Saturday, April 01, 2006

ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ

85 Comments:

Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Αυτο ειναι το πραγματικο προσωπο του ανθρωπου που κρυβεται πισω απο τη μασκα μιας μαϊμους...

5:01 AM  
Blogger Βασιλική said...

αχα!

5:23 AM  
Blogger morgana said...

σε ξανθο βγαινει?

και σε τι αλλα χρωματακια βγαινει το βρακακι του???

5:41 AM  
Blogger orlando said...

@ πρέζα
Ναι ναι και μας δούλευε η μαϊμού ότι είναι κακομούτσουνη!!

6:20 AM  
Blogger orlando said...

@morgana
Τόχει σε φούξια, κοραλί, λαϊμ και φυσικά δαντελωτό με κορδελίτσες!!

6:21 AM  
Blogger Ελένη said...

Έχω να κάνω πολλά σχόλια, μορφολογικού χαρακτήρα, που λένε και οι γραμματολόγοι, τα κουτά. Μάλιστα, έχω να διηγηθώ και μια σχετική ιστορία αλλά λέω να το αποφύγω...

6:22 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Κι εμένα λίγο ....αχαμνός μου κάνει στα επίμαχα, αλλά ως φίλος λέω να μην του το επισημάνω!

6:27 AM  
Blogger Xνούδι said...

έτσι είναι το πιθήκι; :-(

Κρίμα, κρίμα...

Θα κρατήσω την εικόνα που έπλασα στην φαντασία μου.

Αντρες με τέτοια μαγιώ, απορρίπτονται με τη μία. Χωρίς δεύτερη κουβέντα.

Καλησπέρα σας Ορλαντάκο μας :-)

6:29 AM  
Blogger Ελένη said...

Σε παρακαλώ, μην με κουρδίζεις, άσε με να δείξω χαρακτήρα έστω και σ'ενα ποστάκι. Έστω και για πρωταπριλιάτικο αστείο ότι εγώ, δηλαδή η Ελένη είδα τη συγκεκριμένη φωτογραφία και δεν αναφώνησα : "Βρε κουτά! Δεν είναι δυνατόν! Κάτι λείπει απο τη φωτογραφία!"

6:32 AM  
Blogger Ελένη said...

Εκτός αν την πέρασες από photoshop εσύ Ορλαντάκι, από ζήλεια.

6:34 AM  
Blogger orlando said...

@Χνουδένιο
Πρόκειται για άτομο μεθοριακής ψυχοσύνθεσης αγαπητή μου. Το βράδυ ξεσκίζεται στα γυμναστήρια και καταπίνει πρωτεϊνούχα συμπληρώματα διατροφής και το πρωϊ αρχίζει τις ασκήσεις πνεύματος και ευφυίας για να μας εντυπωσιάσει με τις ατάκες του...
Τςτςτςτςτςτς ...

6:34 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Αχ! Και μετά λέτε για μας bre που σας κοιτάμε πίσω-μπρος... Με τι μούτρα θα κυκλοφορήσει τώρα στον Θερμαϊκό η μαϊμού;
Υ.Γ Να του πω να βάλει καλύτερα ένα μποξεράκι με καρδούλες γιατί με τούτο, του την πέσατε όλες!

6:40 AM  
Blogger Ελένη said...

Συγγνώμη Ορλαντάκι μου, μπάστα τώρα γιατί ανοίγεις ένα τεράστιο ζήτημα.
Και τί θες να κοιτάει μια γυναίκα στην ηλικία μου;

6:45 AM  
Blogger orlando said...

Τα ψυχικά χαρίσματα!!!

6:47 AM  
Blogger Ελένη said...

Βρε κουτό. !@#$% ( Γαμούν εννοώ) τα ψυχικά χαρίσματα;

6:49 AM  
Blogger orlando said...

Η πλάκα ξεκίνησε απ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ βέβαια, όπου έπεσα τ ανάσκελα απ τη φωτό και τις φωτό που πόσταρε η μαϊμού στο σχόλιο της!

6:49 AM  
Blogger orlando said...

