Friday, April 07, 2006

ΑΠΟΤΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΦΟΥΚΟΥΓΙΑΜΑ;

Τον Φράνσις Φουκουγιάμα δεν τον γνώριζα προσωπικά. Σκέφτηκα λοιπόν ότι ήταν ευκαιρία να τον γνωρίσω.Γιατί το σκέφτηκα;Γιατί είμαι ηλίθιος. Μόνον ηλίθιοι σ αυτή τη χώρα κάνουν τέτοιες σκέψεις. Διότι ποιός είναι ο Φουκουγιάμα; Για την ακρίβεια ποιός νομίζει ότι είναι; Κι αν αυτός νομίζει ότι νομίζει, ποιός είμαι εγώ που θεωρώ ευκαιρία μια κατ ιδίαν συζήτηση με τον Φουκουγιάμα; Για την ακρίβεια ποιός νομίζω ότι είμαι; Λέμε τώρα....
Πάνω σ αυτά τα κωμικοτραγικά σκηνικά που δεν ήξερα αν πρέπει να γελάσω μέχρι δακρύων ή να δακρύσω μέχρι γέλωτος, θυμήθηκα ένα καταπληκτικό σκηνικό στην Ουάσιγκτων, όπου ελληναράς στρατόκαυλος απευθυνόμενος στον επικεφαλής ενός κλειστού forum για την ασφάλεια στην ΝΑ Μεσόγειο, είπε το αμίμητο: Εμείς δεν καθόμαστε στο ίδιο πάνελ με τον Κίσσινγκερ, να μας βάλετε σε άλλο.
Τ ανάσκελα ο εξίσου δυσκοίλιος Αμερικάνος κι έγινε της εκδιδομένης γυναικός το κιγκλίδωμα για κανά μισάωρο μέχρι που παρενέβη ο δυστυχής πρέσβης μας και τόσωσε το σκηνικό!
Τέλος πάντων ο Φουκουγιάμα που είναι το θέμα μου, θα ερχόταν στο Ελλάντα και κάθε λογικός άνθρωπος απο τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ θα ήθελε να τον ρωτήσει δυο τρία πραγματάκια.Λέμε τώρα....
Απορία πρώτη: Τι να τον ρωτήσουμε δηλαδή;
Απορία δεύτερη: Δηλαδή να τον κάνουμε και μάγκα τον σύμβουλο του χασάπη του Μπους;
Απορία τρίτη: Δεν κοιτάς να πάρουμε και μια απ τον Τσόμσκι να το ισορροπήσουμε;
Απορία τέταρτη: Γιατί δεν μετέχει ο Τσόμσκι, τον κόψανε;
Απορία πέμπτη: Και ποιός χέστηκε μωρέ για τον Φουκομαλάκα;
Κάπου εκεί χαμογελάς, κάνεις στροφή και φεύγεις με ελαφρά πηδηματάκια. Κανονίζεις μόνος σου μια ωραία συνάντηση, διασφαλίζεις ότι έχεις κι ένα μισάωρο χαλαρή κουβέντα κι απο δω πάνε κι οι άλλοι. Διότι έχει κι η επαγγελματική εκπτωτική πολιτική τα όρια της. Είπαμε ότι γινόμαστε ενίοτε και ρόμπες αλλά εδώ μιλάμε για ρόμπες ξεκούμπωτες και με βολάν στο στρίφωμα.
Ηρθε λοιπόν σε δυό τρείς μήνες ο Φ.Φ και όπως είπε ένας φίλος μου άρχισε λίγο να θυμίζει τον ....Ανδρουλάκη στο bla bla χωρίς δια ταύτα. Κακία, αλλά κάπου είχε ένα δίκιο. Γίνεται και η συνάντηση, όπου δεν είχε καθόλου Ανδρουλάκη, είχε κάτι απο Μπρεζίνσκι στα γερά του και τελείωσε το παραμύθι. Ζήσαμε εμείς καλά κι αυτός καλύτερα; Αμ δε!
Ανοίγω το στοματάκι μου χθες βράδυ και μου την πέφτουν οι πρώτοι πολιτικά ορθοί. Οχι διότι συνυπέγραψα τις θεωρίες του για τον τρόπο που πρέπει να θεσμισθεί ένα δημοκρατικό κράτος όταν δεν έχει προϊστορία αλλά διότι απλώς τον ανέφερα! Λέμε τώρα...
Λέω και σε κάποια στιγμή ότι ο Μισέλ Ροκάρ με εντυπωσίασε με την ρεαλιστικότητα των θέσεων του σε σχέση με τις ταραχές στη Γαλλία και τρώω δεύτερο κουβά με σκατά. Κάπου εκεί αρχίζω να κρανιώνομαι κανονικά. Μιλάμε για ανθρώπους που ΔΕΝ είχαν παρακολουθήσει ούτε μισή ώρα κατά τη διάρκεια του τριημέρου, μιλάμε για ανθρώπους που ΟΦΕΙΛΑΝ να είναι εκεί λόγω ιδιότητας, μιλάμε για ανθρώπους που η ΜΟΝΗ παρουσία τους ήταν στο δείπνο για να ακούσουν (;) τι θα πει ο πρωθυπουργός και αρχηγός τους μη και χάσουν την ριζοσπαστική ομιλία!
Τα λέω έξω απ τα δόντια, χειρότερα δλδ απ ότι τα γράφω εδώ, τραβάω και μια ιερεμειάδα για τον ομφαλοσκοπισμό και τον κομπλεξισμό των Ελληναράδων πολιτικών και το πόσο μας στοιχίζει σαν χώρα η αμάθεια κι ο ψηφοθηρικός επαρχιωτισμός μας και πάνω που είμαι έτοιμος για το θριαμβευτικό φινάλε, με ρωτάει μειλίχια ο Τάδε " Ρε Ορλαντάκο, εσείς δεν πήρατε συνέντευξη από τον Φ.Φ;"
Μένω μαλάκας και λέω μαγκωμένα "Οχι"
" Α! Γιατί αγόρι μου; Επειδή θα έπιανε πάτο στα μηχανάκια της AGB; Μα τώρα δεν έλεγες για μας και πόσο στοιχίζει στη χώρα ο επαρχιωτισμός μας;"

