Friday, March 17, 2006

Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ


Διότι πολύ μαγειρέψαμε, πολύ συγκινηθήκαμε, πολύ θυμηθήκαμε, πολύ λυγίσαμε, πολύ μας πήραν -όπως πάντα- τον αέρα με ύπουλους και ύποπτους τρόπους οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ σ αυτό το blog...
Αντε μην αγριέψω και τρομάξει η blogόσφαιρα.......
Αντε......
Το τιμόνι στα στιβαρά μας χέρια και ΠΑΛΙ... Τέλος στα γούτσου-γούτσου, τα μούτσου- μούτσου, τα νιάου-νιάου και τα χνουψ-χνουψ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!
Λοιπόν το θέμα μας είναι η Ιδανική Γυναίκα..
Ποιά είναι και κυρίως ΠΩΣ είναι;
Μετά από συντομη τλφ σύσκεψη ΕΓΩ και οι κολλητοί μου θέσαμε τον πήχυ χωρίς συμβιβασμούς κι αηδίες εκεί που πρέπει να βρίσκεται : Μωρό μου λάγνο , άγριο, τρυφερό, καμπυλωτό και έμπειρο!
Κι επειδή είμαστε και ΕΠΙΠΕΔΟΥ όχι τίποτε χάπατα, επιλέξαμε το ΠΙΟ καυτό θηλυκό αυτής της κατηγορίας ως δείγμα, καθότι ένας Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές την ακολουθούσε τρεις μήνες την θεά για να γράψει το θεϊκό κομμάτι του γι αυτήν...
Και το όνομα αυτής SHAKIRA
Ετσι απλά και σκέτα
Οτι καλύτερο έβγαλε ποτέ η Κολομβία εκτός από τον Μαρκές και την άσπρη
Οτι καλύτερο έφτιαξε ο Λατινοαμερικάνος Θεός κι έσπασε το καλούπι μετά
Οτι πιο καυτό περπάτησε επί πίστας και χτυπήθηκε επ αυτής
Εν κατακλείδι: Με πήχυ τη SHAKIRA ρίχτε άποψη για την Ιδανική Γυναίκα

Υ.Γ Μην αρχίσουμε τα σύντροφος, κατανόηση, λογική κι ευαισθησία γιατί θα το κλείσω το μαγαζί
Υ.Γ 2 Οι μαμάκες επιτρέπονται ΜΟΝΟΝ αν η μανούλα τους εξακολουθεί να μοιάζει με την SHAKIRA κιοι ίδιοι δεν είναι άνω των 15 ετών
Υ.Γ 3 Οι κυρίες επιτρέπονται επίσης αν δεν αρχίσουν τα σωβινιστικά γουρούνια κι όλοι ίδιοι είστε μόλις δείτε β..ί και κω..ο τα ξεχνάτε όλα

68 Comments:

Blogger Βασιλική said...

χα!χα! τρεμε...ηρθα!!
λοιπον..

1ον.η Κολομβια, θα με συγχωρησει η χαρη σου, οτι καλυτερο εβγαλε ειναι πρωτα ο montoya και μετα το κοριτσι...και ο αλλος ο "θειος"!

2ον.καλο κομματι για σπιτι και με ολα τα αξεσουαρ...
προσοχη ομως γιατι με κατι τετοια κομματια ειναι σαν να παιζεις εικοσιμια και να τραβας φυλλο ενω εχεις δεκαοχτω!
πας καργα για να καεις...

3ον.σιγα μην σας πω εγω αποψη για την ιδανικη γυναικα...δεν μου αρεσει αλλωστε να μιλαω για τον εαυτο μου!!!

;P

8:36 AM  
Blogger orlando said...

Εχεις ένα δίκιο δε λέω αλλά όχι και πρώτος! Ο Juan Montoya δεύτερος κι ο θείος τρίτος.
Μίλα για τον εαυτό σου, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα...Ειδικά αν τα γονίδια πήγαν στοην εγγονούλα!

9:05 AM  
Blogger €lisavet said...

Χμφ! Έχει μεγάλη περιφέρεια η Shakira :PPP

9:14 AM  
Blogger Βασιλική said...