Βεβαίως madame!! Οταν λέτε "μου γμσς τη ζωή" τι εννοείτε όλες σας; Οτι σας παίρναμε νυχθημερόν και τα φτύσατε;

6:51 AM  
Blogger Ελένη said...

Α δεν πέρασα ακόμη από του κυρίου Πάνου, θα πάω να τσεκάρω το ζήτημα.

6:52 AM  
Blogger Ελένη said...

"Βεβαίως madame!! Οταν λέτε "μου γμσς τη ζωή" τι εννοείτε όλες σας; Οτι σας παίρναμε νυχθημερόν και τα φτύσατε;
:Ρ"

Βρε κουτό, μην με τσιγγλίζεις, θα παρεκτραπώ!! Μόλις παραδέχτηκες ότι !@#$% άλλο σημείο από το σωστό ή ίσως και άλλη γυναίκα που λέγεται Ζωή.

:-Ρ

Ορλαντάκι, άκου καρδιά μου πως έχει αυτό το ζήτημα για να μαθαίνεις.Γιατί ΙΣΩΣ ( κρατώ μια επιφύλαξη) επειδή είσαι λεφτάς και media persona οι γυναίκες να το έριχναν στην προσποίηση. Λοιπόν άκου. Ή μάλλον άστο. Τη γλύτωσες αυτή τη φορά...

6:56 AM  
Blogger orlando said...

ΑΑΑΑΑ! Αρχίσαμαν πάλι!!!
Ζωή δεν μπορώ να γμσ έχω ψυχολογικό με τη μανούλα μου και την ανηψιά μου! Ετσι τις λένε
Δεύτερον, ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΗ σε μένα; Σε μένα που αν δεν παρακαλέσει για ΕΛΕΟΣ και πει τρις "Φτάνει ΔΕΝ θέλω άλλο" δεν σταματώ;
Τρίτον, ΔΕΝ έχω τέτοια προβλήματα madame, δόξα τω Θεώ!
Υ.Γ
Λες εκείνη εκεί με τους 12 οργασμούς σε μία ώρα να προσποιόταν;

7:03 AM  
Blogger Ελένη said...

"Λες εκείνη εκεί με τους 12 οργασμούς σε μία ώρα να προσποιόταν;"

ΛΟΛ Το θεωρώ απίθανο.

Έλα κοντά. Κοντά ΕΙΠΑ.

*μμμμμμματς*

Φιλάκι για το χιουμορ σου ήταν αυτό.

7:15 AM  
Blogger Βασιλική said...

λοιπον εγω θα δωκω αλλη διασταση στο θεμα...
την προσοχη σας παρακαλω...
ως επισημη φωτογραφερ του λαμπρουκου-κουκου σας κανω αγωγη για παραποιηση "ευαισθητων" προσωπικων του δεδομενων...
και εχω και χαρτι απ' του κυρ Δαφερμου!
ετσι σας ξεσκεπαζω και ανακοινωνω οτι στην φωτο δεν ειναι ο λαμπρουκος....!!!!!
ως εκ τουτου παρακαλουμε ή οπως ξεποσταρετε την φωτο ή οπως αλλαξετε τον τιτλο του ποστ σε Μπαμπης ο Σουγιας ας πουμε.... αλλιως? θα σας καταγγειλουμε για πλαστοπροσωπεια....
νταξ?...
;PPP

(οχι που θα σ' αφηνα να με φας το ψωμι μεσ' απ' το στομααααα!!!!!!)

7:16 AM  
Blogger orlando said...

Κανένας άντρας για ενίσχυση σ αυτό το blog δεν υπάρχει; Πάω για σύσκεψη και απαιτώ στήριξη στο ενδιάμεσο!

7:16 AM  
Blogger orlando said...

@Βασιλική
Αυτός είναι αλλά έχει δίκιο η γατούλα με πέταλα Ελένη... Από τη ζήλεια μου τον συρρίκνωσα εκεί όπου δει!!!
Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για φύσει προικισμένη μαϊμού, κάτι σε μπαμπουίνο δλδ με χαλαρό μήκος τα 12 εκατοστά και σε ώρα μάχης τα 25...

