Wednesday, April 26, 2006

ΕΡΩΤΑΣ



Οταν πρωτοαντίκρυσα τις απεικονίσεις της ελεγείας Ashes and Snow ένοιωσα πως όλα όσα δεν ήμουν και δεν έπρατα, όλα όσα δεν μπορούσα να γίνω και να εκφράσω, ήταν εκεί μπροστά στα μάτια μου, σαν μια δίνη αισθητικής τελειότητας , δίνη σύνθετη από περιστρεφόμενους κυκλώνες φαντασιωτικής ελευθερίας, παλλόμενης ευαισθησίας, αμάλθειου κέρατος αισθημάτων, εκτυφλωτικών χρωμάτων μέσα απ την sepia.





"Ηρθες όταν εγώ δεν σε περίμενα σαν σφαίρα στο καρύδι του λαιμού..."

Kι όπως συμβαίνει πάντα ο έρωτας εισβάλλει αδιακρίτως παίρνοντας την μορφή που του επιτρέπουμε εν τέλει να πάρει... Μια συγχορδία, ένα κορμί, μια στιγμή, μια εικόνα, ένα όνειρο, ένα κάτω χείλος...
Αν ήθελα να μιλήσω για όλα και για τίποτε, για το χθες και το αύριο, για τα μη πεπερασμένα και τα όρια, για τον όνυχα του λέοντος και την πεμπτουσία του υπάρχω, δεν θα έλεγα τίποτε... Θα έδειχνα ... Χωρίς να γνωρίζω τι είμαι κι αν είμαι κάτι από αυτό που ερωτεύτηκα, ένας κόκκος ή ένα σχήμα, το ζώο ή ο άνθρωπος, η σύνθεση ή η λεπτομέρεις ...

" Και ποίησον με ον θέλεις ως θέλεις, καν θέλω καν μη θέλω "

Για τους εδώ φίλους, μ όλη μου την αγάπη.
Orlando

57 Comments:

Blogger Αθήναιος said...

Ωραίος ο Colbert. Κ ο έρωτας ωραίος είναι. Απ'ό,τι ενθυμούμαι...

9:42 AM  
Blogger orlando said...

Αθήναιε με τρομάζεις! Σα γέροσεφ μιλάς! :Ρ

10:32 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Όχι καθόλου, απλά, από το πρωί εδώ έχω μια συζήτηση για το θέμα με τη Μαρία τη συνέταιρό μου η οποία ( ας το διαβάζει, σκασίλα μου) ερωτεύεται μια φορά το μήνα ενώ εγώ πολύ δύσκολα πλεόν.

Κ κάναμε το debate sex vs έρωτας.

Αργία μήτηρ πάσης κακίας...

Όμως το ποστ μου άρεσε.Μακάρι να ήταν τα πράγματα στη ζωή τόσο ποιητικά.

10:40 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Οι δε φωτό, το πρώτο πράγμα που έφεραν στο μυαλό μου ήταν πάλι η φωνή του Μουεζίνη κ τον ήχο ενός μακρόσυρτου αμανέ που απ'ό,τι είδα στο μπλογκ μου εσένα δεν σου αρέσουν κ το θεωρώ λογικό.

Λοιπόν. Πάω να γίνω ένας ωραίος γιατί απόψε θα βγω με το Μαράκι για να τα πιούμε τα δυο μας κ να συνεχίσουμε βεβαίως κ αυτή τη συζήτηση...

10:49 AM  
Blogger orlando said...

Αυτό που με ξετρελαίνει μ εσένα είναι το εύρος των γνώσεων σου ρε μπαγάσα! ΟΚ Δεν είναι απλό πράγμα να ξέρεις και τον G.Colbert !!!
Καπέλο όπως λένε κι οι φίλοι μας οι Γάλλοι !

10:52 AM  
Blogger orlando said...

Μου τη σπάει που δεν μπορώ να σας δω τελικά. Ποτέ δεν το φανταζόμουνα αυτό όταν πρωτο μπλογκάρησα... Αλλά ούτε μπορώ ακόμη να πω ΟΚ εγώ είμαι παιδιά γιατί σκέφτομαι διάφορα... Γμτ ...Θα το κάνω όμως κάποτε με τον δικό μου τρόπο και τότε θα περάσουμε απίστευτα!

10:56 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Έχω γράψει αλλού ότι ακούω το αμερικάνικο NPR . Εκεί άκουσα κ γιαυτόν όπως κ για κάποιον άλλον που θέλω να δεις. :-)

Αυτόν.

