Saturday, April 15, 2006

"ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΑΤΙΑ..."



" Εχεις πολύ ωραία μάτια... Θα στο λένε όλοι φαντάζομαι... Αλλάζουν χρώμα στο φως ;"
Είναι πολύ περίεργο που οι άντρες δεν μιλάμε ποτέ για τέτοια σκηνικά. Λες και δεν υφίστανται, λες και μόνο η αναφορά τους είναι ικανή να μας μειώσει τον ανδρισμό.
Εναν ανδρισμό που και λεκτικά οφείλει να επικεντρώνεται σε διηγήσεις συμβάντων κατάκτησης και πολιορκητικών στιγμών αυστηρά συνδεδεμένων με τις βαριές καμπύλες του στήθους και το παιχνίδισμα της γλώσσας της στα χείλη του ποτηριού καθώς μας κοιτάει απο την απέναντι μεριά της μπάρας.
" Εχεις πολύ ωραία μάτια..." λέει με δήθεν άνετη φωνή ένας εικοσιφεύγα νεαρός που ωστόσο τινάζει νευρικά τη φράντζα του, την φράντζα με λίγο χρυσαφί στις άκρες. Τον κοιτάζω στα μάτια και χαμογελάω στραβά. " Σ ευχαριστώ " και γυρίζω ήρεμα απ την άλλη. Ο Γιάννης μουρμουράει κάτι σε παλ...στα, ο Νίκος χασκογελάει αμήχανα κι εγώ χαμογελάω ακόμη στραβά αλλά για πάρτη τους αυτή τη φορά.
Γιατί δεν μιλάμε ποτέ για τους άντρες ομοφυλόφιλους που μας κάνουν κέφι,μας κολάνε στη δουλειά, στις διακοπές ή σε μια παρέα; Φοβόμαστε; Κι αν ναι τι; Οτι η αναφορά σ έναν άντρα που μας την έπεσε μας καθιστά εν δυνάμει αμφίφυλους; Οτι θα μας δουλεύουν οι φίλοι μας επειδή ασχοληθήκαμε με το σκηνικό; Οτι η κοπέλα μας θα μας θεωρήσει λιγότερο "άντρες"; Δεν καταλαβαίνω αλλά νοιώθω πως υπάρχει ένας κώδικας σιωπής γύρω από το καθημερινό καμάκι ομοφυλόφιλων προς ετερόφυλους άντρες.
Κατ αρχήν το να σε βρίσκει ένας άλλος άνθρωπος ελκυστικό, είναι εξ ορισμού θετικό και κολακευτικό. Η όποια ενόχληση αρχίζει απο τη στιγμή που η εκδήλωση του θαυμασμού γίνεται σεξουαλική παρενόχληση. Η διαφορά είναι τεράστια... Οι φίλες της μάνας μου κάτι τρελαμένες καλλιτεχνίζουσες γηραιές κυρίες, συνήθιζαν να με φρικάρουν όταν ήμουν μικρότερος πετώντας μου διάφορα πικάντικα υποννοούμενα. Παρόλο που ήταν ν ανοίξει η γη να με καταπιεί, ποτέ δεν σκέφτηκα " Αστο διάολο κωλόγρια" γιατί δεν αισθανόμουν κάτι παραπάνω από μια ψιλοντροπή ανάμεικτη με κολακεία.
Γιατί λοιπόν είναι διαφορετικό όταν ένας άντρας ομοφυλόφιλος σου λέει κάτι ανάλογο;
Σε προσβάλλει; Γιατί; Διότι σε "περνάει" για ομοφυλόφιλο; Οχι βέβαια!
" Εχεις πολύ ωραία μάτια..." Μου το λένε οι γυναίκες, γυναίκες που δεν γουστάρω που έχω καμία όρεξη να παίξω έστω και για πέντε λεπτά μαζί τους. Με προσβάλλουν επειδή απλά πετάνε ένα κοπλιμέντο κι ότι προκύψει; Οχι βέβαια! Αφού λοιπόν δεν αντιδρώ με αγένεια σ αυτές γιατί να μουντάρω τον τύπο που δεν το τραβάει παραπέρα;
Τώρα υπάρχει και το "παραπέρα" Αλλος κώδικας σιωπής και εδώ.....Ανάποδος, απο την πλευρά των ομοφυλόφιλων. Λες και δεν ξέρει κανείς τους πως φέρνουν σε πραγματικά άβολη θέση άντρες που δεν έχουν καμία πιθανότητα να κάνουν σχέση ή ένα πήδημα μαζί τους. Μου θυμίζουν κάτι παλιούς γόητες που θεωρούσαν ότι όλες τα θέλουν κι όταν λένε "όχι" εννοούν "ναι" με αποτέλεσμα να γίνονται ρεζίλι. Υπάρχουν λοιπόν αντίστοιχοι γόητες στην ομοφυλοφιλική κοινωνική αντίληψη για το τι είναι αποδεκτό και τι όχι όταν την πέφτεις σ έναν άνθρωπο. Δεν γουστάρει; Αστο... Τι νόημα έχουν οι μπηχτές, οι κακιούλες, οι χοντράδες , κάτι θεωρήματα της συμφοράς για το αν είσαι ομοφοβικός και τι ζόρι τραβάς κούκλε μου; Είναι τόσο ακατανόητο το να είσαι πολύ απλά ομο-αδιάφορος;
Κι ύστερα εδώ στην Ελλάδα έχω συναντήσει ελάχιστα ζευγάρια αντρών που να μην παραπέμπουν σε στερεότυπα κωμωδίας για τους οφυλόφιλους. Αυτή η μανιέρα που στο εξωτερικό είναι σπάνια, της θηλυπρεπούς μίμησης, με τόνος φωνής που παραπέμπει σε χαζή ξανθιά, με γλώσσα σώματος που θυμίζει γυναίκα σούργελο και με ένα συγκεκριμένο λίγο θρασύ υφάκι και ανάλογο λόγο, ποιόν ακριβώς σκοπό εξυπηρετεί; Την κοινωνική αποδοχή ή μήπως ακριβώς το αντίθετο; Στο κάτω κάτω ποιός είπε ότι αν μου την πέσει μια ξέκωλη με τσιριχτή φωνή και χυδαίο στυλάκι, οφείλω να κρατήσω την ψυχραιμία μου ακόμη κι όταν μου κάνει τη βραδιά ή τη μέρα κόλαση;
" Εχεις πολύ ωραία μάτια..." Τουλάχιστον η νέα γενιά κάτι έχει καταλάβει και συμπεριφέρεται λιγότερο ψυχαναγκαστικά.