7:20 AM  
Blogger Πάνος said...

Τώρα εξηγούνται όλα! Με περούκα και ψεύτικο μούσι ήρθε στη συνέντευξη ο αθεόφοβος, για να το παίξει διανοούμενος!

7:23 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Καλέ τι ωραία που φιλάς εσύ!
Πάω για σύσκεψη ΕΙΠΑ κοίτα μη και δεν ξαναφιλήσεις! :)

7:23 AM  
Blogger orlando said...

@Πάνος
Ελα αδελφέ να αναλάβεις τη διαχείριση της άμυνας διότι περιμένουν δεκαπέντε μέσα κι εγώ το παίζω απασχολημένος!

7:25 AM  
Blogger Ελένη said...

"Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για φύσει προικισμένη μαϊμού, κάτι σε μπαμπουίνο δλδ με χαλαρό μήκος τα 12 εκατοστά και σε ώρα μάχης τα 25..."

Ορλαντάκι αγόρι μου, δηλαδή θεωρείς ότι τα 12 εκ. είναι συζητησιμο μήκος. Έχεις κανένα χάρακα πάνω στο γραφείο σου για να δεις πόσο δείχνουν τα 12εκ.
12 εκ είναι το μήκος των δαχτύλων μου που παίζω πιάνο απο τα μικράτα μου.

7:26 AM  
Blogger Ελένη said...

Όχι βρε κουτό. Εσένα θα φιλάω μόνο αν και κάτσε να δω και τον κύριο Τζει 95 στο Esquire και αν είναι ωραίο το μικρό θα σε απατήσω, I am afraid. :-)

7:27 AM  
Blogger Πάνος said...

Έχε γούστο και το ψεύδισμα να ήταν μαϊμού - για να τονίσει το προφίλ του διανοούμενου, ο χιμπατζής!

*

Όπως καλά γνωρίζεις φίλε Ορλάντο, η Ελένη ΔΕΝ παίζεται εύκολα...

7:32 AM  
Blogger Πάνος said...

Σάββατο κι απόβραδο και

έχετε σύσκεψη;

Πάτε καλά εκεί εις τας Αθήνας;

*

Αφιερώνω την αφήγηση του ακόλουθου (πραγματικού) περιστατικού στους συσκεπτομένους:

Ήταν στη Θεσσαλονίκη ένας συνάδελφός μου που έγραφε στην ταμπέλα του ιατρείου του: μετεκπεδευθείς εδώ, μετεκπαιδευθείς εκεί, ειδικός σε τούτο, ειδικός στο άλλο... Μια χρυσή ταμπέλα πενταπλή από τις συνηθισμένες των γιατρών. Πάει λοιπόν το πειραχτήρι και χαράζει με το κελιδί, επάνω:

καλά ρε φίλε - και πότε γαμάς;

9:18 AM  
Blogger Λαμπρούκος said...

E ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΩ!!!!

ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΠΙΑ ΝΑ ΚΡΥΒΟΜΑΙ.

ΟΡΛΑΝΤΟ ΣΕ ΕΓΚΑΛΩ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΣ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ. ΣΥΝΗΘΩς ΚΡΥΒΟΜΟΥΝΑ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΡΑΜΜΩΜΕΝΗ ΚΟΙΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ.

ΤΩΡΑ ΠΩς ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Ο ΠΙΘΗΚΟΣ Ε?

9:35 AM  
Blogger Ελένη said...

Ναι αλλά κύριε Λαμπρούκο μου την έχετε στ'αλήθεια τόσο μικρή;

( Σόρρυ Ορλαντάκο μου αλλά είναι τέτοια η φύσις μου...θα σου δίνω δύο φιλάκια για κάθε βρωμόλογο που θα ακούς αδιαμαρτύρητα- και χωρίς γριμάτσα εννοείται... :-) )

Κύριε Λαμπρούκο, μπορεί να είμαστε από τους καλούς στο political consulting αλλά αν βγει η φήμη ειδικά στη Θεσσαλονίκη ότι την έχουμε μικρή, θα τις χάσουμε τις εκλογές.