59 Comments:

Blogger Γεώργιος Χοιροβοσκός said...

Οχι, δεν είσαι καθόλου ηλίθιος.Μόνον αυτό!

8:45 AM  
Blogger Βασιλική said...

μαλιστα....
το διαβασα, δεν καταλαβα γρι....
ας παω λοιπον να κανω καμια φουρφουροπιτααααα....
χιχιχιχιχιχχχιιι...
;PPP

9:09 AM  
Blogger Ελένη said...

Αφου σε εγκρίνει ο Χοιροβοσκός πρέπει να σκεφτείς την στάση σου.Είναι σοβαρό και μιλάω σοβαρά.

Υ.Γ. Και για να μη νομίσεις ότι κρύβομαι πίσω από περσόνες, ο Γεώργιος ξέρει πολύ καλά ποια είμαι και πώς γράφω εδώ και εκεί.

9:14 AM  
Blogger alombar42 said...

Ωραία ιστοριούλα. Ετσι εμπαιδώνουμε οτι όλα είναι ζήτημα πλαισίου και οπτικής γωνίας.
Ούτε παπιόν στο λιμάνι, ούτε τζην στη δεξίωση.

Για να το πω κι αλλιώς
τον Αύγουστο ο κολιός.

Δεν έχει λόγο να "στη λέει" κανείς πάντως - εδώ ολόκληρος Φουκουτζίτσου και έβγαλε τη γραβάτα του, επειδή ξαναείδε τον ήλιο (2004).

11:06 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Μεγάλε, έχω να σου πω πολλά γιαυτό το ποστ αλλά λέω να μην πω τίποτε. Αντί για τον Φουκουγιάμα, θα σου πω κάτι άλλο που το διάβασα νωρίς το πρωί, πριν καλά-καλά ξημερώσει στη βεράντα της οικίας του σπιτιου μου.

Σύμφωνα με τον ετήσιο διαγωνισμό που διοργανώνει το BBC Music Magazine η ηχογράφηση της χρονιά στην κατηγορία της Όπερας ήταν το Orlando Furioso του Vivaldi με διευθυντή ορχήστρας τον Jean Christophe Spinosi.

Την έχεις την όπερα αυτή; Την έχεις δεν την έχεις θα σου τη στείλω ( δια τη γνωστής οδού...) σε αυτή, την καταπληκτική ηχογράφηση, αποσπάσματα της οποία μπορείς να ακούσεις εδώ.

Ή καλύτερα θα σου χαρίσω το δικό μου.Σπάνια βγάζω απο τη δισκοθήκη δίσκους για να τους χαρίσω, το κάνω μόνο για ανθρώπους που γουστάρω.

Ορλάντο. Πιστεύω στις κλασικές συνταγές. Ό,τι κ να λένε τα δημοσιογράφα κ αυτοί που μυρικάζουν την αμορφωσιά τους, μερικά πράγματα απλά είναι έτσι κ έτσι θα μείνουν.