μαλιστα!!
θιξαμε το 1ον..
αντε να σε κανω το χατηρι!
θιξαμε το 3ον..
μα δεν ειναι η εγγονουλα μου... καρντια μου!
για το 2ον... κουβεντα?
στατιστικα παμε μια χαρα...
;P

ΥΓ: ασχετο!παντως πιστευω οτι το κρεμμυδι επαιξε τον ρολο του δεν μπορει!

9:17 AM  
Blogger Marialena said...

Καλησπέρα Ορλάνδο, σ/κ εργαζόμενο (καημενούλη μου-κλαψ!) Για την Σακίρα συγκεκριμένα θα πάω πάσο, γιατί και πολυτάλαντη είναι και απ΄όλα έχει ο μπαξές της. Πραγματικά προικισμένο πλάσμα και κοσμεί τις φαντασιώσεις δεόντως. Με την ευχή μου βρε για ένα καταπληκτικό Fixation Oral! Φιλιά, Μ. ;-}
Υ.Γ. Εμένα πάντως μου αρέσει και η Μπελούτσι, αλλά επειδή ούτε άντρας είμαι, αλλά ούτε και ομοφυλόφυλη πάρτε τη γνώμη μου ξόφαλτσα! χι,χι

9:20 AM  
Blogger Αθήναιος said...

ΜΠΡΑΒΟ!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!! Κ με φλέβα απο Μέση Ανατολή (Λίβανο αν κ πρεπει να παραδεχτούμε ότι οι Λιβανέζες είναι πολύ ωραίες)

9:27 AM  
Blogger orlando said...

@vasiliki
Δεν τη θέλω για το σπίτι μου , για το κρεβάτι μου τη θέλω!!!

9:56 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Ελα να ακούω εναλλακτικές προτάσεις αν δεν μας κάτσει(λέμε τώρα, αν είναι δυνατόν κλπ) το Σακιράκι;

9:57 AM  
Blogger orlando said...

@ Μαριαλενάκι
Μπράβο μωρό μου ! Εύγε άριστα ! Μπελούτσι! Να κι ένα ακομπλεξάριστο θηλυκό μωρέ που αναγνωρίζει τις πραγματικά σέξυ!

9:58 AM  
Blogger orlando said...

@Ελισάβετ
Οχι η Λοπέζ έχει μεγαλούτσικη περιφέρεια !
Γυναίκα χωρίς πιασίματα αγάπη μου ΔΕΝ είναι γυναίκα, είναι κάτι ΣΑΝ γυναίκα!

9:59 AM  
Blogger Ελένη said...

Ας γελάσω....

10:03 AM  
Blogger Βασιλική said...

εελλλα! και ΄γω νομιζα οτι την ηθελες για να σε πλενει κανα πιατο! και με ξεραμενο μουσακα?... το αγαπημενο της!...
προφητικο το video clip με τα κρεμμυδια...τελικα!!
;P

11:18 AM  
Blogger dora in e-space said...

Τα συγχαρητήριά μου.
Απλά Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η.
Η μαμά της ήταν Ισπανοιταλικής καταγωγής και ο μπαμπάς γεννημένος στην Αμερική με Λιβανέζικες ρίζες. Συνδυασμός φωτιά. Αν προσθέσεις και τον τίτλο της πρέσβειρας καλής θέλησης που της απένειμε ο Πάπας Ιωάννης-Παύλος ο Β΄το ΄98, ε πιά τι άλλο να θελήσει κανείς.
Συμφωνώ μαζί σου ορλάνδε μου, αν είναι όσο θερμή δείχνει η καταγωγή και οι εμφανίσεις της, δεν μπορεί παρά να είναι η ιδανική Γυναίκα.

11:19 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

λυπαμαι παρα πολυ..για λογαριασμο σου!
εισαι προστυχος..

;-p

1:02 PM  
Blogger vatraxokoritso said...

τώρα που το θυμήθηκα..
κάτι βόλτες είχες υποσχεθεί εσύ με την ζιζέλ...
ή λάθος θυμάμαι?

