Monday, April 17, 2006

Ο ΝΙΤΣΕ!!!

64 Comments:

Blogger Βασιλική said...

το βιβλιο που ειναι?...
οεο?....
;pppp

ειναι γλυκας....
τωρα που ειπα την μαγικη λεξη...
καμια συνταγουλα δεν θα εχει???
χιχιχιχχιιχι

9:40 AM  
Blogger cp said...

Πολύ φατσούλα το γατί.

Παραείναι γλυκούτσικο όμως...
Σίγουρα σου λέει όλα όσα κάνει?

9:45 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Θεε μου! Τί μούρη είναι αυτή;!!!! ΦΟ-ΒΕ-ΡΟ κωλόγατο. :-)

10:20 AM  
Blogger Annabooklover said...

Τρομάξα βρε Ορλάντο! Θες να μας διώξεις όλους;

10:22 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Αυτό να το παραλάβει η Νταίζη να το πάει τρεχαλητό μέχρι το Deree...

10:24 AM  
Blogger orlando said...

@ Βασιλική
Ποζάρει όλη την ώρα το βαρεμένο! Επίσης γρατζουνάει και δαγκώνει αντι να χαϊδεύεται!
Συνταγή δεν έχει, θα έχει αύριο όμως ιστορία που έγραψα σήμερα εξ αφορμής του ξώβυζου νυφικού (δια χειρός του Τεξανού ξενέρωτου Tom Ford μη χέσω) που θα βάλει το Ελενάκι στο γάμο (ΜΑΣ εννοείται)
Χεχεχεχεχε!

10:45 AM  
Blogger orlando said...

@cp
Κοίτα, τι να κάνει κελισμένο μέσα στο σπίτι; Οτι μπορεί να καταστρέψει το καταστρέφει μηδέ μιας γραβάτας V εξαιρουμένης που την έκανε σαγρέ με ξέφτια.. Λέω να λανσάρω μόδα γιατί βγήκε ωραίο το ξέφτι!

10:47 AM  
Blogger Olyf said...

Απίστευτο γατί!
και τρομερά πετυχημένο το όνομα!
παρόλο που μου αρέσουν τά κοπρέ γατιά, αυτός έχει την πιό υπέροχη πανεξυπνοξαφνισμένη φάτσα πού χω δει! (τι τρώει;)

10:47 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Τα μάτια του βγήκαν κίτρινα ρε γμτ ενώ είναι πολύ ανοιχτό γαλαζοπράσινο, διάφανα κάτι σε νερό φαντάσου... Ασε τι έπαθα σήμερα το μεσημέρι. Πήγα να φάω στο Μύλο στο Χίλτον και μούρθε να παραγγείλω φάβα με καλαμάρι λέει πιάτο ημέρας. Κι ήμουν και μέ κάτι ξένους που λένε αφού το ντόπιο βόδι παίρνει αυτό το πιάτο ας το δοκιμάσουμε κι εμείς..... Ε! Με βλαστημάνε ακόμη κι εγώ τον μάγειρα!

10:51 AM  
Blogger orlando said...

@olyf
Καλησπέρα και welcome! Το γατί και η ιστορία του υπάρχουν στο ποστάκιον "Οταν έκλαψε ο Νίτσε" που βραβεύθηκε με το γνωστό αγαλματίδιο της Αλέξαινας ως το καλύτερο οικογενειακό δράμα του μήνα!
Τρώει μια ειδική ξηρά τροφή γιατί είναι πιτσιρικάς ακόμη και τα χέρια μου με ιδιαίτερη αδυναμία στον παράμεσο!

10:56 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Φάβα με καλαμάρι είναι δύσκολος συνδιασμός γιατί κ τα δύο αφήνουν δυνατή επίγευση.

Γενικά ο Μύλος εδώ σε σχέση με τη ΝΥόρκη δεν μου αρέσει.

10:57 AM  
Blogger orlando said...

@ Αννα
Χαρούλα μου τα μάτια του δεν είναι κίτρινα είναι γαλαζοφεύγα κάτι αλλά τον πήρε η φλασιά στη μούρη τον κακομοίρη!

10:57 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Τρώει μια ειδική ξηρά τροφή γιατί είναι πιτσιρικάς ακόμη και τα χέρια μου με ιδιαίτερη αδυναμία στον παράμεσο!

Ωωωωω :-) Ναι ξέρεις από τα κουτάβιακ τα γατόνια μπορεί να παρασυρθείς κ να σου έρθει η όρεξη να κάνεις παιδιά!!!!

