Tuesday, March 14, 2006

I LOVE MOUSAKA!

Λοιπόν ότι πονέσαμε, πονέσαμε και πάμε γι άλλα (φαγητά εννοείται διότι γυναίκες ΔΕΝ θέμε!)
Το σαφράν μια χαρά και το θαλασσινό επίσης αλλά ότι μπορεί να "πει" ο ανατολίτικος μουσακάς στα γευστικά επιθήλια, δεν το λένε όλες οι γαρίδες μαζί ( και οι γυναίκες ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ)

ΜΟΥΣΑΚΑΣ ΤΟΥ ΣΕΛΙΜ
Τον Σελίμ δεν τον ξέρω, υποτίθεται όμως ότι τον ήξερε η συνυφάδα της γιαγιάς μου (πάρε και γύρευε τώρα) και ήταν πρωτομάγειρας στο " Σιραζάτ" ή κάπως έτσι (διότι από γυναίκες ΤΙ ακριβείς πληροφορίες να πάρεις;) στην Πόλη.
Ο μουσακάς εκεί ήτο ατομικός ή σχεδόν ατομικός και φυσικά δεν είχε μπεσαμέλ διότι που να κάτσει στην Ανατολή το εν λόγω Δυτικοευρωπαϊκόν παρασκεύασμα.
ΥΛΙΚΑ δια 8 -10 μερίδες (ανθρωπινές ΟΧΙ για ανορεξικές)
2 κρεμμύδες ή 4 κρεμμύδια
2 κιλά αρνίσιο κιμά κομμένα στα μαχαίρια
2 κιλά μελιτζάνες φλάσκες
1 και βάλε κιλό γιαούρτι στραγγιστό και για ακόμη καλύτερη κτηνωδία στραγγιστό ΠΡΟΒΕΙΟ
10 12 πιτούλες αράβικες ή σουβλακιστάν κομμένες όμως.
Τα γνωστά αλατοπίπερα και αν θέτε πιο καυτερούλι, μπούκοβο.
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Διώχνετε την γκαντέμω απ την κουζίνα μη σας ματιάσει το φαγητό!
Παίρνετε τα φλασκιά και για πιο λεπτή γεύση τα ξεφλουδίζετε, αλλιώς αφήστε τα με.... πένθος στον περίγυρο. Τα κόβετε χονδρές ροδέλες τα αλείφετε με ελαιόλαδον, αλατοπιπερώνετε και τα ψήνετε στας λαμαρίνας του φούρνου για να μη σας πάρει η νύχτα και τα λάδια απ τα μούτρα.
Κάνετε ένα ξεμάτιασμα μέσω κινητού με τη γιαγιά σας γιατί κι απέξω νάναι η γκαντέμω θα σας ματιάξει!
Στο γνωστό γουώκ, σωτάρετε το ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι ή κρεμμυδάρα μέχρι να λιποθυμίσει. Σε άλλο σκεύος ή γουώκ αν έχετε, σωτάρετε σε ΠΟΛΥ δυνατή φωτιά λίγο λίγο τον αρνίσιο κιμά χωρίς λιπαντικό διότι με τόσο πούχει το αρνί δεν θέλει άλλο! Επιμένω στο λίγο λίγο διότι αν το πάτε όλο μαζί θα σας βράσει αντι να σωταριστεί. Εγώ το σβύνω με λευκό ξηρό κρασάκι . Ο Σελίμ πάλι όχι...
Βάζετε το φυλαχτό από Τϊμιο Ξύλο στο φανελάκι σας κι αν δεν φοράτε φανελάκι στο Τ shirt διότι αν δεν σκάσει το γουώκ, θα σκάσει ο φούρνος κι αν δεν σκάσει ο φούρνος, θα σκάσει ο θερμοσίφωνας κλπ
Βάζετε κρεμμύδια και κιμά αντάμα και σιγοψήνετε με την ησυχία σας μέχρι να ολοκληρωθεί το άθλημα εντελώς. Βγάζετε τις μελιτζανούλες όταν επίσης είναι ψημένες εντελώς. Τώρα αρχίζει η τελική φάση της ομορφιάς: Παίρνετε τα ωραία σας μικρά τσέρκια (έτσι τάλεγε και ο Σελίμ και η συνυφάδα και η γιαγιά) κοινώς φορμίτσες χωρίς πάτο στρόγγυλες. Αν δεν έχετε τι να σας πω βρείτε κάτι άλλο να το φορμάρετε. Βάζουμε στο κάθε πιάτο, πιτούλα κομμένη στρόγγυλη, μελιτζανούλα, κιμαδάκι, μελιτζανούλα κιμαδάκι και στο τέλος το γιαουρτάκι παχύ παχύ. Ανοίγουμε το τσέρκι και σερβίρουμε.....
ΒΡΩΣΗ
Καλούμε πέντε έξι καλοφαγάδες φίλους, ανοίγουμε το πρώτο μπουκάλι ΑΛΦΑ 2003 απ το Αμύνταιο που είναι ένα ρουμπινί όνειρο, βάζουμε στη διαπασών εν σειρά τα γνωστά άσματα
" Να πεθάνουν οι γυναίκες να πεθάαααανουουουνεεεεε"
" Πανάθεμα σε τι με θες , τι θέλεις από μέναααα"
" Μούφαγες όλα τα δαχτυλίδια"
" Θέλω να πιω ΟΛΟ τον Βόσποροοοοο"
Ανοίγουμε το δεύτερο μπουκάλι ΑΛΦΑ 2003 απ το Αμύνταιο που όπως είπαμε είναι ένα ρουμπινί όνειρο κι αρχίζουμε τα τραγούδια της ΤΑΒΛΑΣ
" Γιάαααανη μου τοοοοοο
Γιάααααανη μου τοοοοοο,
Γιάααααααανη μ..."
( Γιάννη μου το μαντήλι σου γιατί είναι λερωμένο και χέσε μέσα γενικώς ...)
Εκεί οι ΣΩΣΤΟΙ φίλοι, παίρνουν τλφ τα παχνιά ή καβάντζες ή yesmisterakia ....
Εσύ αν είσαι ΣΩΣΤΟΣ αρνείσαι κάθε επαφή με θηλυκή ύπαρξη μηδέ μύγας εξαιρουμένης και κατεβάζεις το δεύτερο μουσακαλίκι με το τρίτο μπουκάλι ΑΛΦΑ που μη τα ξαναλέω τώρα...
Μετά εσύ ξερένεσαι κι οι φίλοι σε βάζουν να κοιμηθείς στο δεξί καναπέ όπως μπαίνεις...