;-P

3:44 PM  
Blogger Darthiir the Abban said...

Εγώ τώρα τί να πώ;;
Τον ναργιλέ μου, τις χανούμισες στην σειρά, και όποια κουνίσει καλύτερα τα πιασίματά της, αυτή θα είναι η τυχερή... έτσι επιλέγω κάθε βράδυ....

4:03 PM  
Blogger Ελένη said...

This comment has been removed by a blog administrator.

11:33 PM  
Blogger Βασιλική said...

ε, orlando που 'σαι? ξυπνα χρυσο μου! το ονειρο με την κρεμμυδοshakira τελειωσε!....
αντε σηκω σιγα σιγα!...
;P

12:11 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι ζηλευτό καλημέρα.

Σου γράφω από το Βόλο. Λες να επηρρεάσει το αποτέλεσμα της αναζήτησης το γεγονός ότι φοράω T-shirt στο οποίο έχω τυπώσει πάνω του το όνομά σου;Να το δουν οι γκόμενοι και να κομπλάρουν;

Να ξερες που ακουμπάει αυτή τη στιγμή το όνομά σου, βρε κουτό, θα το ξέχναγες το Σακιράκι...

12:12 AM  
Blogger Alberich said...

Μπελούτσι κι' εγώ, αν και τον τελευταίο καιρό μπήκα και στο fan club αυτής εδώ- της πλαστικιάς κατ' εσέ.

12:25 AM  
Blogger Ελένη said...

Ο πεθερούλης, ξεπέρασε το στάδιο Έλενα Βέντη!!! Το μαθαν τα ταγάρια της μπλογκόσφαιρας που έχουν χτυπήσει τατουάζ το όνομά του, για ν' αρχίσουν να κοιμούνται ήσυχες;

1:11 AM  
Blogger orlando said...

Κατέφθασαααααα!
Αρχίζουμε μεσημεριανό μεροκάματο
@Βασιλική
Εμένα με τρελαίνει στο κλιπάκι του Torture η σκηνή με ....τα ορυκτέλαια.Λες να είμαι εντωλώς ανώμαλος;

5:04 AM  
Blogger orlando said...

@dora
Την έχρισε πρέσβειρα ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ ο Πάπας;
Το χρυσό μου!!! Μου είναι και ευαισθητοποιημένο το καμάρι μου!

5:06 AM  
Blogger orlando said...

@βατραχοξανθούλι
Πρόστυχος;
Λες;
Να το σκεφτώ μια στιγμή....
ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ!!!!
Υ.Γ
Με την Belle Star κοινώς τον μαύρο διθέσιο brabus κομπρέσορα, όποτε θες! (σ εντυπωσίασα έτσι;)
Με τη Ζιζέλ θα πάρεις το πακετάκι: 24 ετών πολύ ψηλός πράσινα σκούρα μάτια μαύρα μαλλιά (αυτός πήρε απ τον πατέρα του μας ξέφυγε απ την ξανθίλα) μπεμπεκόφατσα αλλά με διαστροφικό στυλάκι, ρεμάλι νο 2 ένα πτυχίο, φοβερά χέρια και θεός στα παντιλίκια. Τα καλύτερα σ όλα τα Β.Π

5:13 AM  
Blogger orlando said...

@darthiir
Α! Εσύ είσαι απολύτως σωστός!
Πολύ έχω χαρεί για την γνωριμία έστω και μέσω μέσω δικάμπουρων φαντασιώσεων!!

5:16 AM  
Blogger orlando said...

@alberich
Ρε παιδί μου με τις μοντέλες συμβαίνει κάτι το ασύλληπτο: Απ αυτό που βλέπεις στη φωτό, βγάλε είκοσι κιλά και σαράντα πόντους γενικώς και έχεις την πραγματικότητα.
Τόσα κόκκαλα μαζεμένα μόνον ο Αθήναιος όταν ετοιμάζει ζωμό πιάνει κι ο αδελφός μου πούχει ενθύμιο απ τη Σχολή στο ιατρείο του ένα σκελετό, την "Καιτούλα"..