Y.Γ. Ακόμη δεν έχω καταλάβει πως καταφέρνεις να πατάς τα κουμπιά της Ελένης.

1:58 AM  
Blogger orlando said...

Καλημερούδια!!!
Ναι, ναι μόλις ξύπνησα και είπα να πιω καφέ εδώ!
@Γεώργιε ευχαριστώ μεν αλλά νοιώθω ηλίθιος σε τέτοιες περιπτώσεις. Οχι σαν σχήμα λόγου αλλά κυριολεκτικά. Είναι ηλιθιότητα η μη προσαρμογή στο περιβάλλον σου. Και ευφυία η προσαρμογή.

3:42 AM  
Blogger orlando said...

@Vasilikoula
Να σου γράψω την οικογενειακή συνταγή για γαλακτομπούρεκο μόλις βρω τη θεία μου;
Τι κάνετε κυρία μου σήμερις
Υπογραφή Ρετ Μπάτλερ!

3:45 AM  
Blogger orlando said...

@alombar
Ξέρεις τι έχω ανακαλύψει εσχάτως;
Οτι σ αυτή τη χώρα απο τη στιγμή που "κατέχεις" μια κάποια ανώτερη θέση στην ιεραρχία ενός οποιουδήποτε συστήματος, οφείλεις να δογματίζεις κι όχι να αναζητάς...

3:50 AM  
Blogger orlando said...

@Αθήναιος
Ευχαριστώ για το δωράκι! Η αλήθεια είναι πως η μάμα είχε τρέλα με την εν λόγω όπερα αλλά και με το βιβλίο του Αριόστο.
Γιατί δεν σχολιάζεις το θέμα;

4:02 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Ομορφιά μου γιατί γίνεσαι τόσο απόλυτη; Εγώ δεν είμαι σίγουρα κόκκινο πανί για μια σειρά ανθρώπων που βλέπουν στα τυπικά χαρακτηριστικά μου ότι αντιπαθούν ή απορρίπτουν;

4:07 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Μόλις ξύπνησα και δεν πολύκαταλαβαίνω τι διαβάζω αγαπημένε ορλάντο
μάλλον δεν έχει καμιά σχέση με το Φουτζιγιάμα ε?

4:30 AM  
Blogger orlando said...

@Αγουροξυπνημένοβατραχάκι
Ηρθε εδώ ο Φουκουγιάμα για το συνέδριο του Economist και επειδή τρεις μέρες ήμουν εκεί στο τέλος τα πήρα στο κρανίο κι έγραψα κατά παράβαση των συμηθειών μου κάτι επεαγγελματικοπολιτικό. Είσαι οκ κούκλα μου;

4:41 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Έριξα μια ματιά για το ποιος είναι ,αλλά όχι εκτενή..
Υποθέτω για αυτό σε χάσαμε-λόγω συνεδρίου,
Καλά είμαι απλώς ξενυχτισμένη,δουλεύω πάλι το απογευματάκι κατά αλλά όλα καλά δεν έχει αλλάξει κάτι-δόξα τον Βούδα οι αλλαγές με τρομάζουν αυτή την εποχή,άλλωστε πόσες να αντέξει ένα ξανθό κεφάλι?
Εσύ δουλεύεις και σήμερα?

4:52 AM  
Blogger orlando said...

Oχι σήμερα και αύριο λουφάρω! Γράφω απο το σπίτι πίνοντας καφέ!!! Μεγάλη αλλαγή!

5:07 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Ωραία μια από τα ίδια και εγώ!έχω τις πόρτες ανοιχτές πίνω καφέ και σας διαβάζω,αυτό και αν μ αρέσει ,θέλω να γράψω και κάτι αλλά ψιλοβαριέμαι,οπότε δεν το ζορίζω..

Το ρεμάλι ακόμη πιστεύει πως είμαι μουστακαλής που οδηγώ τριαξονικό?

5:23 AM  
Blogger Βασιλική said...

ελα Ρετ?.... τι φτιανς?
αυτο το καφε για αλλαγη πως το καταφερες ρε παιδι?...

και σορρυ αλλα η θεια, το γαλακτομπουρεκο τι σχεση εχουν μαζι μου? χαιντε χαιντε....το χασατε αγαπητε!...

αλλα απο την αλλη θα προτιμησω το, "σας θαμπωσε η ομορφια μου...."
;PP

(αυτο δεν ειναι σχολιο...ειναι σαμπουαν τρια σε ενα...παναθεμα με!!!...)

5:30 AM  
Blogger orlando said...