Θα σου έλεγα ότι θα σου χαρίσω το Griffin and Sabine την ιστορία μιας υπέροχης αλληλογραφίας που εξελίχθηκε σε μεγάλο έρωτα αλλά το έχω χαρίσει ήδη αλλού κ δεν χαρίζω ποτέ τα ίδια πράγματα σε διαφορετικά άτομα.

Όμως για τον Nicholas Bantock να ψάξεις. Έχω την εντύπωση, για να μην πω τη βεβαιότητα πως θα έχει να σου πει πολλά.

Αν γυρίσω νωρις θα σκανάρω καμια φωτο του κ θα την ανεβάσω κάπου να την δουν κ οι υπόλοιποι φίλοι.

Πρόκειται για μια μαγευτική ρομαντική ιστορία μιας αλληλογραφίας αλλά γενικά στο έργο του ο Bantock γιορτάζει τον έρωτα που προκύπτει ξαφνικά, εκεί που είσαι απογοητευμένος κ το έχεις γυρίσει στον κυνισμό, εκεί που αλλάζεις πεζοδρόμια όταν βλέπεις τον έρωτα, κάποιος καταφέρνει κ βρίσκει τη fucking Κερκόπορτα μέσα από μια σειρά συμπτώσεων κ αναπάντεχων γεγονότων. Χώρια τα πανέμορφα κολάζ.

Πάω γιατί θ'αργήσω.

11:01 AM  
Blogger Αθήναιος said...

This comment has been removed by a blog administrator.

11:03 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Ξανά!


Εγώ ξέρω πώς είσαι κ δεν εννοώ εμφανισιακώς που δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Έχω το προνόμιο να έχω μια περιγραφή από πρώτο χέρι.

ΤΩΡΑ φεύγω.

11:05 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Καλά. Καταλάβατε ότι θέλω να κάνω λινκ τον Nick Bantock. Δεν προφταίνω να το διορθώσω. Σόρρυ για την τσαπατσουλιά.

11:06 AM  
Blogger Composition Doll said...

Σας πάει η άνοιξη, Ορλάντε!

:)

12:02 PM  
Blogger vatraxokoritso said...

Εγώ φαντάζομαι αγαπητέ ορλάντο..
Το πώς νιώθεις και το γιατί..
Λες ο Μάνος ο Αντώναρος τελικά να μετάνιωσε που μας γνώρισε και βγήκαμε και τα είπαμε και συμφάγαμε και γουστάραμε?
Δεν υπάρχουν ξέρεις μόνο οι συναντήσεις των πολλών υπάρχουν και των λίγων..
Πχ.
Το θεωρώ αστείο να μην έχεις συναντήσει ακόμη των αθήναιο..
Εμάς άσε μας είμαστε μακριά όπως και να έχει.

(και χάλια παρέα τον τελευταίο καιρό-η ανάσταση θ’αργήσει από όσο ξέρω..)

Υγ. την αγάπη μου στην στέλνω επίσης όπως και να χει.

Η βατραχοκλαψιάρα σου.

12:48 PM  
Blogger Αθήναιος said...

Είχα γράψει κάτι άλλο κ το έσβυσα, Κατερίνα μας.

Σας μίλησα στο πάρτυ αλλά δεν σας είπα ποιος είμαι. Τέσπα.

Έχετε δίκιο, εμένα τουλάχιστον έπρεπε να με είχε δει. :-))

Άσχετο, δεν σας το έχω πει ποτέ. Μάλλον δεν είναι τόσο άσχετο. Τα κείμενα αυτά στα μπλογκ, ειναι σαν τα μπουκάλια στο πέλαγος. Το περιεχόμενό τους μπορεί να έχει καταλυτικό αντίκτυπο σε κάποιον που δεν θα συναντήσουμε ποτέ.Παράδειγμα. Το βράδυ που διάβασα το ποστ σας που περιγράφατε ότι πρεπει να μάθετε να τρώτε μόνη τώρα που χωρίσατε, έπαθα άσχημα. Έκλεισα το pc, βγήκα έξω κ έγινα λιάδα.

3:39 PM  
Blogger vatraxokoritso said...

Κάνατε πολύ κακώς αγαπητέ αθήναιε..
Όπως θα είδατε η κανιβαλιστική μας διάθεση σταματάει μόλις κλείσουμε την οθόνη του υπολογιστή..
Από κοντά είμαστε απλά καθημερινά κορίτσια-όχι με την βιβλική έννοια πλέον αλλά "κορίτσια" χαχχαχαχα!