10:59 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Ρε παιδί μου η φάβα (Σαντορινιά υποτίθεται) ήταν σα να έτρωγα μπλιγούρι άβραστο και το ρημάδι το καλαμάρι -γόνος τόχε παστώσει στο λεμόνι!

10:59 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένηηηηηηηηηηηηηηηηη
ΕΛΕΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

10:59 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Ο τίτλος αύριο θα είναι:
" Εγώ προτιμώ τον Χάρισον"

11:01 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Μπορεί να έχει πάει στην εκκλησία. Η Ελένη, λέω.

11:01 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Δάγκωσε τη γλώσσα σου αγόρι μου!
Δεν μου φτάνουνε τα ρεμάλια της αδελφής μου και τα τρία κουτάβια του αδελφού μου με το μικρότερο τη Ζωζώ να είναι στα 5, τα παιδιά μου λείπουν! Αύτά είναι τα σκατά του μικρότερου: Βλέπει έγκαιρα τι έπαθαν οι μεγαλύτεροι!

11:03 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Να υπογράψει για την άδεια ;

11:04 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Εγώ τα λατρεύω τα παιδιά αλλά νομίζω πως δεν είναι για τύπους σαν κ μένα.

11:05 AM  
Blogger morgana said...

ποτε μετεσανρκωθηκε ο Νιτσε βρε παιδες?

11:05 AM  
Blogger Αθήναιος said...

ΛΟΛ Λες να πήγε να κλείσει εκκλησία για το γάμο; Να σου πω. Εγώ κουμπάρος εννοείται.

11:05 AM  
Blogger Ελένη said...

Αθηναιουλίνι-Ορλαντάκι, το ντουέτο της μαλακίας.

Μου βρήκες κανένα φίλο σου;

11:06 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Κι εγώ τα λατρεύω αλλά τα ...ξένα!
Νομίζω όμως ότι θα γίνεις φοβαρός πατέρας. Φαντάσου μόνο τι επίπεδο ελληνικών θα έχουν τα παιδιά σου ρε Αθήναιε και τι προσλαμβάνουσες αισθητικές κυρίως.

11:07 AM  
Blogger orlando said...

@ Μοργκάνα
Πήγαινε στο ποστάκι "Οταν έκλαψε ο Νίτσε" και θα δεις!

11:08 AM  
Blogger Αθήναιος said...

K κυρίως,πώς θα τα στρώσω από μικρά στη δουλειά!!!

11:09 AM  
Blogger raffinata said...

μοβόρικο - μετά συγχωρήσεως - το κόβω το γατί :Ρ

11:09 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Ακουσα μια γλυκειά φωνούλα να μας απευθύνει το λόγο με τρυφερά λογάκια ή μου φάνηκε;

11:09 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Γεια σου Ελένη. Αύριο βράδυ, θα μαζευτούμε για φαγητό εδώ μερικοί κτηνώδεις διαφωτιστές, επώνυμοι κ ανώνυμοι. Δεν έρχεσαι;

11:09 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι, μου βρήκες γκόμενο που σου είπα; Αυτούς που ταίσες σήμερα στο Μϋλο τί μέρη του λόγου είναι;

11:10 AM  
Blogger orlando said...

@raffinata
Τι να σου πω είναι πολύ μωρό ακόμη μόλις δυόμιση μηνών. Αν και με τέτοιο δάγκωμα μάλλον δίκιο θάχεις.

11:11 AM  
Blogger Ελένη said...

Αθηναιουλίνι να μου δώσεις τη διεύθυνση να έρθω να σας βάλω βόμβα.

11:11 AM  
Blogger Ελένη said...

Το γατί είναι πολύ ωραίο. Αναρρωτιέμαι κάτι φορές, Ορλάντο, πως είσαι εσύ. Σε φαντάζομαι τύπο. Όχι θεογκόμενο αλλά τύπο με ειδικό εκτόπισμα, ωραία μάτια και λαιμό και χειλάκια για δάγκωμα( έχω αδυναμία στους λαιμούς και τα χειλάκια).

Αν κάποτε συναντηθούμε έχω να σου διδάξω πολλά.

11:14 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Διαβίβασε στην δεσποσύνη πως ΔΕΝ σκοπεύω να προαχθώ σε γραφείο συνοικεσίων " Ο ΟΡΛΑΝΔΟΣ" !!!!!΄

11:15 AM  
Blogger Ελένη said...