69 Comments:

Blogger A.F.Marx said...

Εντάξει... Το εμπεδώσαμε!
Έχεις πολύ ωραία μάτια...
:-p

5:28 AM  
Blogger orlando said...

Συμμαζέψου ρε και γράψε κάτι επι της ουσίας! Γιατί δεν λέμε κουβέντα στην τελική για τους τυπάδες που μας την πέφτουν;
Υ.Γ Φορούσα έγχρωμους φακούς επαφής!!!!!

5:37 AM  
Blogger orlando said...

Επειδή την επόμενη ώρα θα κλειστώ μέσα, περιμένω μετά να βρω και κανένα αντρικό σχόλιο ΣΟΒΑΡΟ!

6:38 AM  
Blogger cp said...

Καλέ θα βγει ο Ορλάντο και δε θα έχει τίποτα να διαβάσει!!
Όλοι στη λιακάδα γυρνάτε? Δεν έχετε σπίτια? :Ρ
Εεε? :Ρ

Περί του ποστ:
Το θέμα είναι ότι αν ο καθένας ξέρει τι είναι και τι του πάει, μπορεί να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε "κρούση" χωρίς να προσβάλλει ούτε τον εαυτό του ούτε τον άλλο. Εξάλλου η πλάκα του φλερτ είναι τα απρόοπτα κι η αξία των φίλων μας (οχι της "παρέας" είναι στο ότι δε μας βάζουν σε ασπρόμαυρα κουτάκια για να νιώθουν αυτοί άνετα. Τι με νοιάζει η αποψη ανθρωπων που δεν σέβομαι?

Γενικά, το να νυχοπατάς γύρω από ένα θέμα και να το αποφεύγεις είτε με αφορισμούς είτε με κομψότητα τύπου "πολιτικά ορθό", μάλλον δείχνει ότι δεν το κατανοείς και φοβάσαι μήπως, άθελά σου, είσαι μέρος του.

8:39 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Όταν άτομα του ιδίου φύλου με φλερτάρουν κολακεύομαι, ειδικά αν έχουν το τακτ να αποδέχονται κ να σέβονται ότι δεν είμαι ομοφυλόφιλος, με τον ίδιο τρόπο που κολακεύομαι όταν με φλερτάρει διακριτικά ένα άτομο του άλλου φύλου το οποίο δεν με ελκύει ερωτικά.

Με τον ίδιο τρόπο εξοργίζομαι όταν μου την πέφτουν άτσαλα είτε άτομα του ιδίου φύλου είτε του άλλου.

Για έναν ερωτικό κ σεξουαλικά ενεργό άτομο το φλέρτ είναι μια πολύ ωραία κατάσταση που εκφράζει φιλία κ οικειότητα κ τονώνει την αυτοπεποίθηση.

Δεν ντρέπομαι να πω πως αν κάποιος gay ο οποίος ξέρει κ έχει καταλάβει με το μέσα κεφάλι ότι είμαι straight με φλερτάρει υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ανταποδώσω το κοπλιμέντο επειδή ακριβώς θεωρώ το φλερτ πράξη που δηλώνει προτίστως φιλία κ ζεστασιά.

