικό "προνόμιο", αλλά σήμερα βλέπουμε με πολλή χαρά αυτό να αλλαζει...

ΚΑΠΟΤΕ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑΣ

:-)

6:33 AM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Αγαπητέ μου,

Βρήκα το θάρρος να σας καταγγείλω τα κάτωθι.

Η γυναίκα μου με πτύει συστηματικώς, με εξευτελίζει φορώντας μου τα δαντελένια της εσώρουχα και τις παντόφλες της και μου κάνει σεξ μέχρι να λιποθυμήσω.

Σας παρακαλώ σώστε με από δαύτηνε.
Το όνομα της είναι BELUCCI. MONICA BELUCCI.

6:45 AM  
Blogger orlando said...

@averel
Αδέλφι, σ αυτό το βλογ μπορείς να λες την ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
Υ.Γ Θα σε κάνουνε κουρούμπελο μετά αλλά τουλάχιστον θα τα λέμε και τα ευχαριστιόμαστε..
Αμάν πια!

7:45 AM  
Blogger orlando said...

@ λαμπρούκος
Νομάρχα μου, νομάρχα μου πόσο σας νοιώθω και σας καταλαβαίνω βαθιά...
Εμένα πάλι που μου φοράει to λουράκι απο το πεκινουά της και μου χτυπάει τη μύτη λέγοντας: Θα ξαναδαγκώσεις τη μαμά bad boy, bad boy...

7:47 AM  
Blogger orlando said...

@rodia
Καλά αλλά κι εγώ αυτό έγραψα στο σοβαρό μου σχόλιο..
Υ.Γ
Είπαμε ότι αποφασίσιαμε να κάνουμε και ΠΛΑΚΕΣ εδώ. Οταν έγραφα συνταγές για μαγειρίτσα γιατί δεν τρέξατε όλες μαζί να με συγχαρείτε;
:)

7:49 AM  
Blogger orlando said...

@Χνούδι
Νιάουουουουου!

7:50 AM  
Blogger orlando said...

@Βασιλική
Τώρα ποιό είδιος είμαστε εμείς δεν το διευκρινίζετε φιλτάτη, οπότε μένω με τον Λουμίδη
Υ.Γ
Ψήνω έναν ελληνικό βαρύ με ολίγη στο μπρίκι, να πάθετε πλάκα στη φουσκάλα! :)

7:52 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Χτες ήμουν σ ένα εστιατόριο στην Πεντέλης και είχε live κλασσική κουαρτέτο... Και καθώς έπινα το merlot κοιτώντας με θολό (το δεξί μάτι) το ποτήρι μου, με πήρε το παράπονο... Χάθηκε ένα βιολί, ένα τσέλο;... Ακου μπαγλαμά!

7:59 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι μου παραδέχομαι ότι το έχω παραξηλώσει, γενικώς. Γιαυτό θα κατέβω από τη γόβα με τη 15ντη τακούνα που με κάνει να φαίνομαι 1.50.

Όμως έχω φροντίσει να φτάσει στα χεράκια σου κάτι για να με θυμάσαι, βρε κουτό. :-)

Έλα κοντά.... ΚΟΝΤΑ ΕΙΠΑ!!! Μμμμμμμμμουτς.

8:43 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Εγώ τόξερα πως κατά πολύ βάθος με συμπαθείς bre!! Κι εγώ σε φιλώ φαρμακόγλωσα... :)))
Υ.Γ 1 Μην κατέβεις από τη γόβα γιατί έχω αδυναμία στα στιλέτα. Κανά πόντο κόψε να γίνει 9ποντη!
Υ.Γ 2 Πάντως το καλυτερότερο ήταν εκείνο το "ακατανόμαστος". Αφού είπα να σε κουρντίσω κι άλλο για να μου το γράφεις συνέχεια!
LoL

9:19 AM  
Blogger orlando said...

Λοιπόν σήμερα σχολώ.... νωρίς! Είναι δώρο της εταιρείας επειδή αύριο θα πιάσω στασίδι απ το χάραμα μέχρι τις 9 το βράδυ!
Ως εκ τούτου, πάω να κατεβάσω το γνωστό γουώκ γιατί έχω αγοράσει ΤΙΣ γαρίδες και ΤΑ μύδια που με τάστειλαν απ την Καβάλα πεσκέσι.
Θα παίξω μαγειρική αρμπόριο ρυζότο με θαλασσινά και σαφράν ενώ έχω βάλει Περκνιάρικο να κρυώνει....
ΑΘΗΝΑΙΕΕΕΕ το γουώκ αγόρι μου είναι αυθεντικό Κινέζικο απ το Πεκίνο από ειδικό μαντέμι! Κοινώς σκίζει σε θερμοκρασίες! :)

9:28 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Ωραία,καλή διασκέδαση. Το wok θέλει γκάζι βέβαια για να " παίξει " σωστά. Σήμερα το μεσημέρι έπαιζα με κάτι φιλέτα κάποια στιγμή που θα είμαι ξεκούραστος, θα σου γράψω.

9:38 AM  
Blogger alombar42 said...

Ο Αλομπαρ εδώ είναι κυρα-Λένη, αλλά προτιμά κάτι πιο παραδοσιακό, πιο γουρουνίσιο αν θέλετε. Ως εκ τούτου θεωρεί οτι ο Μάρτης μπορεί και να απέχει από τη Σαρακοστή.

Σουξου μουξου μανταλάκια, με άλλα λόγια :)

1:36 PM  
Blogger Αθήναιος said...

Ξέχασα να σου πω χθες οτι υποκλίθηκα σε αυτό το σχόλιο: "Είπαμε ότι αποφασίσιαμε να κάνουμε και ΠΛΑΚΕΣ εδώ. Οταν έγραφα συνταγές για μαγειρίτσα γιατί δεν τρέξατε όλες μαζί να με συγχαρείτε;
:)"

Γουστάρω τρελλά όταν κάποιος δεν μασάει κ δεν σπεύδει να απολογηθεί που αναπνέει κ υπάρχει.

3:11 AM  
Blogger Δρουίδης Πανοραμίξ said...

Κι όμως παιδιά συμβαίνουν.
Και είναι πολύ άσχημο όταν το βιώνεις. Νομίζεις ότι δεν θα τελειώσει ποτέ. Και το μόνο που σε κρατάει είναι δύο ζευγάρια μάτια και μία υπόσχεση που έχεις δώσει στον εαυτό σου να μην τ' αφήσεις ποτέ ότι και αν συμβεί.

6:28 AM  

Post a Comment

<< Home