@βατραχοφορτηγατζού
Αρχισε να πείθεται και ξαφνικά βλέπει το σκιτσάκι με το δάχτυλο και παλινδρομεί! Μα είναι κορίτσι θείο αρκούδο;
Ναι ρε μλκ του λέω αλλά όχι σαν τις δικές σου τις μυξοπάρθενες μπορστά και ξκλια πίσω απ την πλάτη σου! Βίδες γίναμε!

5:39 AM  
Blogger orlando said...

@ βασιλική
Για να μην σιάχνεις συνέχεια φουρφουρόπιτα καλή μου! Η θεία έχει μια συνταγή για γαλακτομπούρεκο απ τη γιαγιά μου και μόλις τη βρω θα την ποστάρω! Μούρλια μιλάμε μέχρι και κόντρα με τον Αθήναιο πάω στην τελική !

5:41 AM  
Blogger orlando said...

Πού είναι η Ελένη; Οέοοοοο!

5:42 AM  
Blogger alombar42 said...

Το αναμάσημα με συνοδεία τσιτάτων είναι κλασσική συνταγή ("ναι αλλά όπως είπε ο").
Εχεις βέβαια και τη δυνατότητα να θέσεις ΤΟ ερώτημα "τι ακριβώς κάνω;". Η, στο πιο προχωρημένο "ζω για μένα ή για κάποιον άλλο;". Εκεί ακριβώς αρχίζουν τα δύσκολα.
Αν είσαι τυχερός όμως, είναι μια καινούργια αρχή :)

5:52 AM  
Blogger orlando said...

@alombar
Ζω όπως επέλεξα να ζω... Το ερώτημα για μένα είναι πόσο ελεύθερος ήμουν να επιλέξω αυτό που τελικά επέλεξα...
Δεν ήμουν και παραμένω δέσμιος αυτών που "κατέχω" σε πολύ μεγάλο βαθμό κι απο πολύ μικρή ηλικία...
Δεν σπούδασα επειδή το επέλεξα δλδ αλλά διότι δεν περνούσε καν απ το μυαλό μου η πιθανότητα να μην σπουδάσω.Το τι σπούδασα ίσως να το επέλεξα λίγο πιο ελεύθερα. Κανονικά θα έπρεπε να ήμουν ....δικηγόρος!

6:00 AM  
Blogger orlando said...

@alombar
Πάντως τα κρυφά δεσμά μας είναι τα χειρότερα... Ανεπαισθήτως.

6:01 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

chataki πολυ γουσταρω -μα τι τεμπελιες σημερα!!!!

6:03 AM  
Blogger orlando said...

@βατραχομουρίτσα
Ελα μου ντε! Εχω να αράξω έτσι απο τον Νοέμβριο που πήγα για μια βδομάδα Ν.Υόρκη για ένα συνέδριο και δυο μέρες μλκζμν με ένα παλιό συμφοιτητή μου που μένει εκεί και ΔΕΝ δουλεύει ο τυχεράκιας αυτή την περίοδο. Λοιπόν έξω είναι πολύ πιο άνετοι από μας όταν φεύγουν ή απολύονται απο μια δουλειά! Κάθονται εκεί δυο τρεις μήνες έχουν ειδικές εταιρείες που τρέχουν και τους προτείνουν θέσεις και πάνε μόνο για κανά interview!!

6:14 AM  
Blogger cp said...

This comment has been removed by a blog administrator.

6:17 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Πρέπει να γνωρίσω τη μητέρα. Περιττό να πω πως είμαι ο cheri των μαμάδων κ είναι λογικό. Είμαι καλός ακροατής κ μου αρέσει κιόλας να ακούω ιστορίες από μεγαλύτερους ανθρώπους κ δη από κυρίες.

Την όπερα θα την ανεβάσω σε λίγο στο μπλογκ το RUSirius περισσότερο για τις κυρίες. Να ξυπνήσουν αύριο το πρωί κ να ακούσουν Βιβάλντι πίνοντας το καφεδάκι τους. Ο Ορλάντο του Βιβάλντι είναι χάρμα ώτων.

Θυμάσαι τί είχε γίνει πριν από 3 χρόνια με τον Leo Strauss τους neo-cons κ τους Straussians? Θυμάσαι το λίβελλο που ξεκινούσε από αδαείς που είχαν κάνει έναν αχταρμά από Πλάτωνα, Στράους κ.... Καμπάλα για να μας πουν οτι οι κακοί αμερικανοί neo-cons σχεδιάζουν να κατακτήσουν τον κοσμο;

Λοιπόν, τέρμα οι συζητήσεις με τους hoi polloi για ιδεολογικά θέματα. Μαγειρική κ ξερό ψωμί, my friend.