Επειδή έχω έναν πολύ κολλητό φίλο ομοφυλόφιλο κ έχω ζήσει διάφορα μαζί του, θέλω να εκφράσω την απέχθειά μου προς τους άντρες που "ψάχνονται" σε βάρος κάποιου ομοφυλόφιλου, στέλνοντάς του αντικρουόμενα μηνύματα , υποκρινόμενοι ότι ανταποκρίνονται κ κάνοντας πίσω την τελευταία στιγμή υποβάλλοντάς τον σε συναισθηματικό καψώνι. Το κάνουν κ κάτι γυναικάκια αυτό, οι περίφημες cock-teasers που τρίβονται πρώτα πάνω σου κ μετά την κάνουν.

Τέτοια άτομα όπου τα πετύχουμε τα ξεβρακώνουμε κ αφού τους ρίξουμε μερικές ροχάλες τα στέλνουμε από εκεί που ήρθαν.

9:36 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Επίσης θέλω να προσθέσω κάτι που μου ήρθε πριν από λίγο στο σούπερ μάρκετ.

Φλερτ υπάρχει πάντα μιας κ δεν πιστεύω στις φιλίες μεταξύ ατόμων του αντίθετου φίλου. Κ μην με αρχίσει καμία αγαπητή κυρία για τον καλύτερο της φίλο το Μάκη με τον οποίο κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι χωρίς να συμβαίνει τίποτε. Κ εγώ έχω τέτοιες φίλες που μπορώ να κοιμηθώ μαζί τους στο ίδιο κρεβάτι χωρίς να συμβεί τίποτε αλλά πρώτον το αποφεύγω γιατί είναι αντιαισθητικό κ κουλό κ δεύτερον μοιράζομαι το κρεβάτι μου με άτομα που θα ήθελα να συμβεί κάτι.

Bottom line: το φλερτ απ'όπου κ αν προέρχεται αν δεν μας φέρνει σε δύσκολη θέση δεν πρέπει να μας φρικάρει. imho

10:19 AM  
Blogger orlando said...

@cp
Ολοι έξω είναι! Να δούμε τι θα γράψουν τα μαύρα χαράματα!!
Πάντως έχεις δίκιο για τα κουτάκια.

11:00 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Εχεις ένα τρόπο όμως να βάζεις τα πράγματα στη θέση τους... Και πράγματι έχεις δίκιο ότι υπάρχουν κάτι κωλοπαίδια που το παίζουν για να επιβεβαιωθούν. Και κλωτσιές και μάπες!
Καλά είσαι αγόρι μου; Ελειπα σε Ιεροσόλυμα και γύρισα χθες.. Πρώτος ο Πάσχος στην Καθημερινή!

11:02 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

"αχ!!! εχεις πολυ ωραια ματια στο εχουν ξαναπει?"

καποτε καποιος μου ειπε "εχεις υπεροχο ασπραδι στα ματια" και εγω απαντησα "που να δεις και τον κροκο ρε φιλαρακι!!!"

υγ.που χαθηκες καλε εσυ?

11:38 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Ο Πάσχος είναι άστρο λαμπρό, τί να λέμε τώρα.

11:51 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

προσκυνημα?

11:55 AM  
Blogger Βασιλική said...

Ρετ?..
δεν διαβασα.. το ποστ...
μια καληνυχτα περασα να σου πω....
αυριο ειναι μια αλλη μερα...
αυριο θα ειμαι καλυτερα...
αυριο θα ξαναερθω...για να το κανουμε μπαχαλο...
καλα?

12:03 PM  
Blogger orlando said...

@Βατραχοκουκλί
Οχι μωρέ για δουλειά πήγα... Είμαι καλά κουκλί και επειδή δεν προβλέπεται να φύγω για Πάσχα, έχω τις μαύρες μου

1:39 AM  
Blogger orlando said...

@Βασιλική
Εχω την έννοια σου κι αυτό μη το παρεξηγήσεις... Δεν είμαι ψυχοπονιάρης ούτε ευαισθητούλης εκ του ασφαλούς. Απλά εσύ και τα γνωστά τρία τέσσερα παιδιά εδώ μέσα, γίνεστε σιγά σιγά οι πιο καθαροί φίλοι μου... Κι ότι σας συμβαίνει με νοιάζει πολύ...

1:46 AM  
Blogger Βασιλική said...

Ρετ?....
παλι δεν διαβασα το ποστ...
φτου μου και ξαναματαφτου μου!!!
δε με λες τι μαρμελαδα εχεις?...
εχω μια πεινα....
αυτο το κουνια μπελα στην βελανιδια λες να με ανοιγει την ορεξη?...
α! πρεπει να το κοιταξω...
Ρετ?...Ρετ?...
μα που εισαι?....
;pppp

2:08 AM  
Blogger Βασιλική said...