5:20 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Πρώτον: Τι δουλειά έχεις να τρέχεις πίσω απ τα παιδιά τα Βολιώτικα; Ε; Ε;
Δεύτερον: Το μακουδάκι με το ονοματάκι μου που ΑΚΡΙΒΩΣ είπαμε ότι ακουμπάει; Μου πέσαν τα σφραγίσματα bre απ το τρέμουλο!

5:23 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Ποιά είναι η Ελενα Βέντη;

5:25 AM  
Blogger Βασιλική said...

ελα "ανωμαλε"?...
μολις ηρθα απο επισκεψη στου κυρ αντωναρου! ησουν εξαιρετικος!
σε χαρηκα... να 'σαι καλα!...;)
παμε τωρα στο θεμα μας... ορυκτελαιο, ε? και που το ξες? μπορει να 'ταν λιωμενη μαυρη σοκολατα....ουαουυυυ....
;)

6:20 AM  
Blogger orlando said...

@βασιλική
Δεν θα ξαναπεράσω γιατί είναι παγίδα αυτό το blog για μένα... Εδώ, και μιλάω απο τα βάθη της καρδιάς μου, είμαι γιατί λάτρεψα την δυνατότητα που μας δίνεται και μου δίνεται να μιλάμε αλλιώς... Μετάνοιωσα που πήγα, μετάνοιωσα που έγραψα, μετάνοιωσα που μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι.. Ξέρεις δεν θάγραφα τίποτε, αλλά τρελάθηκα που έχεζε έτσι την κοπέλα και τόπαιζε κι απειλητικός: Κάποτε θα γράψει την ιστορία...
Μετά τριπάρισα κανονικά με το αφ υψηλού στυλάκι και ξέφυγα... Τέλος όμως. Τελεία παύλα και στα δικά μας, τα όμορφα και τα φευγάτα.

Σοκολάτα δεν είναι γιατί δεν καφετίζει απλά έχει και γκριζάκι σαν χρησιμοποιημένο λάδι μηχανής ..
ΕΙΜΑΙ ΑΝΩΜΑΛΟΣ!

6:54 AM  
Blogger Βασιλική said...

τι με λες? εδω εγω μετανιωσα που αφησα σχολιο...
τελος...over and out!
παμε οντως στα δικα μας γιατι μου φαινεται εχουμε "θεμα"...
η αποψη σου τεκμηριωμενη μεν αλλα λιγο λειψη δε...κατι της λειπει!..
και οτι εισαι ανωμαλος εισαι!
γιατι να το κρυψομεν αλλωστε?...
;P

7:29 AM  
Blogger Ελένη said...

Τί κάνω εδώ; Καλή ερώτηση. Τα πράγματα δεν πάνε τόσο καλά. Αφού τα έχουμε ξαναπεί. Η λύση είναι μία. Σου γνωρίζω την Ε. μου γνωρίζεις τον έναν ανιψιό ( και τους δύο αν θες, δεν έχω αντίρρηση) κ γινόμαστε συγγενείς.

Όλα τ'άλλα, είμαι ημίμετρα,Ορλάντο.

7:46 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
(Ακολουθεί σοβαρό σχόλιο μη μπερδευτείς)
Σ ευχαριστώ..... Ξέρεις γιατί και ξέρεις ότι το εννοώ...

7:55 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
(Τώρα είμαι πάλι ΕΓΩ)
Να μη μου γνωρίσεις καμία!
Το μπλουζάκι να μου γνωρίσεις!
Ασε τα μικρά, δεν έχουν πείρα, δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα τα έξι και τα οκτώ, αλλά έχουν πάρει απ το "θείο" στο τούτο τους και τον αέρα τους.
Υ.Γ
Εγώ έχω πρασινογάλαζα μάτια bre που εντυπωσιάστηκες απ τον πρασινωπό σκούρο!

7:59 AM  
Blogger Ελένη said...

Ξέρω.
Παρακαλώ, για το ένα, εγώ το διασκέδασα πιο πολύ όταν μπήκα στην όλη διαδικασία.
Γία το άλλο,νωρίτερα το πρωί, ευτυχώς που το πρόλαβα και το έσβυσα.
Για το ότι υπάρχω, δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς. Don't even mention it...