Υ.Γ Πήρε και τλφ η θρασυτάτη! Αλλά τάκουσε απ την καλή κι απ την ανάποδη!!!!

37 Comments:

Blogger Αθήναιος said...

Έτσι μπράβο!!! Κόβεις τις γυναίκες κ αρχίζεις τις συνταγές κ βρίσκεις την ευτυχία σου μεγάλε!!!

Να σου πω. Στο καινούργιο μπλογκ να σε βάλω χρήστη να γράφεις συνταγές με την ψυχή σου;ΛΟΛ

Επειδή είσαι ωραίος δεν σχολιάζω τη συνταγή.

10:22 AM  
Blogger orlando said...

Να με βάλεις γιατί θα σε φλομώσω με τα τετράδια όλου του σογιού, αλλά η συνταγή είναι θάνατος ευτυχισμένος. Δεν παίζεται η γεύση κι ας ακούγεται απλή.

10:27 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Εγώ πάντως στο είπα σοβαρά. Θα είναι σε Word Press κ παίρνει χρήστες. Λέω να βάλω όσους έχω κάνει listed ως μάγειρες.

Να σε πω τώρα. Δεν θέλω κρασί λιβανέζικο να θυμηθώ την άλλη που με κεράτωσε με τη μισή Βηρυττό. Πες στη μητέρα σου πληζ να μου φτιάξει το ΦΟΒΕΡΟ μακεδονίτικο πιάτο που σερβίρει ο Βλάσσης ( έχεις πάει εκεί έτσι;) με τη συκωταριά που τη σκεπάζει με αρνίσια μπόλια, την καλύπτει με παχύ στρώμα γιαουρτιού κ τη βάζει στο φούρνο.

Δεν σου λέω τίποτε. Τί-πο-τε!

10:32 AM  
Blogger orlando said...

Οχι δεν έχω πάει και η μανούλα μου είναι κουλίδου όπως σου έχω αποκαλύψει καθότι..... ζωγράφος.
Η θεία Αγλαϊα όμως που ο Π. την ξέρει απ έξω κι ανακατωτά καθότι έρχεται μένει κανά μήνα μαζί μου και μαγειρεύει, οπότε καταλαβαίνεις τι φαγητά παίζονται στη σέντρα, θα μου τη δώσει!
Οχι δα λιβανέζικο κρασί! Αλσατικό θα σου στείλω!