και για το "καθαροι φιλοι"...
ειναι δυο λεξεις...
το εκτιμω....
πολυ το εκτιμω....
:)

2:09 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

ε καλα και εμεις δεν θα παμε πουθενα,απλως θα ερθουμε στο παρτυ..

καλημερα.

2:18 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Ρε συ, ξέρεις τί έγινε; Έγραψα στου Άρτ ότι αν ήσουν γυναίκα θα σε κυνήγαγα να τα φτιάξουμε κ πήρα 30 mail από τους gays της μπλογκόσφαιρας...

6:05 AM  
Blogger lemon said...

γίνεστε σιγά σιγά οι πιο καθαροί φίλοι μου... Κι ότι σας συμβαίνει με νοιάζει πολύ...
(αγκαλίτσα)

(άσχετο με το-συμφωνώ απόλυτα με όσα λές, και με τον αθηναίο φυσικά, ας μην πολυλογώ-πόστ σου)
σε ζηλεύω που ταξιδεύεις έστω και επαγγελματικά, θέλω πολύ να πάω στα Ιεροσόλυμα (κλπ)!

6:32 AM  
Blogger Xνούδι said...

Eπίσης copy paste

"γίνεστε σιγά σιγά οι πιο καθαροί φίλοι μου... Κι ότι σας συμβαίνει με νοιάζει πολύ..."

Eχεις όμορφη ψυχή εσύ...

Επί του post τώρα, πιστεύω πως οι άντρες gay είναι πιο ευαίσθητοι έχουν πιο πολύ τακτ και είναι ευγενικοί περισσότερο από τις αντίστοιχες γυναίκες.
Όταν απευθύνονται σε εσένα με τέτοιο τρόπο, το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να ανταποδώσεις με τον ίδιο.

χνουδοφιλιά και καλησπέρες.

7:04 AM  
Blogger orlando said...

Επέστρεψα δριμύτερος. Γμ τη δουλειά που κάνω γμ!! Τώρα βέβαια μη γκρινιάζω και πολύ γιατί φαντάζομαι να κάνω άλλη δουλειά πχ γιατρός όπως ο αδελφός μου ή δικηγόρος όπως η αδελφή μου και παθαίνω πρεμούρα!
Αθήναιε αγόρι μου αν ήμουν γυναίκα θα σε παντρευόμουνα! Τέτοιο νοικοκυρόπαιδο και κουλτουρέ ταυτόχρονα! Ασε το χιούμορ!
Βασιλική μωρό μου έχω ότι μαρμελάδα φανταστείς. Από πορτοκάλι πικρό μέχρι μάνγκο τσάτνεϋ κι από φραουλίτσα μέχρι αγριοβατόμουρο!
Τι πάρτυ βατραχό; Γίνεται ειδικό πάρτυ;
Λεμονιά μου αγκαλίτσα ανταποδίδεται με φιλιά στα δυο μάγουλα. Ναι ταξιδεύω αλλά όχι όσο θάθελα. Θα γράψω σύντομα για το καλύτερο ταξίδι μου, πριν δέκα χρόνια στον Ινδοκαύκασο...
Χνουδένια θα με πάρουν τα ζουμιά στο τέλος με σας και πάει το προφίλ πούχω στον έξω κόσμο...
Αθήναιε τώρα που το σκέφτομαι ο Πάσχος έχει φρικάρει με μένα σε επίπεδο blog!!!

7:28 AM  
Blogger Non Private Life said...

Please welcome a new blog in the town

www.nonprivatelife.blogspot.com


Thank you

7:36 AM  
Blogger Αθήναιος said...

"Βασιλική μωρό μου έχω ότι μαρμελάδα φανταστείς. Από πορτοκάλι πικρό μέχρι μάνγκο τσάτνεϋ κι από φραουλίτσα μέχρι αγριοβατόμουρο!"

Εσύ τα φτιάχνεις αυτά;

Άσε τον άλλον να φρικάρει,θα του περάσει.

7:49 AM  
Blogger orlando said...

Μη με δουλεύεις αγόρι μου! Τις μισές τις αγοράζω και τις πιο παραδοσιακές τις φτιάχνει η φίλη μου η Αννούλα που είναι απ τη Βέροια και είναι άπαιχτη στα μαρμελαδοειδή και τις κονσερβοκαταστάσεις (τουρσιά, ντοματοχυμούς, γλυκά κουταλιού, κλπ)
Εννοώ πως δεν μ αναγνωρίζει. Περίμενε να ρίχνω πέντε δέκα αναλύσεις κι αντ αυτού διαβάζει για τον Νίτσε και τον Λαμπρούκο!

8:07 AM  
Blogger Composition Doll said...