Υγ. θα σε ρωτούσα και για την αστακομακαρονάδα που πάντα την κάνω χάλια γαμώτο!!

5:14 PM  
Blogger Αθήναιος said...

Δεν τρώτε, το ξέρω αλλά έχω αποφασίσει ο Αθήναιος να μείνει φυλακισμένος στα bytes.Αν έχω παρουσιαστεί σε κάποιους είναι επειδή κάποιοι έπρεπε να με έχουν δει για να βεβαιώνουν την...ύπαρξή μου. :-)

Εσείς ειδικώς μου κάνατε πολύ εντύπωση.Εκτός από όμορφη είστε πολύ γλυκειά, η φωτό σας αδικεί. Να βρείτε κάποιον αντάξιό σας. Εντύπωση μου έκανε κ η κυρία Composition Doll. (Όλες μου τις έδειξε ο ΄Άλομπαρ, χεχε)Είχα δει ότι δηλώνει 45 ετών αλλά μάλλον μας δουλεύει.

Ορλάντο,όλες οι κυρίες της μπλογκόσφαιρας, υπέροχες, χωρίς υπερβολή.

Να σας στείλω τη συνταγή με ε-μέηλ, δεν υπάρχει πρόβλημα.

10:37 PM  
Blogger Βασιλική said...

ε, μεγαλε????
που ειπαμε παλι οτι ησανε????
ΝΤΟΥΜΠΑΙ??????
γντουππππππππ...........
τα νευρα μου, τα χαπια μου και ενα ταξι να φυγω....
με το ταξι ντουμπαι παενω????
χιχιχιχιχχι
;ppppp

12:53 AM  
Blogger Ελένη said...

Τώρα δεν ξέρω τί να πρωτοσχολιάσω. Το ότι το Ορλαντάκι πήγε στο Ντουμπάι και ερωτεύτηκε; Το ότι έχει αρχίσει να γίνεται ντεκαβλέ το βιολί " Είμαι τόσο επώνυμος που δεν μπορώ να κυκλοφορήσω ανάμεσά σας;", το έχουμε καταλάβει αυτό, βρε κουτό, μάλιστα έχω αρχίσει να υποψιάζομαι ότι για σένα η Τροχαία κλείνει τους δρόμους κάθε λίγο κ λιγάκι.Μην και σε δει κανείς και σε αναγνωρίσει.

Ή να σχολιάσω το ότι η Βασιλική μας τα έχει κάνει τσουρέκια πλέον με το tongue in cheek mode?

Δεν σχολιάζω τίποτε,λοιπόν.ΕΙΔΙΚΑ το πρώτο.

Μια εβδομάδα αποχή από αυτό το blog.

2:41 AM  
Blogger Composition Doll said...

!!!!!!!!!!!

Προς Αθήναιον:

1. Αν και οπαδός της επάρατης δεξιάς, μου είστε ιδιαίτερα συμπαθής (θα κάνω αυτοκριτική μετά και θα αυτομαστιγωθώ)

2. Θα σκίσω τον Αλόμπαρ που μου κάνει το κολλητάρι και δεν σας (μου) έδειξε..

3. 45 και κλεισμένα, αγαπητέ, φευ... Ευχαριστώ δια το compliment, δυστυχώς δεν μπορώ να ανταποδώσω. ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΔΑ :(

5:53 AM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Αχ αυτος ο ερωτας...
Πικραμενη ιστορια...ή καλυτερα ιστοριες...

7:22 AM  
Blogger orlando said...

Καλά εδώ θα παρεξηγηθούμε άνευ λόγου τελικά!
Κατ αρχήν ποιός "διάβασε" ότι ερωτεύτηκα; Αυτό έγραψα και ποστάρησα; Η έδειξα μια μορφή "έρωτα"¨που αφορά στην πλάκα που έπαθα όταν είδα αυτή τη δουλειά και το κυριότερο πως αυτή η δουλειά μίλησε αντί για μένα.... Δεύτερον φυσικά και έχω μετανοιώσει που ΔΕΝ ποστάρησα εξ αρχής επώνυμα. Αλλά δεν θα μπορούσα ποτέ να μιλάω για την οικογένεια μου, τις προσωπικές μου στιγμές, τις συντρόφους μου γιατί κάποιος που δεν θα ήταν εσείς θα μπορούσε να τους πειράξει . Οχι εμένα χέστηκα, έχω φάει καμιά δεκαριά από δαύτους για πρόφταση μέχρι σήμερα. Αλλά όταν ο ίδιος μου ο αδελφός έφαγε στα καλά των καθουμένων σκατά για πάρτη μου και έστελνε γράμματα να διαψεύδει τις κιτρινομαλακίες που τον αφορούσαν, τότε ΔΕΝ το παίζεις άνετος. Φοβάσαι τι μπορεί να συμβεί άθελα σου τελικά. Οσο για το αν το παίζω μούρη, ελπίζω ότι δεν το έκανα. Αν έτσι το εξέλαβαν κάποιοι ζητώ συγνώμη. Αλλωστε είναι τόσο εύκολο όταν δεν σε ξέρει ο άλλος να παρεξηγήσει ακόμη και το γμτ που εκφράζεις επειδή νοιώθεις παγιδευμένος.