10:43 AM  
Blogger orlando said...

Φτιάχνει ένα αρνί πιλάφι στο φούρνο με γιαούρτι και αμύγδαλα ασπρισμένα να πέφτεις τ ανάσκελα!

10:44 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Ωραία. Στέλνεις το εξής πακέτο: Π.,κρασί κ ταψάκι με την παραγγελιά κ παίρνεις πίσω : Π κ ταψί με τί νομίζεις;;;;;;

Με ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ Παλαιστινιακό μουσακά. Μιλάμε για ΤΟ θεικό πιάτο!!!!Ορλάντο θα πάθεις!!!

Κάτσε να πάω να δω τί κάνει στο φούρνο η πίτσα που έχω βάλει...

10:46 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Σε τρέχουν οι γκο. στα εστιατόρια τα δήθεν κ δεν έχεις πάει στο Βλάσση στην Πλατεία Μαβίλη;;

Φάουλ!

10:47 AM  
Blogger orlando said...

Α!!! Ξέχασα να σου πω. Βρήκα το Σάββατο φιλέτα ολόκληρα μοσχαρίσια στον χασάπη μου. Πόσο λες να ζύγιζε το καθένα;
700-800γρ!!!
Αθήναιε αγόρι μου σε σκέφτηκα, μα το Θεό!Μιλλάμε για μοσχαράκια όχι απλά γάλακτος αλλά bebe... Το πάχος τους ήταν σαν μεγάλο ψαρονέφρι.
Υ.Γ Ναι, τα πλήρωσα διπλά αλλά δεν φαντάζεσαι για ΤΙ κρέας μιλάμε

10:49 AM  
Blogger orlando said...

ΑΑΑ! Αν δεχτεί ο Π παίζει άμεσα το πακετάκι! Οχι δεν ξέρω τον Βλάσση και ναι έχεις δίκιο, όλο σε τέτοια rest συχνάζω λόγω .....μλκς και ύφους υποθέτω :(

10:53 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Μονο μή μου πεις ότι έριξες αυτά τα θεία φιλέτα στο wok...

10:54 AM  
Blogger orlando said...

LoL
Οχι μωρέ! Τα σωτάρισα ολόκληρα και μετά για 20λεπτά στο φούρνο στους 180 και ετοίμασα μια γρήγορη ψιλομαϊμού Μαδέρα Το κρασί ήταν Μαδέρα δλδ αλλά σιγά μην έκατσα να καβουρντίζω τ αλεύρι ή να φτιάξω ζωμό. Καλά βγήκαν όμως κι είχα ετοιμάσει πολύ καλό πουρέ με λίγο μετσοβόνε στο τέλος.

10:58 AM  
Blogger orlando said...

Αθήναιε my hero, πρόσεξες ότι τα κορίτσια εξαφανίστηκαν με τον μουσακά και τη μαγειρική;
Λες να μας θεωρούν ....ξενέρωτους mlkoμάγειρες;
LoL

11:01 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Να σου πω. Η πρόσκληση από " έλα να σου μαγειρέψω" πρέπει να γίνει " έλα να μου μαγειρέψεις". Χωρίς γυναίκες όμως!!!!! Αφού σκέφτομαι να διώξω κ την Νταίζη από το σπίτι!!!

Λοιπόν. Θα σου στείλω συνταγή ΠΟΛΥ μαγκιόρικη για φιλέτο. Ψημμένο στο φούρνο αλλά σε κρούστα αλατιού,αρωματισμένη με πευκοβελόνες κ βότανα. :-)

Typically σχολή Αθήναιου.8-)

Αν τη φτιάξεις τη συνταγή, θα ζητησεις φωτό μου για να τη βάλεις διπλα στα εικονίσματα...

11:04 AM  
Blogger Αθήναιος said...

"Αθήναιε my hero, πρόσεξες ότι τα κορίτσια εξαφανίστηκαν με τον μουσακά και τη μαγειρική;
Λες να μας θεωρούν ....ξενέρωτους mlkoμάγειρες;
LoL"

θα βλέπουν τα βραβεία Αρίων. Κάτσε να ρωτήσω τα κορίτσια, ποιο θέλει από την πίτσα που έφτιαξα. Με προσούτα κ ανανά είναι , low calory.

11:06 AM  
Blogger orlando said...