Αισθάνομαι κολακευμένη όταν τυχαίνει να "γοητεύσω" ομόφυλές μου. Όσες φορές έγινε αυτό ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακές γυναίκες, ασύγκριτα ωραιότερες από εμένα. Αντιδρώ πάντα ψύχραιμα και ευγενικά και αν η συζήτηση συνεχίσει ξεκαθαρίζω τις προτιμήσεις μου. Βέβαια, μετά, με βρίζουν οι άντρες της παρέας!!!

:pppppppp

8:08 AM  
Blogger orlando said...

Καλά που είναι η Ελένη; Ελένηηηηηηη!!!!
ΕΛΕΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!

8:11 AM  
Blogger orlando said...

@Κούκλα
Ε! Ολοι οι άντρες έχουμε φαντασιωθεί δύο γυναικές μαζί στο κρεβάτι κι εμείς να κοιτάμε μέχρι να φτάσει η ώρα να επέμβουμε!!!
Τώρα στο ουσιαστικό, νομίζω ότι είναι διαφορετικό με τις γυναίκες και την ομοφυλοφιλία. Οι γυναίκες είστε πιο άνετες να μιλάτε για όσα σας συμβαίνουν και μάλλον δεν νοιώθετε άβολα ούτε μ αυτό. Οι άντρες πάλι είμαστε πιο μαγκωμένοι

8:15 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Πω πω τρελλαίνομαι για μαρμελάδες, τουρσιά κ γλυκά του κουταλιού. Ειδικά για τουρσιά γιατί δεν τρώω πολλά γλυκά.

Προχθές ήμουν στην " Κλεοπάτρα" στο λιβανέζικο σούπερ-μάρκετ δίπλα στο Δημαρχείο της Αθήνας κ μου έχωνε η Μάχα η γυναίκα του ιδιοκτήτη τουρσιά στο στόμα, αδιακρίτως. Πρώτη μου φορά δοκίμασα λεμονάκι τουρσί. Εννοείται πως μετά ήπιαμε από ένα καραφάκι αράκ κ φύγαμε πετώντας.

Κοίτα, ο λεγάμενος έχει γούστο στο γραπτό λόγο. Αυτά που γράφεις είναι διαμάντια. Μου έχει πει πως του αρέσουν πολύ. :-)

8:16 AM  
Blogger orlando said...

Η Αννούλα φτιάχνει απίθανα τουρσιά αλλά αυτό που δεν μπορώ να ξεπεράσω σαν γεύση είναι το βερύκοκο του κουταλιού! Να φανταστείς ότι το χρώμα του είναι ακριβώς σαν του φρέσκου, το ίδιο τραγανό και δεν σε λιγώνει με τίποτε. Τα βάζει σε κάτι ταψιά με ασβεστόνερο μούχει πει αλλά δεν πολυκατάλαβα αν το εννοούσε.
Ο λεγάμενος τώρα πράγματι γουστάρει τα φευγάτα μου. Μια φορά πριν τρία τέσσερα χρόνια, μούρθε να γράψω ένα τέτοιο παλαβό κείμενο στην κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας. Πήρα 4-5 αναδημοσιεύσεις εκ των οποίων η μία ήταν σχεδόν όλο το κείμενο ή όσο χώραγε. Μετά κάθησα και σκέφτηκα μήπως να γράψω κανέναν μυθιστόρημα αφού τόσο πολύ ενθουσιάστηκαν οι συνήθως στριφνοί συνάδελφοι, αλλά που καιρός... Ισως στο Τατόϊ να τα καταφέρω

8:38 AM  
Blogger orlando said...

Ελένηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!
ΕΛΕΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!
Που γυρίζεις και με ΠΟΙΟΝ;

8:39 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
האשה הזו תשגע אותי

8:43 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι, κάνω απεργία από το μπλογκ σου, ΝΑΙ ΠΑΛΙ.

Διάβασα στο μπλογκ του Αθηναιουλινακίου τί έγραφε ο Μελέαγρος ο αρχαίος για τη Ζηνοφίλα και ζήλεψα.

Εσύ δεν μου έχεις γράψει ΠΟΤΕ ούτε ένα γλυκόλογο.

Για να έρχομαι και εγώ να τρίβομαι στα πόδια σου;

8:44 AM  
Blogger Ελένη said...

Και σταμάτα να γράφεις αυτά τα νεοτάξ εβραικά καλλικαντζαρογράμματα.

Ορλαντάκι, τις τελευταίες μέρες διαβάζω τον φίλο σου τον δημοσιογράφο τον πως τον λένε, αυτόν που έχετε φίλο με τον Αθήναιο το κουτό.

Καταρχάς να του πεις ότι έχει πολύ ωραία μάτια,λίγο άγρια αλλά ωραία. Όμως αυτο δεν θα τον σώσει από την κρεμάλα. Είναι ένας κτηνώδης Διαφωτιστής.