8:22 AM  
Blogger Composition Doll said...

Μήπως είσαι ο Τριανταφυλλόπουλος?

:pppppppppppppp

8:39 AM  
Blogger cp said...

Ego nomisa oti eroteutikes to Dubai to idio ki oti thes na pas kai na meineis ekei, alla pisteueis oti den exeis arketa petrodollara gia pano apo vdomada :P

Sovari erotisi: genika ki aorista, sto internet ypotithetai oti an den kaneis varvates paranomies kai epikindyna sxolia kai i mama sou den kserei na xeirizetai computer gia na se diavasei kai loipa , variountai na psahnoun poios eisai alla ama theloun ginetai etsi ki allios.
Episis, yparxei kai to thema tis symptosis, me diavazei i triti ksaderfi tis thias mou tis Fotoulas kai kati tis thymizo, alla den kserei ti, mexri pou vazei kato ta post me xronologiki seira kai vlepei oti ego gnorisa "ekeino to aneprokopo remali" stin kori tis px. Kai den tin kserete ti thia fotoula :PP

8:40 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλάντο. Ρελάξ, έτσι; Κάνεις σαν κάποια φίλη μου που όταν της λένε ότι ερωτεύτηκε αντιδρά λες και της είπαν ότι εκπορνεύτηκε. Το καταλάβαμε ότι κόλλαγε στο ποστ.

Την άποψή μου περί επωνυμίας-ανωνυμίας ΣΟΥ, την έχω εκφράσει επανηλλημένως και σου βγάζω το καπέλλο γιαυτό. Οκ;

Αυτά.

Το εμπάργκο για μια εβδομάδα θα συνεχιστεί πάντως γιατί έτσι γουστάρω.

Είσαι ΕΝΤΕΛΩΣ κουτό αλλά εγώ σ'αγαπώ anyway. :-)

Το εμπάργκο ισχύει!!!

8:48 AM  
Blogger alombar42 said...

Orlando:
Υπάρχουν δυο τρόποι να κρυφτεί κανείς. Ενας είναι η ανωνυμία. Ο άλλος είναι η υπερβολική επωνυμία - σε βαθμό που να μην θέλει να ασχοληθεί κανείς μαζί σου :)


Composition Doll:
Θα σκίσω τον Αλόμπαρ που μου κάνει το κολλητάρι και δεν σας (μου) έδειξε..

Μπορείς να με σκίσεις και χωρίς δικαιολογία :)

8:57 AM  
Blogger orlando said...

Ο.Κ Τέλος με μένα γιατί κόμπλαρα ξαφνικά... Λέω να το γυρίσω στα ανέκδοτα!!!!
@ Ελένηηηηηηη
Θα με πεθάνεις πάνω στη νιότη και τη δόξα μου,πάνω στην απογείωση και την καταξίωση μου! Γυναίκα είσαι εσύ ή η Δέσπω Μπότσαρη;

9:04 AM  
Blogger Ελένη said...

Είμαι η Δέσπω Μπότσαρη indeed. Και φλαααααααααπ,πάρε εσύ ένα χαστούκι και ένα ο Άλομπαρ να του βρίσκεται και φλααααααααπ άλλο ένα στο μαλακιστήρι το Αθηναιουλίνι που όλο σε υποστηρίζει.

Από το επόμενο λεπτό αρχίζει το εμπάργκο.

Composition Doll, παρακαλώ, παρηγόρησε τον άσωτο υιό κατά το διάστημα που θα εκτείει την ποινή του.

9:10 AM  
Blogger alombar42 said...

Ελενίτσα, τι σου φταίω εγώ και με πήρε η μπόρα; Και τέλος πάντων μήπως γίνεται να αλλάξει από χαστούκι σε Τσε-βυζοσκάμπιλο;

Να πάω ευτυχισμένος τουλάχιστον :)

9:31 AM  
Blogger orlando said...