Αυτή τη στιγμή, οι μόνοι που παράγουν ιδέες, έστω κ ακραίες κάτι φορές, είναι οι Φιλελεύθεροι. Οι άλλοι είναι οριστικώς κ αμετακλήτως ξοφλημένοι. Τους έχουν μείνει τα μετερίζια (sic) της θρησκείας, της παραεπιστήμης κ των " πίστεων" απ'όπου κάνουν ανταρτοπόλεμο εκμεταλευόμενοι τη γενικότερη σύγχιση, δυσκολία κ αβεβαιότητα που υπάρχει. Χρειάζονται ανελέητο χτύπημα, δεν χωράει ούτε ο ελάχιστος συμβιβασμός με αυτούς που θέλουν να μας γυρίσουν στον Μεσαίωνα γιατί αυτοί είναι οι πιο αδίστακτοι απ'όλους.

Δεν ξέρω ποιος είναι αυτός που μπορεί να αμφισβητήσει το ότι ο Φουκουγιάμα άφησε αποτύπωμα. Κάποιος φίλος ιδιαίτερος κ αγαπημένος, έχει γράψει τα καλύτερα για το θέμα κάνοντας το contrast με τον αγαπημένο των σοσιελλήνων Τσόμσκυ.

To ποστ σου δεν έγινε σαφές γιαυτό συνεφώνησε μαζί σου κ ο αγαπητός Γιώργος.

6:18 AM  
Blogger cp said...

Κανένας δεν επιλέγει συνειδητά αυτό που κάνει, αλλιώς θα υποβάλλαμε βιογραφικά ή δήλωση μαθημάτων από το μαιευτήριο.
Η προσωπική επιλογή του καθενός είναι το πως θα σταθεί στο χώρο που βρέθηκε να δουλεύει και το πως θα δεχτεί αυτά που εκ των πραγμάτων δε μπορεί να αποφύγει, είτε στη δουλειά είτε στη ζωή (ναι, τα διαχωρίζω).

6:23 AM  
Blogger orlando said...

@Aθήναιος
Ο.Κ κατάλαβα. Αργώ αλλά στο τέλος τα πιάνω. Πάω για γαλακτομπούρεκο γιαγιάς!

6:26 AM  
Blogger Βασιλική said...

μαλιστα...κοιτα να δεις Ρετ?...
εγω δεν ειμαι μαγειρισσα... δηλαδη η σχεση μου με την κουζινα ειναι σχεση μισους καθαρα και ξαστερα...
και για τις συνταγουλες σου, απλα πλακα κανω...
νταξ?..
ηθελα να το ξερεις πριν με κυνηγησεις κατω απο την μεγαλη βελανιδιαααα.....
ω! Ρετ...ηταν μοιραιοοοο!!!
;PPPP

6:28 AM  
Blogger orlando said...

@cp
Εντάξει αλλά έχεις σκεφτεί πόσα διαφορετικά επίπεδα "πρέπει" μπορεί να έχει ένας άνθρωπος απο έναν άλλον; Είχα έναν φίλο γιο δύο εξαιρετικά αξιόλογων γονιών δύο τεράτων στο είδος του ο καθένας. Δεν είχα ιδέα για το τι εστί ψυχαναγκασμός μέχρι που μπήκα σ εκείνο το σπίτι. Σαν να σε πλάκωνε ο ίδιος ο αέρας που ανέπνεες εκεί μέσα χωρίς οι άνθρωποι να είναι τυπικά καταπιεστικοί. Κληρονομιά άϋλη...

6:31 AM  
Blogger orlando said...

@Βασιλική
Ο Αθήναιος κι εγώ εναλλάξ θα σου μαγειρεύουμε κυρά μου! Μετά θα σε κυνηγάμε κάτω απο τις βελανιδιές και τις αμυγδαλιές που θα φυτέψουμε στο Τατόϊ!!!!

6:34 AM  
Blogger orlando said...

Ασχετο: Αυτό το γατί μούχει κάνει τα χέρια εμπριμέ απ τις μικρές γρατζουνιές!

6:36 AM  
Blogger alombar42 said...

Αχ Αθήναιε... σήμερα το πρόβλημα, όπως άλλωστε το πρόβαλε ο Φουκουτζίτσου, δεν είναι να είσαι Φιλελεύθερος ή Σοσιαλιστής. Είναι η απώλεια ταυτότητας, οι μιγάδες λύσεις που όλοι μπορούν να τις πλασάρουν σαν "δικές τους" :)

6:40 AM  
Blogger alombar42 said...