Γιατί Ορλαντάκι μου; Μην είσαι κουτό. Τα έχω σκεφτεί όλα. Εμείς οι δύο με το χαρακτήρα που έχουμε, θα κάνουμε εκρηκτικό σεξ για κανένα μήνα και μετά θα αρχίσουν οι εκρηκτικοί καυγάδες αλά Ρίτσαρντ Μπάρτον-Ελίζαμπεθ Τέυλορ. Γιατί να μην τα γλυτώσουμε όλα αυτά;

11:17 AM  
Blogger orlando said...

@Αθήναιος
Διαβίβασε της επίσης πως κατόπιν όλων αυτών στο γάμο θα της φέρω κι εκείνον τον γύφτο που παίζει κλαρίνο και φοράει κάτι ρούχα εμπριμέ με χρυσοκλωστές ( μου διαφεύγει το όνομα) να πάθουν εγκεφαλικό ΚΑΙ οι φίλες της!!!

11:18 AM  
Blogger Αθήναιος said...

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

Ναι-ναι κ αυτόν κ όλο του το σόι να φέρουμε!!!

11:19 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι μου, κάτσε να σου εξηγήσω. Στη ζωή μου έχω κάνει πολύ εκρηκτικό σεξ, δηλαδή μόνο για τέτοιο ξεκουνιέμαι από τον καναπέ μου. Ζω και χωρίς σεξ μια χαρά. Όμως έχω βαρεθεί τα μοιραία και εσύ είσαι μοιραίος άντρας. Άκου που σου λέω. Θα πάρει μεν φωτιά το Κορδελιό, "και ως τα ξημερώματα θα καίνε τα πατώματα" αλλά μετά; Άστο καλύτερα. Βρες μου ένα φίλο σου και γίνε κουμπάρος,βρε κουτό.

11:21 AM  
Blogger orlando said...

@Αθήναιος
Πάω για Κινέζικο μήπως και φάω τίποτα γιατί μούχει κάτσει η φάβα στο λαιμό...
Γμ τις ειδήσεις πάλι σήμερα!!!
Απ τα κατσίκια και τ αρνιά έχω πάθει οπτική χοληστερίνη!

11:23 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι μου, μίλα μου και μη με αγαπάς.

Καλή όρεξη.

Μάκια.

11:24 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Πες της ότι δεν υπάρχει ΜΕΤΑ απο μένα...
Υ.Γ
Λες να με γιαουρτώσει;
Μήπως το πρατράβηξα;
:)

11:25 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Ελένη δεν υπάρχει μετά τον Ορλάντο.

11:26 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Πωπωπ τι είπα ο άντρας!
Δεν υπάρχει ΜΕΤΑ από μένα!

11:26 AM  
Blogger Ελένη said...

Το ξέρω πως δεν υπάρχει μετα τον Ορλάντο γιαυτό θέλω να αποφύγω το έρεβος και το σκότος...

Ορλαντάκι, τράβα για φαγητό γιατί μπορεί εμάς να μην μας έχεις δει καν αλλά το μανικιούρ μας το πήδηξες απόψε.

11:28 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Ορίστε βρε το κορίτσι. ΤΟ είχαμε παρεξηγήσει. Σε έχει καψουρευτεί, στο έλεγα εγώ.

Άντε, πάω κ εγώ να μαγειρέψω.

11:31 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Εγώ πάλι προτιμώ να σε πετύχω σε φάση πεντικιούρ......
Λέμε τώρα, λέμε.....
Φιλούνια την κάνω γιατί έχω στήσει το σόϊ !
Υ.Γ Καλός δεν είναι ο Νίτσε ή Γατούλης ή Χατούλ; :)

11:31 AM  
Blogger Ελένη said...

Και μένα αρέσει το πεντικούρ γιατί μου αρέσει να μου γλύφουν τα δαχτυλάκια των ποδιών.

Ο γατούλης είναι τέλειος. Σαν και σένα. :-)

Πότε θα μου γνωρίσεις τα ρεμάλια;

11:33 AM  
Blogger alombar42 said...

Orlando-Story :)

12:06 AM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Και που κάθεται επάνω στο Beyond Good and Evil?

2:11 AM  
Blogger Xνούδι said...

μα τι πλάσμα είναι αυτό;;;;

Θα κάτσει λες να του δώσω δύο σβουριχτά φιλιά;;;;


Καλημέρα Οrlando μου. Με ήλιο και super διάθεση.

12:55 AM  
Blogger Annabooklover said...