8:47 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Εγώ στο έχω πει ότι η γυναίκα αυτή είναι μπελάς.Το να σε τρελλάνει δεν είναι τίποτε.Έχω μάθει απίστευτα πράγματα γιαυτήν. Κρατήσου μακριά. Δεν με ακούς. Τί να σε κάμω;

8:50 AM  
Blogger orlando said...

@EΛENHHHHHHHHHHHHHHHHH
Για σένα γράφω στον Αθήναιο αλλά για να μη καταλαβαίνεις τα γράφω κωδικά!
Ναι έχει ωραία μάτια ο Πάσχος αλλά να σου λείπουν αυτά και μη με κάνεις κώλο με τους φίλους μου!
Εγώ βρε δε σου γράφω γλυκόλογα;

8:53 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Γράφε αγόρι μου κωδικά!
היא מאוד חכמה ויש לה אישיות חזקה

8:56 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλάντο, είσαι ανώμαλος. Γράφεις γλυκόλογα για μένα στον Αθήναιο;

Καλά σας είχα υποψιαστεί εσάς τους δύο για gays.

Όσο για τον φίλο σου μην σκας. Είπαμε, ωραία μάτια αλλά του πάει πολύ να κυκλοφορεί μια θεά σαν και μένα.

Φεύγω.

9:00 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Ακόμη δεν ήρθες και φεύγεις;
Τα περί gays τα αντιπαρέρχομαι με στραβό χαμόγελο, θεά μου.
Εγώ θα μείνω πάντως γιατί ακούω E. Grieg το κονσέρτο για πιάνο.

9:06 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Πρέπει να ανοίξω το λαπτοπ για να γράψω " κώδικα". Εσύ όμως πού τα εχεις βρει αυτά τα windows?

Αστην να φύγει να ησυχάσουμε.Σου έχω εγώ άλλη να σου γνωρίσω. Αυτή εδώ είναι τρελλαμένη, χώρια που έχω μάθει ότι δεν τα φτιάχνει με άντρες αλλά με ολόκληρες παρέες.

9:08 AM  
Blogger Ελένη said...

Αθηναιουλίνι, μη λές μαλακίες. Είμαι πολύ πιστή στις σχέσεις μου. Όταν βέβαια κάνω σχέση...

9:10 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Εύκολα τα βρίσκεις αλλά στο Ισραήλ!
Τώρα για την στριγγλίτσα τι να πω. Εχω τάσεις αυτοκαταστροφής τελικά...

9:13 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Τςτςτςτςτςτςτς!
Από Ωραία Ελένη σε Πηνελόπη;
Δεν το πιστεύω αγαπούλα μου, δεν το πιστεύω!

9:14 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Καλά ξέρω που μπορεί να τα βρει κανείς αλλά ΕΣΥ από πού κ ως πού. Δεν χρειάζεται να μου απαντήσεις, δεν τραβάω κανένα ζόρι απλά δεν είναι γλώσσα που τη μιλάει ο καθένας.

Η Ελενίτσα θέλει μπάτσες. Να γράψεις κανένα κείμενο για τη στρίγγλα που έγινε αρνάκι...

9:16 AM  
Blogger orlando said...

@Αθήναιος
Αν εγώ από που εως που, τότε κι ΕΣΥ απο που έως που;
Φυσικά δεν είναι γλώσσα που μιλάει ο καθένας αλλά την μιλάς μια χαρά απ ότι βλέπω!

9:17 AM  
Blogger Ελένη said...

Γιατί όχι; Μου έχει συμβεί αυτό δύο φορές στη ζωή μου μέχρι τώρα. Δεν είμαι εναντίον της μονογαμίας Ορλαντάκι, είμαι εναντίον του γάμου γιατί είναι ο πιο αναχρονιστικός και αντιφιλελεύθερος θεσμός. Εφευρέθηκε ως μέσο ελέγχου των κοινωνιών.Μέχρι και για τον έλεγχο της μετανάστευεσης χρησιμοποιήθηκε στις ΗΠΑ.

Πες στον φίλο σου τον πως τον λένε, αυτόν με τα ωραία μάτια, να στο εξηγήσει γιατί βλέπω πως είσαι εντελώς κουτό.

9:19 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Είμαι ισραηλινός πολίτης από ισραηλινή μητέρα, έχω ζήσει για χρόνια στο Ισραήλ κ στη συνέχεια πήγαινα σχεδόν κάθε καλοκαίρι. Κ στρατό έχω υπηρετήσει εκεί. :-)

9:21 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Εγώ δεν καταλαβαίνω θεωρίες γοργόνα μου. Με παπά, στεφάνι, μονόπετρο, νυφικό, ουρές και πέπλα, παρανυφάκια κι όλο το σόϊ να δακρύζει ντυμένο καρνάβαλος!
Στόχω ξαναπεί, άμα γίνει θα φέρω και τα κλαρίνα απ έξω να παίζουν "Σήμερα γάμος γίνεται" να πάθεις εγκεφαλικό!!!!