9:56 AM  
Blogger Ελένη said...

Αχ κύριε Πάνο μου, είστε ένα καλαματιανό λέλουδο εσείς...

10:01 AM  
Blogger orlando said...

@Πάνος
Αντιπαρέρχομαι τη σπόντα για το ΠΟΤΕ και θέτω το καίριο ερώτημα : ΠΟΙΕΣ;;;;;;
Χαχαχαχα!

10:07 AM  
Blogger orlando said...

@ Λαμπρούκος
Δεν άντεξα νομάρχα μου να σε βλέπω να περιφέρεσαι δεξιά κι αριστερά σαν κακομούτσουνη μισοριξιά και αποκάλυψα την ΑΛΗΘΙΝΗ σου φύση! Σχώρα με, σχώρα τον ταπεινό σου image maker, αλλά διατί να κρύψωμεν τέτοιο παρουσιαστικό και τέτοια λεβεντάδα;
Υ.Γ Κάτι πρέπει να κάνουμε για το επίμαχον όπως καταλαβαίνεις!

10:12 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Κοίτα, γράφε ότι θες αλλά μόλις γίνεις κ Κοκοβίκου...εεε κ Φουριόζου ήθελα να πω, θα μου υποσχεθείς ότι δεν θα λες στον κόσμο αν την έχει μικρή ή μεγάλη. Εχω κι ένα δημόσιο προφίλ ο άντρας, μη γίνουμε πρωτοσέλιδο στην Εσπρέσο!

10:20 AM  
Blogger Ελένη said...

Σχώρα με, σχώρα τον ταπεινό σου image maker, αλλά διατί να κρύψωμεν τέτοιο παρουσιαστικό και τέτοια λεβεντάδα;

ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΗ Η ΜΙΣΟΡΙΞΙΑ????? ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η IMAGE MAKER ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΥ.ΚΑΝΕ ΠΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΑΣ ΒΥΖΟΣΚΑΜΠΙΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΚΟΜΠΡΕΣΣΕΣ ΜΕ ΒΑΡΔΙΕΣ!!!!!!

10:21 AM  
Blogger Ελένη said...

Εγω να παντρευτώ εσένα;;; Μπουχαχαχαχα που λεει ο κύριος Μακ Μανίας και το γέλιο δεν πάει σε σένα αλλά στο " να παντρευτώ". Δεν μπαίνω σε κλουβί εγώ αγαπούλα μου.

10:22 AM  
Blogger orlando said...

@ Ωωωω! Πρέπει να πω κι άλλα για να υποστώ αυτό που μόλις υποσχέθηκες;

10:23 AM  
Blogger Ελένη said...

!@#$%^&*(*&^%%$$#@@!!~~

10:25 AM  
Blogger orlando said...

Κλουβί; Τρία σπίτια καμάρι μου Ενα στα Β.Π ένα στα Ν.Π για το καλοκαίρι, κι ένα υπο κατασκευή σε κτήμα στο Τατόι.... Μόλις πλακωνόμαστε θα αλλάζεις σπίτι μέχρι να σου περάσει και νου ξανάρθεις μετανοιωμένο!
Μουτςςςς

10:26 AM  
Blogger orlando said...

Διόρθωση
Να μου ξανάρθεις μετανοιωμένο στριγγλάκι!!!!!

10:27 AM  
Blogger Ελένη said...

"Κλουβί; Τρία σπίτια καμάρι μου Ενα στα Β.Π ένα στα Ν.Π για το καλοκαίρι, κι ένα υπο κατασκευή σε κτήμα στο Τατόι.... Μόλις πλακωνόμαστε θα αλλάζεις σπίτι μέχρι να σου περάσει και νου ξανάρθεις μετανοιωμένο!
Μουτςςςς"

Και είναι ανάγκη να σ'εχω παντρευτεί για να τα κάνω αυτά; ΕΣΥ έλεγες με τον άλλον τον μάγειρα,τον κουτό ότι είσαι εναντίον του γάμου. Δεν έχει γάμο Ορλαντάκο μου. Αν θες, θα σ'εχω έτσι, κορώνα στο κεφάλι μου μεν, αστεφάνωτο δε. Για να έχει και η καθημερινότητά μας ένα σασπένς.