Πολύ ορμητικοί είμαστε τελικώς βρε παιδί μου,ταύροι εν υαλοπωλείο,σκέτοι.

Καλά το λέω ότι είμαστε δυο κυκλάκια φυλακισμένα στο τετράγωνο του κτηνώδους διαφωτισμού...:-Ρ

Λοιπόν, τέρμα τα σοβαρά βρε κουτό γιατί δε θα μες θες για ανιψιά αν είμαι τόσο σοβαρή!

8:02 AM  
Blogger orlando said...

@βασιλικούλα
Τι της λείπει, τι της λείπει, τι της λείπει.....
Α! Το βρήκα! Το λάδι δεν είναι απλό είναι της ΒΡ μεγάλης αντοχής που το αλλάζεις κάθε 15.000 χλμ αλλά εγώ δεν το ρισκάρω και προτιμώ κατά τα 10.000 χλμ γιατί κινούμαι και μεσ την πόλη. Λοιπόν αυτό το λιπαντικό επι της συγκεκριμένης κορασίδας σε κάνει να σκίσεις τα πτυχία και να γίνεις γκαραζέρης!!!!

8:04 AM  
Blogger Ελένη said...

Άσε τι έπαθα με το μπλουζάκι.

Το είδε ένας και τί μου είπε. Εννοείς τον Ορλάντο της Βιρτζίνια Γούλφ; Που ήταν γυναίκα;

Πάω γιατί όταν μπαίνω σε μια ιστορία, την τελειώνω και αυτή την ιστορία, έχω αποφασίσει να την τελειώσω.

8:05 AM  
Blogger Ελένη said...

"εν υαλοπωλείω", βέβαια.

8:09 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Και τα δύο ήταν ο 0-Η Ορλάντο... Προσωπικά την προτιμώ γυναίκα βεβαίως γιατί στο αντρικό της ήταν λίγο μούφα ο χαρακτήρας...
Αλλά ο Μαινόμενος Ορλάνδος είναι πολύ καλύτερη περίπτωση!!!
Υ.Γ
Μην ξενυχτήσεις και χαλάσει το δερματάκι σου!

8:19 AM  
Blogger i am a bird now said...

Η ιδανική: Η κόρη της Άννας Βίσση (μα τι βίτσιο κι αυτό)

10:01 AM  
Blogger Composition Doll said...

σωβινιστικά γουρούνια, όλοι ίδιοι είστε, μόλις δείτε β..ί και kώ.ο τα ξεχνάτε όλα

:ppppppppp

10:48 AM  
Blogger orlando said...

@ bird
Πολύ σε ...Καρβέλα μου φέρνει αυτό το μικρό! Εχει ωραίο σωματάκι όμως!

10:56 AM  
Blogger orlando said...

@κουκλίτσα
Μα δίκιο δεν έχω; Πουθενά δεν σας βρίσκουμε!

10:58 AM  
Blogger orlando said...

Λοιπόν ες αύριον τα σπουδαιότερα!
Μέχρι στιγμής έχουμε
Σακίρα, Μπελούτσι, Σέϋμουρ, Καρβελοβισσοκόριτσο, Βασιλική και Ελένη...

11:10 AM  
Blogger Βασιλική said...

δεν καταλαβα?... οριστε?... συγνωμη κυριε ποιος ειστε?.... ασχετο! αλλα ετσι παει το ασμα!
η Βασιλικη (δηλαδη εγω?...) που κολλαει στο τελευταιο σχολιο σας?...
;P

11:29 AM  
Blogger Composition Doll said...

Εμένα???? Εμένα όχι??? Μόνο βασιλική και Ελένη????? Κι εμένα καθόλου????? Που έχω και πιασίματα????

:(((

11:58 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Ορλάντο με ξέρανες..
Από την Κική και την Κοκό.. ποια να διαλέξω..?
Θα με κερδίσει αυτός που έχει νίτρο..