9:24 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι αγόρι μου, στο γάμο σου θα φορέσω ξώβυζο Τομ Φόρντ και θα έρθω να πετάξω ρύζι, μην ανησυχείς.

Στο έχω ξαναπεί. Πιστεύω ότι σου αξίζει μια πεθερούλα που θα σε βάζει να τις γράφεις προεκλογικά φυλλάδια για τις εκλογές στο Εκάλη Club και να σε βάζει να φοράς γραβάτα στο κυριακάτικο τραπέζι αλλά δεν θα θυσιαστώ εγώ για να δω τέτοια σκηνικά για να κάθομαι να γελάω.

Καλό απόγευμα χρυσέ μου.

Μουτς.

9:28 AM  
Blogger orlando said...

@Αθήναιος
Hebrew μιλάνε και οι μη πολίτες Ισραήλ, οι της διασποράς!!!
קראתי מה כתבת על פסח וכך הבנתי שאתה יהודי ואולי ישראלי

9:28 AM  
Blogger orlando said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:32 AM  
Blogger Αθήναιος said...

בסדר אבל זה נראה חשוד!

Επειδή κάπως έτσι βγαίνουν οι θεωρίες περί εβραικής συνομωσίας κ ίσως θεωρηθεί κ αγένεια, δηλώνω στην παρέα ότι ο διάλογος είναι περί της τρελλάρας.:-)

9:36 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
Καλά βάλε ότι θες σε νυφικό μια κούκλα θάσαι ούτως ή άλλως.
Τώρα για τα άλλα προέρχομαι απο μια οικογένεια που τα Β.Π και τα Ν.Π τάχει χεσμένα τρεις γενιές πίσω από μένα. Δεν ήρθαμε χτες και δεν θα φύγουμε αύριο άρα γοργόνα μου αυτά πες τα σε νεόπλουτους και ντιντήδες.

9:36 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Τι εννοείς "ύποπτο" δλδ;

9:38 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Δεν ξέρω. Μην κάνω τώρα σαν κ αυτούς που βλέπουν ομοφοβικούς παντού κ αρχίσω κ εγώ κ βλέπω αντισημίτες αλλά έχω δει πολλά. :-)

9:40 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Πας καλά ρε ; Τι είμαι ...διπλός πράκτορας;

9:43 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Χαχαχαχαχαχα καιρό είχα να το ακούσω αυτό. Βρήκες άνθρωπο να τον ενδιαφέρει τί είναι ο καθένας!!

9:45 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Ασχετο αλλά τόσο πολύ φέρνω σε κλασσικό μλκ Β.Π; Είμαι πολύ cool τύπος για να με μπερδεύει κάποιος ή κάποια τόσο πολύ...Ξέρω κι εγώ πάλι;
Υ.Γ Ακούω Madredeus κι αυτή τη στιγμή το As Brumas do Futuro

9:48 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Σήμερα όλη μέρα έβλεπα τα τελικά σχέδια για την αγροικί, σπίτι ή ότι άλλο προκύψει αυτό το πράγμα. Αθήναιε είμαι σίγουρος ότι θα μαγειρέψουμε,θα φάμε στο τζάκι, θα πιούμε τα κρασιά μας και θα ρεμβάσουμε το δάσος το σούρουπο, ότι κι αν γίνει...
Υ.Γ Αντε θα φωνάξουμε και τον Πάσχο!

9:54 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Εγώ την αναφορά στη γραβάτα στο κυριακάτικο τραπέζι την εξέλαβα ως ένδειξη " παλαιού τζακιού". Οι άνθρωποι κ ειδικά των ΒΠ δεν κάνουν τέτοια πράγματα στις μέρες μας. Μόνο τίποτε ψωνισμένοι.

Δεν θα το πιστεψεις, αλλά ακούω Orlando Furioso τον οποίο ακόμη δεν ανέβασα στο R U Sirius. Όμως θα στο στείλω κάποια στιγμή με τον Πάσχο, όταν τον πετύχω πουθενά.

9:56 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Εύχομαι το καλύτερο. Χαίρομαι πάντα με τις χαρές των φίλων. Κάποτε ίσως σε πάω κ εγώ σ'ενα μικρό σπιτάκι πάνω από τα γκρεμνά του Ταινάρου. Δεν έχει ούτε ρεύμα. Είναι κ ρομαντικό μέρος αλλά αποπνέει μια απίστευτη δυναμη. Ίσως :-)

Πάω να μαγειρέψω. Περιμένω αποψε κάτι φίλους.

10:00 AM  
Blogger orlando said...