10:29 AM  
Blogger Ελένη said...

Αλλά θα σ'αφήνω να μου μαγειρεύεις όμως... :-)

10:31 AM  
Blogger orlando said...

Γλυκειά μου αν δεν σε πάω εγώ νύφη στην εκκλησία με μια ουρά δέκα μέτρα και δέκα παρανυφάκια να σου πατάνε το νυφικό, με τη μαμά σου να λέει γαμπρούλη μου και τον μπαμπά σου να αποχωρίζεται το κοριτσάκι του δεν θα ησυχάσω. Συννενοηθήκαμε;

10:34 AM  
Blogger Ελένη said...

Τσου ρε Λάκη.

10:35 AM  
Blogger orlando said...

Γμτ ο Δίας σ αυτό το μαγαζί τελικά!
Ενιάμισυ και ακόμη να τελειώσουμε.

10:36 AM  
Blogger orlando said...

Ποιός είναι πάλι ο Λάκης;
Εχεις κι άλλον;

10:37 AM  
Blogger Ελένη said...

Και θες εγώ να παντρευτώ για να κάθομαι στα 3 μέγαρα μονάχη να σε περιμένω να τελειώσεις τη δουλειά;

10:38 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Αύριο λέω να γράψω έναν ύμνο στον γυναικείο οργασμό και την προσποίηση σας. Θα συνδράμεις;

10:39 AM  
Blogger orlando said...

Ναι!

10:39 AM  
Blogger Ελένη said...

@ Ελένη
Αύριο λέω να γράψω έναν ύμνο στον γυναικείο οργασμό και την προσποίηση σας. Θα συνδράμεις;

Ευχαρίστως. Και βέβαια θα σε περιμένω να γυρίσεις από τη δουλειά, βρε κουτό. :-) Αρκεί να μην περιμένεις να βρεις φαγητο γιατί από μαγειρική δεν σκαμπάζω τίποτε!

10:41 AM  
Blogger orlando said...

Καλά μόνοι μας γράφουμε όπως κατάλαβες φυσικά!

10:41 AM  
Blogger orlando said...

Μη σε νοιάζει μαγειρεύω μια χαρά για ερασιτέχνης και επίσης λέω να σε συμπαρασύρω στο " Μωρό τέλειωσα, περνάω σε 10 να σε πάρω"

10:43 AM  
Blogger Ελένη said...

Και που να ξέραν οι άλλοι ότι τους διαλόγους αυτούς τους κάνει ένα μόνο άτομο. :-ΡΡΡ

Να βγω ή να μην βγω; Η Μ λέει να βγούμε ενώ η Ε όχι...

10:43 AM  
Blogger orlando said...

Εξαρτάται από το που θα πας..., Αλλά γενικά ναι, γιατί φαντάζομαι τι θ ακούσει όποιος σου την πέσει και γελάω μόνος μου!!!

10:46 AM  
Blogger orlando said...

Ωπα! Τελευταίο οn μόλις εγκρίθηκε και τέλος για σήμερα!!!

10:47 AM  
Blogger Ελένη said...

Αλλά γενικά ναι, γιατί φαντάζομαι τι θ ακούσει όποιος σου την πέσει και γελάω μόνος μου!!!

Α έτσι! Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να βρω κάποιον που να μου αρέσει και να κολλήσω μαζί του ε; Καλά.
Θα βγω. Καλή συνέχεια!

10:48 AM  
Blogger orlando said...

Να βγεις βρε κουτό αλλά σαν κι εμένα δεν θα βρεις πουθενά! Επίσης ούτε κι εγώ αλλά δε στο λέω για να μη το πάρεις πάνω σου!

10:49 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

xaxxa! άντε βρε κουτά!
και εγώ κουμπάρα!

12:00 PM  
Blogger Αθήναιος said...