Αν και τώρα που το σκέφτομαι..
Λίγο μεγάλος μου πέφτει- ψηλός μελαχρινόs...
εχμ...

12:15 PM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Καλά τι να λέμε τώρα...

3:25 PM  
Blogger Ελένη said...

Last but not least, φαντάζομαι. Απέχω πολύ από την ιδανική γυναίκα αλλά αυτό είναι θέμα για άλλη συζήτηση. 'Αλλο με απασχολεί τώρα. Γιατί προξενεύεις τα ρεμάλια στο Βατραχοκόριτσο και όχι σε μένα;

11:39 PM  
Blogger Xνούδι said...

αν δεν τραγουδαει καλη ειναι. Αλλωστε οι γυναίκες με πιασίματα είναι της μόδας. :-))))))))


Kαλημέρα Orlando μου.

1:19 AM  
Blogger Βασιλική said...

ξυπνα βρε συ! (βαλε και φωνη Σαπφω Νοταρα... και εισαι οκ!)
ξυπνα να μας απαντησεις! μου μας εχεις κανει και μαλλιοτραβιομαστε! ξυπνα να πας εκει που ησουν χθες και τα "ριξες" ;) ξες εσυ ξες!... να δεις απαντηση που σου δωκε και που σε βαλε και link...!
ΞΥΠΝΑΑΑΑΑ!!!!
;P

1:26 AM  
Blogger orlando said...

@vasiliki
Τι φωνάζεις μεσ τ αυτί μου καλέ!!
Ξύπνησα! Ηρθα γραφείο! Είχα σύσκεψη! Δεν ήπια καφέ! Τώρα πίνω!
Μου τάχωσε μια Σουμπάρα στο δρόμο και μ έκανε ρόμπα! Τι άλλο να πάθω ο άντρας πρωϊ πρωϊ!

2:14 AM  
Blogger orlando said...

@ ELENI
Εσένα ούτε τελευταία σ έχω ούτε σε προξενεύω. Κορώνα στο κεφάλι μου σ έχω και ΔΕΝ θέλω αηδίες!
Υ.Γ
Κοιμήθηκες καλά γοργόνα μου;

2:16 AM  
Blogger orlando said...

@ Κουκλίτσα
Sorry για την παράλειψη. Αλλά κι εσύ δεν δήλωσες Ιδανική Γυναίκα... Η Βασιλική το δήλωσε και η Ελένη είναι απο γεννησιμιού της!

2:19 AM  
Blogger orlando said...

@Βασιλική
Αμάν! Τι έγινε ρε παιδιά;
Καλά ξεράθηκα τώρα! Και λινκ και κλάδο ελαίας; Ο.Κ να συνέλθω πρώτα και μετά ακούω προτάσεις τι να κάνω...

2:22 AM  
Blogger Βασιλική said...

ΕΓΩ?...ΕΓΩ ΦΩΝΑΖΩ?...
τι κανεις καλε μου (ειμαι ο ορισμος της διχασμενης προσωπικοτητας πως να το κανουμε!..) τι επαθες?... γουτσου γουτσου.... πιες το καφεδακι σου!
ΚΑΙ ΤΙ? ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ? ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΑ? ΤΡΕΛΛΟΣ ΕΙΣΑΙ? ή αφεντικο?....
;P

2:24 AM  
Blogger orlando said...

Ετσι όπως πάω θα πεθάνω πριν τα 40 εγώ... Κι αν συνεχίσω να οδηγώ με την τσίμπλα στο μάτι και να μην βλέπω ότι με τσιγκλάει Impreza WRX S κι όχι TS που τόχω για πλάκα, θα τρώω τσάγια πρωϊ πρωϊ

2:34 AM  
Blogger orlando said...

@Χνούδι
Καλημερούδια καλό μου. Είσαι καλύτερα σήμερα ή πονάς; Γιατί αυτά πονάνε πιο πολύ μετά.... :)

2:36 AM  
Blogger orlando said...