Αγαπητέ Ορλάντο, νομίζω ότι πρέπει να ακούσεις τη συμβουλή της (ωραίας) Ελένης και "Βρες της ένα φίλο σου και γίνε κουμπάρος,βρε κουτό". Ούτως ή άλλως (αν πάρουμε υπ'όψη τη λαϊκή σοφία) στα ίδια θα καταλήξετε: 2 φορές την εβδομάδα :-)

2:02 AM  
Blogger Ελένη said...

Αννούλα μου, τί αυτά που λες, βρε κουτό; Μέχρι τώρα στη ζωή μου έχω κάνει αρκετά, όχι όμως κτηνοβασίες.

Ορλαντάααααακι. Απόψε θα πάω στο πάρτυ.Είμαι σίγουρη πως εσύ δεν θα έρθεις, πρώτον επειδή είσαι εντελώς κουτό και δεύτερον επειδή δεν θα το αντέξεις να με συναντήσεις απο κοντά.

Μόλις τώρα μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω ένα t-shirt με τη στάμπα "Ι love ( καρδούλα) Orlando" και να ακουμπάει το όνομά αυτοκρατορικά, ξέρεις που, στα ΕΝΤΕΛΩΣ μαλακά. Όμως τέτοια ώρα που το σκέφτηκα, μούτζω τα. :-(

Τέλος πάντων, θα είμαι στο πάρτυ μαζί με τ'αλλα τα κουτούτσικα, ντύσου Μπόγκαρντ και έλα.

Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμουτς.

4:43 AM  
Blogger Annabooklover said...

Λες να γίνει η μοιράια συνάντηση σήμερα; Περιμένω ενημέρωση αύριο κατά το μεσημεράκι που θα ξυπνήσετε όλοι...

7:59 AM  
Blogger Johny B.Good said...

Κορυφαίο ! Πότε έκλαψε ο Νίτσε ;

11:43 AM  
Blogger Composition Doll said...

Την είδα την Ελένη,
Την είδα ψες αργά,
Που μπήκε στο κλαμπάκι
Με τ' άλλα τα φρικιά!

ΕΣΥ ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΗΣΟΥΝ??????

1:03 AM  
Blogger Βασιλική said...

εεεεεεεε........
με ξεχασες παλι...!!!!
Ρετ?....
που εισαι??????
αντε βρε σκασμενο!!!!!
εσκασα να σε περιμενωωωωωω!!!!
;p

11:57 PM  
Blogger orlando said...

@ ΟΛΟΥΣ
Επέστρεψα! Από Ντουμπάϊ!!!!
Την έκανα έτσι στα ξαφνικά διότι μου την είχε δώσει αγρίως στη δουλειά με τις μλκς και τους μλκς. Στο πάρτυ δεν θα μπορούσα να έρθω διότι έχω ένα πρόβλημα αναγνωρίσιμης φάτσας σε βαθμό αηδίας, οπότε τέρμα ο Ορλάντο και οι υπέροχες στιγμές μαζί σας έτσι στα τυφλά. Πάντως ζήλεψα λίγο για να πω την αλήθεια που δεν μπορούσα να σκάσω μούρη... Καλά όλοι; Το Ντουμπάϊ μια απίστευτη χλίδα αλλά τεχνητή χλίδα. Οτι μπορεί να αγοράσει το πετροδολλάριο ήταν εκεί!

3:23 AM  
Blogger Βασιλική said...

NTOYΜΠΑΙ??????????????
γντουππππππππππππππππ........

7:46 AM  
Blogger Βασιλική said...

ακου ντουμπαι....
καλα ακους τι λεςςςςςςς????
γντουππππππππππ
;pppp

3:45 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

ναι κυριε ορλαντο το εχουμε καταλαβει αυτο..
;-p

ειχαμε και απεσταλμενους εκει και καλυψαν την διαμονη σου.

υγ.δες εχεις mail οποτε δεν μπορω να γραψω τπτ αλλο εδω..

4:25 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

ΔΕΝ εχεις εννοω..

ουφ αλλα ΘΕΛΩ αλλα γραφω οκ..

4:56 AM  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Να σού ζήσει ο γατούλης-φιλόσοφος!

Καλά έκανες και τον έβγαλες Νίτσε, για Υπεργάτος μού φαίνεται...

Σ;)))

5:01 AM  
Blogger pocadruuna said...

Μπρρρρρνιάου, νομίζω ότι εχω γατοεφιάλτες!!!Γρήγορα στις στρουμφοκροκέτες!!!!

5:07 AM  
Blogger pocadruuna said...

This comment has been removed by a blog administrator.

5:08 AM  

Post a Comment

<< Home