Αγόρι μου, τί να σου πω. Ελπίζω ο διάλογος να ήταν πρωταπριλιάτικος. Εσύ ένα πανώριο παιδί να παρακαλάς την τρελλή να σε παντρευτεί; Αναλογίσου μόνο πως τα παιδιά, κληρονομούν την ευφυία από τη μητέρα τους...

Απόψε ανέβηκα Κηφισσιά. 'Εψαχνα παντού τη Belle Star αλλά τίποτε...

3:34 PM  
Blogger alombar42 said...

Αμα παντρευτούν αυτοί οι δυο, γίνομαι κι εγώ κουμπάρΑ :)

3:39 PM  
Blogger alombar42 said...

Εχω ακούσει οτι στην Αμερική υπάρχουν ειδικές κλινικές αποτοξίνωσης από το ιντερνετ :)

3:40 PM  
Blogger Marina said...

Εχετε λάθος παιδιά
τον Λαμπρούκο τον ξέρω εγώ καλά
κάθε πρωϊ τρώει πολύ σκορδαλιά
και πηγαίνει στη δουλειά
όπου δουλεύει ΜΟΝΟΣ,
γρήγορα και αποδοτικά.

Το βραδυ γυρίζει στην οικία
και του βγαίνει η Παναγία
στη μπουγάδα, λάντζα, σφουγγαρισματάκι
για να δέσει πόδια και μπρατσάκι
και να μπορεί μετά
να "εξυπηρετήσει"
το κάθε κοριτσάκι

(όσο για το κυλοττάκι
είναι μάρκας πάλκο
του το αγόρασε η μαμά του
όταν μπουσούλαγε στο πάρκο
γι' αυτό είναι μικρό)

12:05 AM  
Blogger Marina said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:05 AM  
Blogger Composition Doll said...

Εγώ τώρα θα έλεγα ότι προτιμώ τον πίθηκο από το creature της φωτό, αλλά θα με πείτε διεστραμμένη και δεν θάθελα.....

12:11 AM  
Blogger dora in e-space said...

Εγώ πάλι θα συμφωνήσω με την προλαλήσασα και δεν με νοιάζει καθόλου αν με πείτε διεστραμμένη :Ρ

12:29 AM  
Blogger Ελένη said...

Κύριε Άλομπαρ ηρεμείστε, δεν τον παντρεύομαι τον Ορλάντο.Όσο για σένα Αθηναιουλίνι, μη μιλάς για ευφυία εσύ ειδικά.
Βατραχοκόριτσο θα γίνουμε κουμπάρες όταν με το καλό το ξανακάνεις το" Έγκλημα"!;-)

Θα ρθω εγώ βρε Θεσσαλονίκη να σας παντρέψω όλους στο πι και φι, μέχρι και τη " γιαγιά" θα καλοπαντρέψω εγώ αν ανέβω πάνω. Στο σόι μου έχουν παντρευτεί όλοι σχετικώς μεγάλοι και με τους καλυτερους, εννοείται.

Μέχρι να παντρευτούν όμως, έκαναν και γαμώ τα προξενειά σε τρίτους και ως γνωστόν, σόι πάει το βασίλειο!:-)

Άσχετο.Κύριε Άλομπαρ, όταν πάτε στο θέατρο και βλέπετε στη σκηνή να εκτυλίσσεται μια απόπειρα δολοφονίας, σηκώνεστε όρθιος και φωνάζετε στον ηθοποιό του οποίου η ζωή " απελείται" : " Πρόσεξε! Πρόσεξε! Κοίτα πίσω σου γιατί θα σε σκοτώσει!!";

12:34 AM  
Blogger Πάνος said...

Ορλάντο και Ελένη,

τους πελάτες τους χρεώνετε μια κι έξω - ή μήπως τους βάζετε χρονοχρέωση;

:))

12:37 AM  
Blogger kinikos said...

Ελένη, εσύ πίσω στην Ταβέρνα.ΤΩΡΑ!
Οι υπόλοιποι διαλυθείτε ησύχως.
Από χθες το ψιλοκοσκινίζετε εδώ μέσα.