@ Βατραχοξανθούλα
Κοίτα αν σου πέφτει μεγάλο το ρεμάλι νο 2 εγώ αποσύρομαι!
Υ.Γ
Εχω και ενδιάμεσο ανάμεσα σ αυτόν και σε εμένα: Ρεμάλι νο 1 ο γνωστός Αντρέας, Αντρίκος ή Σπένσερ.
Ξανθωπός (πήρε απο μας το χρυσό μου) αλλά με καστανά μάτια (δεν πήρε απ μας το χρυσό μου) ΤΟ σώμα καθότι πρωταθλητής νέων στην κατηγορία άνω των 80 κιλών Αγγλίας στο τέικβοντό, τρελός με την αναρρίχηση, ποδηλασία, εκείνο το πράγμα που αμολιέσαι απο τις γέφυρες αλλά μου διαφεύγει τ ονοματάκι του και κάτοχος (κρατήσου καλά) Honda S 2000 στο μαύρο της! Κόφτης αγάπη μου στις 9000 στροφές!

2:45 AM  
Blogger M13 said...

χαχαχα νόμιζα πως ήταν η μαστροκώστα έτσι όπως είδα τη φωτό και θα σε έκραζα!!
τώρα όμως το βουλώνω, ειδικά στο θέμα 'καυτό' η σακίρα έχει γυρίσει και γαμώ τις τσόντες ! :))

α ξέχασα...είμαι το 60ο σχόλιο! γιούπιιιιιιιιι

3:34 AM  
Blogger orlando said...

@M13
Αμα έβαζα τη Μαστροκώσταινα όχι απλά να με έκραζες αλλά να μ έσερνες σ όλη την blogόσφαιρα με πίσσα και πούπουλα!
Είδες Λαμπρούκο σήμερις αγρίμι;

5:00 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Για την ιδανική γυναίκα έχω γράψει την άποψή μου κ την έχω χαρακτηρίσει " Κόρη Ακαμάτρα". Είμαι τεράστιος φαν της κόρης της ακαμάτρας αν κ είναι πολύ γνωστό ότι έχω ένα σοφτ σποτ στις μελαγχροινές.

Το γιατί μου αρέσουν το έχει περιγράψει πολύ ωραία ο Ξανθούλης στο μόνο καλό βιβλίο που έχει γράψει, " Η Εποχή των Καφέδων".

" Η έκπληξη του να βρίσκεις μέσα στα σεντόνια σου να λάμπει ένα μελαγχροινό δέρμα, δίπλα στο ασπρουλιάρικο δικό σου, μέσα στο καταχείμωνο". :-)

5:33 AM  
Blogger orlando said...

@Αθήναιος
Ω! Μ άρεσε τόσο πολύ αυτή η εικόνα...

6:30 AM  
Blogger Ελένη said...

@Βασιλική
Αμάν! Τι έγινε ρε παιδιά;
Καλά ξεράθηκα τώρα! Και λινκ και κλάδο ελαίας; Ο.Κ να συνέλθω πρώτα και μετά ακούω προτάσεις τι να κάνω...

Εγώ θα έλεγα να μην κάνεις τίποτε πάντως. :-)

7:11 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Orlando
Μας αποτελείωσες..
Να ξανανιώσω να γλιστράω από τον μότορα στα 270..και τι στο κόσμο.
Τα υπόλοιπα προσόντα απλώς συμπληρώνουν το μεγαλείο.
Μα τι οικογένεια είστε εσείς?

7:33 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Οτι πεις... Αλλωστε τι να κάνω δλδ; Να αλληλογραφώ; :Ρ

7:44 AM  
Blogger orlando said...

@ Ξανθοβατραχοκόριτσο
Αφού κι εμείς....τσιμπιόμαστε!
Ρε λες να μην είμαστε εμείς και νάμαστε άλλοι;
Είμαστε όμως και τελείως παρμένοι!

7:48 AM  
Blogger didymous skulls said...

Πολύ βρωμιάρικο το κοριτσάκι μας όμως... γουστάρει λάσπες, λάδια, βροχές. Και της πάνε όλα!

Τι να πούμε και μεις οι κοινές θνητές. Ζούμε και μεις.. τς τς τς

11:54 AM  

Post a Comment

<< Home