@Αθήναιος
Ευχαριστώ για τις ευχές και για την πρόσκληση. Καλή συνέχεια στην άλλη δημιουργική σου πλευρά :))))

10:03 AM  
Blogger Annabooklover said...

Δεν μπορώ να κατάλαβω πότε γίνεται ο παράπανω διάλογος, τώρα πάντως είναι κυριακή και μπαίνω να διαβάσω το 61 σχόλια. Σε κάποια φάση διαβάζω το παρακάτω του Αθήναιου "Κ μην με αρχίσει καμία αγαπητή κυρία για τον καλύτερο της φίλο το Μάκη με τον οποίο κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι χωρίς να συμβαίνει τίποτε" και νομίζω ότι μιλάει για μένα. Μα αφού εγώ δεν έχω ανοίξει το στόμα μου, που τα έμαθε αυτός; Μετά συνεχίζω και βλέπω αυτό του Ορλάντου "τις πιο παραδοσιακές (μαρμελάδες) τις φτιάχνει η φίλη μου η Αννούλα" και λέω μα πως; δεν του έστειλα τίποτε (ακόμη)!
Αυτά!

10:27 AM  
Blogger orlando said...

@Αννα
Που χάθηκες εσύ... φιλενάδα; :))

10:34 AM  
Blogger Annabooklover said...

Here I am, my friend. Φτιάχνω κουλουράκια.

10:49 AM  
Blogger alombar42 said...

Ενα κιλό καρπουζάκι πάντως, εκεί στην Καρδίτσα και πέριξ, θέλει κιλά ολόκληρα ασβέστη :)

11:08 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

orlandaki
μιλάω για το πάρτυ της τέταρτης δεν μπορεί να μην το έχεις ακούσει εδώ έχουμε φάει χοντρό κράξιμο γι αυτό!

άντε βρε να μαγειρέψετε και να μας καλέσετε και εμάς
αλλά μην με βάλετε να κάνω το πλυντήριο μετά σας παρακαλώ!!!

12:02 PM  
Blogger morgana said...

δηλαδην τα βαψω μαυρα επειδη δε μου χει κανει ποτε γυναικσα καμακι????

jamais!!!

...θα επιμεινω: προτιμω τους ανδρες, δαγκωτο!!!

12:27 PM  
Blogger Ελένη said...

Βρε Ορλαντάκι, τί είναι αυτά που διαβάζω; Σε είπα εγώ φλωράντζα των ΒΠ; Όμως ένα καθωσπρέπει το βγάζεις και αυτό δεν είναι κακό, είναι όμως δευτερεύον.

Λοιπόν άκου κάτι που είναι εντελώς αλήθεια. Δεν μπορώ να στο αποδείξω όμως σου λέω αλήθεια. Μέχρι τώρα έχω αρραβωνιαστεί δύο φορές. Την πρώτη την έκανα μία εβδομάδα πριν από το γάμο και τη δεύτερη λιγότερο απο μήνα...Δεν τα κατάφερα να φτάσω μέχρι την εκκλησία. :-) Ποτέ δεν θα το καταφέρω αυτό, το ξέρω.

Γιαυτό κοίτα τί θα κάνουμε. Θα μου βρεις ένα φίλο σου που είναι σαν και μένα, ΕΝΤΕΛΩΣ φευγάτος.Σαν τον κύριο Βραχο στην Ταβέρνα αλλά κατά τι νεότερο γιατί με το ταπεραμέντο το δικό μου...καταλαβαίνεις. Και εγώ θα σου γνωρίσω την κολλητή μου την Ε που είναι και τσαμπουκαλού και κουκλάρα και όλα.Deal?

2:48 PM  
Blogger Marina said...

Το να αποδεχόμαστε τις εκφράσεις θαυμασμού και απο τα δύο φύλλα δεν σημαίνει ότι αποδεχθήκαμε και τις σεξουαλικές προτιμήσεις του άλλου. Ο λόγος που μερικοί τσιτώνονται όταν άλλοι άντρες τους κάνουν κοπλιμέντα είναι ο φόβος.
Φόβος μήπως τους κοροϊδέψουν
Φόβος μήπως τους παρεξηγήσουν (δέχεται κοπλιμέντα απο ...άρα είναι κρυφοπ...)

Οταν βλέπουμε κάτι ωραίο, οφείλουμε να το πούμε, να το παινέψουμε, την ομορφιά την δεχόμαστε, τη ρουφάμε, μας εμπνέει και μας εξευγενίζει συγχρόνως. Μερικοί δεν λένε τίποτα στα αντικείμενα της ομορφιάς. Αλλοι λένε. Πού το πρόβλημα? Εκτός και αν το έχουμε μέσα μας.
Επι τη ευκαιρία, τι χρώμα είναι τα μάτια σου?

12:45 AM  

Post a Comment

<< Home