4:42 AM  
Blogger Βασιλική said...

orlando & ελενη
παιδακια μου, ειστε καλα?....
τσεκαρισμενο αυτο ή να το ξαναδουμε?...
;PPPP

5:44 AM  
Blogger Ελένη said...

Με αυτά που έλεγε χθες βράδυ για νυφικά και παρανυφάκια, ήμουν όλη τη μέρα τέζα με αντισταμινικά...

10:09 AM  
Blogger alombar42 said...

Αχ Ελένη... με κατάλαβες. Το έχω κάνει κι αυτό!!

Είναι άλλωστε γνωστό οτι εμείς οι άντρες μένουμε πάντα παιδιά :)

1:54 PM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Επιπλέον και αποκλειστικά για σας Ο ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΥ, και Ο ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ ΤΑΞΙΤΖΗΣ

11:49 PM  
Blogger Ελένη said...

Σήμερα ο κύριος Αντώναρος δίνει μια γροθιά στο κατεστημένο των Μήντια και εσύ κάθεσαι στο μπλογκ σου και χαζομουνεύεις, Ορλαντάκο.

Και εγώ όταν σε πρωτοδιάβασα, σε θεωρούσα σαν εκείνον τον δημοσιογράφο που έπαιζε ο Θάνος Λειβαδίτης, αδέκαστο, τολμηρό και ριψοκίνδυνο...( και ντεκαβλέ αλλά σε αυτό το τελευταιο έπεσα απίστευτα έξω!)

12:29 AM  
Blogger Marialena said...

Είναι Θεός ήλιος καλοκαιρινός... τύφλα να χει ο Ψωμιάδης μπροστά στα στιβαρά μπράτσα του κου υποψηφίου! Γειά σου Λαμπρούκο άνδρα απολλώνιε έστω και με τη μούρη τη μαϊμουδένια, είσαι Θεός τι να λέμε, χι,χι,χι! Μ.

2:16 AM  
Blogger irene_____ said...

κλαψ!

έτσι είναι ο λαμπρούκος;

κλαψ!κλαψ!

6:32 AM  
Blogger Darthiir the Abban said...

Μεσιέ ορλάντο..
Σας έχουμε μία παράδωση αλλά δεν βρίσκουμε το mail σας...

H πιστωτική σας χρεώθηκε αναλόγως!

7:23 AM  
Blogger orlando said...

@Προς όλους:
Να μη δείτε ΑΡΜΟΝΙΚΟ ζευγάρι εδώ μέσα, πέφτετε πάνω του να το φάτε!
@ Ελένη
Ζουλεύουνε αγάπη μου που είμαστε μες τα μέλια και την καλή κουβέντα μεταξύ μας!
@ Λαμπρούκο
Πουλάς bre, είσαι μεγάλη φίρμα αγόρι μου!

7:29 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλάντο αγάπη μου θα σου πω κάτι, αλλά δεν θα ζητήσεις εξηγήσεις.

Ειδικώς σήμερα, σ'αγαπώ πολύ.

7:59 AM  
Blogger Ελένη said...

Και το επόμενο ποστ στην Ταβέρνα, είναι αφιερωμένο σε σένα και ας είναι εντελώς χυδαίο.

8:00 AM  
Blogger orlando said...

@Belle Helene
Ωχωχωχωχωχωχ!!!
Αμαναμαναμαναμαναμαν!!!
Βάϊβάϊβάϊβάϊβάϊβάϊβάϊ!!!!
Μη κοριτσάκι μου και έχω φάει τσάϊ απ το πρωϊ με τις ήττες στις συσκέψεις!

9:04 AM  
Blogger gelial said...

με ζαλίσατε με τον διάλογό σας με την φουσκωτή σκύλα και ξέχσα τι ήθελα να πω!

9:47 AM  
Blogger Darthiir the Abban said...

Εει ψιτ...
Έχουμε έτοιμο το menhir σου λέμε...

Πού να στο στείλουμε;;;

10:19 AM  

Post a Comment

<< Home