@ GIRLS
Να σας γράψουμε ένα ποίημα λυπητερό ή ρομαντικό για να σας δελεάσουμε;
Ας πούμε:
"Τα μονοκοτυλήδονα και τα δικοτυλήδονα ανθίζανε στον κάμπο, σού τόχα πει στον Κλήδωνα και σμίξανε φιλήδονα τα χείλη μας Μαλάμω"

11:44 AM  
Blogger Annabooklover said...

Εδώ είμαστε, τα καλά κορίτσια και ψάχνουμε συνταγές για αύριο. Απεργεί το προλεταριάτο και θα φιάξει καλό φαϊ...

11:45 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Αννούλα μου, να με δανείσει ο Ορλάντο το ελικόπτερο, να΄ρτω να σε μαγειρέψω εγώ, καλή μου.

Όχι μόνον ο Ορλάντο ξέρει από γλυκόλογα;

11:47 AM  
Blogger Annabooklover said...

Μα τι ωραία παιδιά είστε και οι δύο;

12:00 PM  
Blogger lemon said...

Συγνώμη, τι συζήτηση πιάσατε εδώ? εμείς που δεν θα μας στείλει κανείς τίποτα, να κόψουμε τις φλέβες μας δηλαδή?

Και, Ορλάντο, άσε τις ειρωνίες για τα κορίτσια, και γράψε ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ την συνταγή για το αρνί πιλάφι στο φούρνο με γιαούρτι και αμύγδαλα ασπρισμένα , γιατί άμα σε γκαντεμιάσω, τότε να δείς...!!!

12:31 PM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Aν βαλω κοκκινο πιπερι μεσα σε καφε espresso τι γινεται?

1:46 PM  
Blogger Αθήναιος said...

Λεμονίτσα μου σιγά μη σου στείλουμε φαγητό έτοιμο, να κρυώσει μέχρι να φτάσει. Ο Θείος της Ελένης που είναι λεφτάς θα μου παραχωρήσει το ελικόπτερο να'ρθω Θεσσαλονίκη που είμαι κ καρντάσης να σου μαγειρέψω ο ίδιος αυτοπροσώπως.

Βέβαια, δεν είμαι σίγουρος ότι από τους δυο μας προτιμάς εμένα, αλλά λέω να το καθιερώσω με τον Ορλάντο. Να στέλνουμε ο ένας τον άλλον για να προλειάνει το έδαφος. :-)

10:37 PM  
Blogger Βασιλική said...

καλημερουδια orlando! στο φαι δεν θα σταθω! τι ειμαι νομιζεις καμια που μολις ακουσει μουζακα, τρεχει? οχι οχι αλλωστε οι μελιτζανες μου προκαλουν και καταθλιψη!...
στο ΥΓ θα μεινω και θα πω...
καλα της εκανες αγορι μου....!!!
μαζι σου!....
;)

12:14 AM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Βρε άσχετε αφού να πιείς ήθελες όχι να φας, τι τον ήθελες το Μουσακά;;;

3:59 AM  
Blogger orlando said...

@annoula
Είμαστε καλά παιδιά δεν λέμε, αλλά μου φαίνεται ότι στο τέλος θα καταλήξουμε στο κτήμα στο Τατόϊ εγώ να ψιλοκόβω άνιθο κι ο Αθήναιος να χτυπάει αυγολέμονο!

6:54 AM  
Blogger orlando said...

@lemonitsa
Κάτσε γλυκειά μου να βρω τη θεία Αγλαϊα διότι έχει πάει εις χωρίον ονόματι Προσοτσάνη ή κάτι παρόμοιο με τον σύλλογο Ποντίων (και ΔΕΝ αστειεύομαι έτσι ακριβώς με είπε στο κινητό)

6:56 AM  
Blogger orlando said...

@πρέζα
Νομίζω θα τα φτύσεις!!!
Αν σ αρέσει τόσο πολύ το κόκκινο πιπέρι όμως έχεις εναλλακτική. Πάει πολύ με πικρή σοκολάτα σε ρόφημα όπως και με αφρόγαλα όπως η κανέλα ένα πράμα... Αλλά όχι με καφέ, πάντα με σοκολάτα.

6:58 AM  
Blogger orlando said...

@ Βασιλική
Γιατί κατάθλιψη; Λόγω χρώματος; Τα μελιτζανιά να μην τα βάλεις πια;
Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση. Ξέρεις τι μου είπε; Σου πέρασαν τα νεύρα για να κλείσουμε Κέρκυρα το Πάσχα;
Και απήντησα ο ΜΕΓΑΣ με cool (;) ύφος:
Το μόνο που θα κλείσεις είναι το τηλέφωνο ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ

7:02 AM  
Blogger orlando said...