Για να το πω κι αλλιώς, το σύστημα μας έχει τόσο διαβρώσει, όλους, που δυσκολευόμαστε να επιλέξουμε μεταξύ παράδεισου (με φωτιές) και κόλασης (με δώρα).

6:42 AM  
Blogger cp said...

@orlando
Ακριβώς εκεί είναι που φαίνεται πόσο "βάθος" και τι κότσια έχει ο καθένας και το αν μπορεί ν'αφήσει το στίγμα του. Γι' αυτό και δεν μπορούν όλοι να ξεχωρίζουν. Αν έιναι ανθρωπος με προσωπικότητα θα βρει τρόπο να εκφραστεί και να "φανεί" ο εαυτός του.

Όταν όμως ο εξαναγκασμός είναι τύπου "Θα σου στρώσω έτοιμη δουλειά, πελατεία και μέλλον και λεφτά, θα πληρώσω και θα κανονίσω και θα διαπραγματευτώ τα πάντα, αλλά θα κάνεις ό,τι πω, θα σπουδάσεις ό,τι πω, θα πας όπου πω και θα πάρεις όποιον πω" και τον δεχτεί κανείς, τότε τι να λέμε...

6:44 AM  
Blogger orlando said...

@cp
Μακάρι να στο έλεγαν έτσι ή να σε έσπρωχναν έτσι... Ανεπαισθήτως που λέει κι ο Αλεξανδρινός ποιητής... Ολα γίνονται πολύ πιο σιωπηλά, πολύ πιο γλυκά, όπως ακριβώς ο θάνατος από κομμένες φλέβες. Κατά τα λοιπά συμφωνώ ότι αν είσαι σπουδαίος θα ξεφύγεις εντελώς. Εγώ δεν είμαι νομίζω...

6:48 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Να θέσω ένα ερώτημα?
αναρωτιέμαι η ξανθιά γιατί πρέπει να το παίξεις ήρωας ή και να γίνεις πραγματικά για να επιτυχείς το προφανές και το ζητούμενο..
Να πεις την αλήθεια να κάνεις το καλύτερο να μην γίνεις μαλάκας να μην απορροφήθεις από τον σταρχιδισμό να μην γίνεις σάπιο κομμάτι μια γενιάς που εξουσιάζει ή εξουσιάζεται..
Γιατί πρέπει να επιλέγεις ανάμεσα σε κόλαση και παράδεισο?
Εδώ είμαστε στο ενδιάμεσο και έτσι πρέπει να μπορούμε να ζούμε,πότε έτσι πότε αλλιώς,γιατί λοιπόν πρέπει να θέτονται τέτοια ερωτήματα στην πορεία της ζωής μας περί μεγάλων ΝΑΙ και ΟΧΙ?
Μήπως το να διαθέτεις μέτρο και κρίση είναι απλώς αρκετό?
Λέω μήπως..

7:00 AM  
Blogger Βασιλική said...

ωραια....παω να κατεβασω οοοολες τις κουρτινες για να ραψω φουστανακιαααα.....
να εχω και ενα ασορτι με το καθε δεντροοοο!!!
;PPPP

7:02 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Άκουγα γαλακτομπούρεκα και διάφορα,άρχισα να πεινάω..

με καταστρέψατε έχω πάρει ένα γίγας κουτί με μπισκοτάκια Μιράντα-τέλεια μαζί με καφέ!!!!- και τα ξεσκίζω..
τι λέγαμε για τον φουτζιμόκου?

7:13 AM  
Blogger orlando said...

@βατραχοπλάτωνα
Νομίζω διότι οι ήρωες είναι πολύ πιο ελκυστικά αρχέτυπα απο εμάς τους υπόλοιπους. Απ τα παραμύθια μέχρι την ιστορία, ένας ΗΡΩΑΣ μας συντροφεύει. Φυσικό είναι να ζηλεύουμε τον Τσε κι όχι τον Μάκη τον υπάλληλο γραφείου της ΔΕΗ.... Λέμε τώρα....

7:15 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

καλοί οι ήρωες αλλά εγώ δεν θέλω να είμαι μια από αυτούς..
θέλω να τους θαυμάζω να τους ζηλεύω ή να τους φοβάμαι ακόμη και να τους οικτίρω αλλά όχι να τους μοιάσω ..

φοβερά τα μιραντάκια..
τι να κάνει άραγε ο φουτζιτζόκου?
αλήθεια βλέπατε γιαπωνέζικα παραμύθια παλιά-παλιά..

7:22 AM  
Blogger raffinata said...

α, τελικά ΔΕΝ είναι ηφαίστειο το φουκουγιάμα...

7:23 AM  
Blogger orlando said...

@ Βατραχοκόριτσο
Αυτό είναι το καλό με τα κοριτσάκια, ακόμη και τα βατραχένια... Δεν χρειάζεται να ζηλεύουν τους ήρωες... Να τους ερωτεύονται μήπως;
@ raffinata
LoL

7:28 AM  
Blogger orlando said...

@ELENH
Που είσαι και έχω αγχωθεί;;;

7:29 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Ναι!
Και μετά θα έχεις την τιμή να έχεις προδοθεί αλλά από έναν ήρωα ε?
Άσε δεν θα πάρω...(ξανά)

Καλά να πάθεις με την Ελένη –δεν της φέρθηκες με αγάπη?

7:34 AM  
Blogger Βασιλική said...

συγνωμη που ενοχλω....
κουρτινες στο σπιτι εχετε?...
αν εχετε...και θετε να δωκετε...
με χαρα...
γιατι απο το δικο μου εβγαλα ηδη τρια φουστανακια....αλλες κουρτινες ομως δεν εκω...και για αυτο βγηκα στην γυρα....
καλοι μου ανθρωποι δωστε μου τις κουρτινες σας να καμω φουστανακια....για να με κυνηγουνε στα δεντρακια τα δυο καλα μου μαγειρακιααααα....
(και ποιητρια?...δεν με αντεχω τελικααααα....)
;PPP

7:41 AM  
Blogger Βασιλική said...

αν εχω λαθη...μην με μαλωσετε....
νταξ????...
;PPP

7:42 AM  
Blogger Βασιλική said...

και οντως που ειναι η Ελενη?...
οεο???....
;))

7:42 AM  
Blogger Ελένη said...

Βασιλικούλα και Κατερινάκι θα έρχομαι στα μπλογκ σας να τα λέμε.

Εσύ Ορλαντάκι να αρχίσεις να συνηθίζεις την έλλειψή μου όπως κάνω και εγώ. Δύσκολο βέβαια γιατί είχα καιρό να συναντήσω κάποιον να με κάνει να γελάω με το χιούμορ του αλλά και να με συγκινεί με την ανθρωπιά του αλλά το κόβω εδώ.

Βρίσκω ότι η μητέρα σου έχει πολύ σωστά γούστα. Να μου πεις πότε έχεις γενέθλια για να της στείλω λουλούδια για τον γιό που έκανε. :-)

Στον έρωτα και στην ιδεολογία είμαι εντελώς απόλυτη Ορλάντο μου. Ή όλα ή τίποτε.

Μάκια!

Αθηναιουλίιιιιινι. Σιγά μην ακούμε Βιβάλντι πρωινιάτικα βρε κουτούτσικο.

7:53 AM  
Blogger cp said...

@ Βατραχοκόριτσο
Το να μην πάρεις τον μλκ που σου λέει η μαμά σου για να την κάνεις να σου γράψει περιουσία ή να μην ακολουθήσεις τη βαρετή (για σένα) δουλειά του μπαμπά σου μόνο και μόνο επειδή έχεις έτοιμη πελατεία είναι ηρωισμός?? ΟΚ, το να αρνηθεις να γίνεις καστανή αμα σου φερουν εκεινο το καινουριο Οργκανικς, ειναι ηρωισμος δε λεω! :Ρ

Οχι οτι θα παω στη δουλεια το πρωικαι να σηκωσω επανασταση, αλλά... Εκεί που βρισκόμαστε, για όποιο λόγο κι αν βρισκόμαστε, δεν είναι κακό να έχουμε και καμία αντίρρηση που και που και να μη γινόμαστε χαλί να μας πατάνε. Αυτο εννοω.

Αναφερόμουν κυριως σε (ασχετα με το μπλογκ) μαμμοθρεφτα. Δε μιλάω για τις υποχωρήσεις που κάνουμε όλοι μας. Εγω θα δειχνα χάλια σε αδριάντα :Ρ (ή σε μλοκμπαστερ)

8:03 AM  
Blogger alombar42 said...

Στον έρωτα και στην ιδεολογία είμαι εντελώς απόλυτη Ορλάντο μου. Ή όλα ή τίποτε.