@λαμπρούκο
Σιγά μη πιω με άδειο στομάχι!
Και δη κόκκινο κρασί!
Δεν θα με πεθάνεειειειει αυτή!

7:05 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Ο, έχω σκεφτεί ένα σατανικό σχέδιο. Να λειτουργήσουμε ως ντουέτο. Έχω βάλει στο μάτι μία ( λεπτομέρειες μέσω κρυπτογραφικών μηνυμάτων για να μην εκθέτουμε κ κυρίες...). Θα την πλησιάσεις εσύ, θα την γοητεύσεις (λίγο) κ μετα θα της μαγειρέψεις. Εκεί που θα είναι έτοιμη να πέσει ξερή θα της πεις. " Κ που να σου γνωρίσω ένα φίλο μου μάγειρα!" κ θα κάνει πάσα.

Αναλόγως κ εγώ. Θα ρίχνω λίγο χιούμορ κ όταν τσιμπήσει, θα λέω " Κ που να σου γνωρίσω ένα φίλο μου χιουμορίστα!!!"

Σωστός;

7:17 AM  
Blogger Βασιλική said...

σωστος ο παικτης! 2 μουσακαδες στο 3 να το γιορτασουμε!...
στην υγεια μας! ασπρο πατο!
;)

7:30 AM  
Blogger orlando said...

@Αθήναιος
Να βάλουμε στο κόλπο Λαμπρούκο και Alombar διότι εμείς είμαστε πολύ κυριλέ και θα χάσουμε ένα 30% που γουστάρουν πιο μάγκες!

9:34 AM  
Blogger Rodia said...

Για περάστε για μια ελαφρά μακαροναδίτσα με μπρόκολο

..να ηρεμεί που και που ο στόμαχος..

(χωρίς χαμόγελο γιατί εκφράζεστε θρασύτατα νεαρέ μου)

11:50 AM  
Blogger dora in e-space said...

Εγώ πάλι που θέλω τη συνταγή με το φιλέτο στην κρούστα αλατιού και πευκοβελόνες, τι θα κάνω; Καρντάση αθήναιε δεν την ποστάρεις παρακαλώ;

Οσο για το κουαρτέτο "αθήναιος-ορλάνδος-λαμπρούκος-αλομβάρδος" τι να πω ... Ολοι μαζί είστε ο τέλειος άντρας ;)

12:07 PM  
Blogger vatraxokoritso said...

,,,,, μ εκανες και πεινασα!!!!

2:35 PM  
Blogger lemon said...

Αθηναίε, ειλικρινά ελπίζω κάποτε να δοκιμάσω κάτι απο τα χεράκια σου, μάλλον αν τύχω Αθήνα, για να το πετύχω ζεστό!

Και μια που αναφέρθηκαν οι μελιτζάνες-τρελαίνομαι κυριολεκτικά, σε οποιαδήποτε μορφή και συνταγή!!

Καλά καλέ Ορλάντο, που δεν άκουσες τι σε είπε, δεν ξέρεις την Προσοτσάνη (γλωσσοδέτης...) Δράμας? Καλά, περιμένω τη συνταγή, όταν γυρίσει... (μη μου πεις οτι είναι η περιβόητη θεία Αγλαία του πόστ? Δώστης ενα φιλί όταν έρθει, απο μια φίλη μου πόντια, πες της...)

Και να αφήσετε τα κουαρτέτα και τα κόλπα, τον Λαμπρούκο όση παρέα και να τον κάνετε, δεν τον φτάνετε με τίποτα...μα δεν βλέπετε τη φατσούλα του? ακόμη και χωρίς να μιλήσει, σούρχεται να τον βάλεις κάτω και να τον πεθάνεις στα φιλιά...

3:45 PM  
Blogger Marialena said...

Orlando μου καλλίγευστε, δεν μου λες αυτόν τον περίφημο μουσακά σου πότε θα τον δοκιμάσουμε? (Δηλώνω λάτρης του εδέσματος και μου άνοιξες την όρεξη...) Ε, την επόμενη φορά από την ανορεξική σύντροφο ελπίζω να πας σε κάτι πιο ζουμερό σαν τα φαγητά που σου αρέσουν! Φιλιά, Μ.

2:04 AM  
Blogger Cosmopolita said...

Hi Orlando. Can you know a palce where I can find the correct greek recipe, translate in English?
I would like to try but i think that the recipes on line are usually not correct.
Thanks!

1:22 AM  

Post a Comment

<< Home