Αν και δεν γνωριζόμαστε κυρία Ελένη, οφείλω να πω οτι το μόνο απόλυτο σε αυτόν τον κόσμο είναι όλα αλλάζουν συνεχώς.
Εκτός από το Χριστόδουλο βέβαια :)

8:04 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Θα σταματήσεις να με "κόβεις" κάθε φορά που θυμώνεις; Κανείς δεν σου λέει ματάκια μου να αλλάξεις ιδεολογία ούτε έχουμε λόγο να συμφωνούμε με τον Τάδε ή τον Δείνα με το ζόρι. Αλλά όπως εμείς διαβάζουμε άλλους έτσι κι άλλοι διαβάζουν εμάς. Ενα μωσαϊκό ιδεών είμαστε, πολύχρωμο κι αντιφατικό πολλές φορές. Αυτή είναι η ομορφιά κι η ασχήμια μας αιώνες τώρα...
Υ.Γ Να σε κεράσω ένα γαλακτομπούρεκο γοργόνα μου να γλυκαθείς; :))))

8:18 AM  
Blogger Ελένη said...

Δεν σε κόβω γιατί διαφωνώ μαζί σου αλλά σε κόβω γιατί έχεις αρχίσει να μου βιδώνεσαι στον εγκέφαλο ( με την καλή έννοια) και αν βιδωθεί κάτι στον δικό μου εγκέφαλο... να πω γάμα τα; Να το πω. :-) Θα γελάσουν τα παρδαλά κατσίκια, γιαυτό άστο σου λέω.

Πάω για καφέ.

Μουτς.

8:23 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

"Έπεσε έρωτας...
Μεγάλη ανασφάλεια.."

Πάω για δουλειά άντε φιλιά σε όλους σούπερ η κουβέντα σήμερα..

8:26 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Δεν μου φτάνει ο Νίτσε που γρατζουνάει και δαγκώνει, έρχεσαι κι εσύ να με κάνεις κουρούμπελο! Μα τι έχω κάνει ο άντρας σ αυτό το σπίτι και με τυραννάτε;

8:26 AM  
Blogger Ελένη said...

Σιγά μην έχω ερωτευτεί το Ορλαντάκι. Πάντως σοφότερο το προλαμβάνειν παρά το θεραπεύειν.

Και εσύ Ορλαντάκι να σταματήσεις να τρως γαλακτομπούρεκα γιατί έφτασε το καλοκαίρι και πώς θα βγεις στη Super Paradise?

Έβαλα μάσκαρα,βάζω κ λιπ γκλος και φεύγω.

Μουτς.

8:33 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Πρώτον: δεν πάω Μύκονο εγώ χαρά μου την έχω παραχωρήσει στα ψώνια. Παξούς Πάτμο Θάσο Σκόπελο κλπ Ααα!!! Και Ανακάπρι τον Σεπτέμβριο που είναι μια όαση.
Δεύτερον: Δυο μέτρα άντρας είμαι τι θες να τρώω; Γιαούρτι με μηδέν λιπαρά;
Τρίτον: Πήγαινε εγώ ακούω Don Giovanni....

8:41 AM  
Blogger Ελένη said...

Ο ντε μεκ Δον Ζουάν ακούει Ντον Τζιοβάννι.

Ορλαντάκι, σε παρακαλώ να αποφύγεις φέτος Παξούς και Πάτμο γιατί σε αυτά τα δύο νησιά αλωνίζω εγώ.Πας να μου φάς την καμπάνια του Λαμπρούκου δεν θα μου φας και τα νησια. Πέρσυ πήγα στην Πάτμο, φέτος θα πάω και στα δύο.

Επίσης, σου δηλώνω πως έχεις ξεφύγει τελείως με τις συνταγές... Δηλαδή εντελώς τελείως...

Γύρισα και βαριέμαι ΤΡΕΛΛΑ. Βαριέμαι να ξαναβγω, να δω ΤΒ, να γράψω, να διαβάσω, σκέφτομαι σοβαρά να βάλω να σιδερώσω...ή και να κεντήσω.

Σας έχω πει ότι κεντάω; Θέλω να κάνω ένα ποστ μια φορά για το πόσο μου αρέσει να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου ( αμέσως ο νους σας στο πονηρό) αλλά φοβάμαι πως κανείς δεν θα με πιστέψει. :-(

Πιστεύω πως είναι εμφανές το πόσο πολύ βαριέμαι. Βαριέμαι ΤΟΣΟ πολύ που βάζω σχόλιο σε αυτό το μισητό μπλογκ. ( :-Ρ)

11:38 AM  
Blogger aftercrisis said...

Φράνσις Φουκουγιάμα: Το μέλλον της ιστορίας μετά την πτώση της μεσαίας τάξης. Θα επιβιώσει η φιλελεύθερη δημοκρατία;
από το Foreign Affairs
http://aftercrisisblog.blogspot.gr/2013/07/blog-post_12.html

2:30 PM  

Post a Comment

<< Home