Δεν θέλω παρηγοριές κυρία μου.... Αυτή η συνήθεια σας με τα χαστούκια έχει γίνει αφόρητη! Στη δουλειά νομίζουν ότι έχω μαγουλάδες!

9:33 AM  
Blogger alombar42 said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:33 AM  
Blogger orlando said...

@Alombar Ναι το είχα διαβάσει κι αν θυμάσαι είχα μείνει άναυδος με την ιστορία. Εχεις δίκιο,όλες οι μορφές "εξουσίας" είναι πλαστές κατασκευές εντός ή εκτός δικτύου. Και είναι μια μορφή σκλαβιάς κι εξάρετησης απ την σκλαβιά.

9:39 AM  
Blogger orlando said...

@ Κούκλα
Ε! Είπαμε είμαστε βλεπάμενα παιδιά !!!

9:40 AM  
Blogger orlando said...

@ Βατραχοθεά
Πρώτον δεν μπορώ να σας ξεχωρίσω όπως ίσως υποθέτεις. Ο Αθήναιος έτυχε να είναι φίλος του κολλητού μου αλλά είτες το πιστεύεις είτε όχι,του ζήτησα να μη μου πει λέξη γι αυτόν. Ποιός είναι τι δουλειά κάνει, πόσων χρονών είναι κλπ. Για μένα η Μαριαλένα,η Βασιλική , η Κουκλίτσα, η Μοργκάνα, το Λεμονάκι, το Χνουδόπαιδο, η Αννα, εσύ με τις απίστευτες εξομολογήσεις σου και φυσικά η Δέσπω Μπότσαρη γίνατε κάτι δύσκολο να το περιγράψω... Τα αρσενικά δεν τα συζητώ είναι τα ΠΡΩΤΑ παιδιά ακόμη κι η μαϊμού της Βορείου Ελλάδος!!!!

9:47 AM  
Blogger Ελένη said...

Λοιπόν. Εγώ στην αληθινή ζωή είμαι επαγγελματίας κειμενογράφος. Έχω γράψει κείμενα για επώνυμους αλλά και για διαφημίσεις και πολιτικές καμπάνιες. Γράφω " κατά παραγγελίαν" από πολύ μικρή αν και στο μεταξύ έκανα και άλλες δουλειές.

Από τη δουλειά μου έμαθα ένα πράγμα: Το ποιος είναι ο καθένας, δεν μπορεί να το κρύψει από τα κείμενά του. Πείτε το επαγγελματική διαστροφή. Διαβάζω κείμενα και ξέρω μέχρι και αν ο άλλος γυαλίζει τα παπουτσια του και guess what πέφτω πάντα μέσα. Οπότε μου είναι αδιάφορο ποιος είναι ο καθένας, πώς λέγεται εννοώ. Στα γραπτά δεν κρύβεται κανένας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Βέβαια, κάποιες φορές συμβαίνει και το άλλο. Νομίζεις ότι ξέρεις τον Α και διαβάζοντας κάποια άλλα κείμενά του,διαφορετικά από αυτά που τον είχες συνηθίσει, ανακαλύπτεις έναν άλλον άνθρωπο. Συμβαίνει. Στην αρχή κάτι παθαίνεις αλλά μετά το δέχεσαι και παίζεις κάθε συμβατικό παιχνίδι.

Τα γραπτά, λένε πάντα την αλήθεια.

Γιατί λέτε ότι ορισμένου επιδίωξα εγώ να τους γνωρίσω στο πάρτυ;

Έρωτας λέγεται ο τίτλος αυτού του ποστ και για μένα, Έρωτας απόλυτος και όμορφος, που τολμώ να τον συγκρίνω μόνο με τον έρωτα προς ένα πραγματικό πρόσωπο είναι το γράψιμο.

Για μένα το γράψιμο είναι ό,τι εκφράζει η φωτογραφία που ανέβασε ο Ορλάντο σε αυτό το ποστ. :-)

Έρωτας!

Τώρα αρχίζει το εμπάργκο ;-)

10:05 AM  
Blogger cp said...

@ eleni
afou kaneis pou kaneis embargo...:P

Pos ksefeugei aftos pou grafei otan prepei na dimiourgisei xaraktires opos s ena mythistorima kai den prepei na tou moiazoun? Kai pou steketai o metafrastis gia paradeigma?

10:21 AM  
Blogger Ελένη said...

Ωραίες ερωτήσεις cp. Μόνο που εγώ δε γράφω μυθιστορήματα αλλά κάποτε πρέπει να κάνω ένα ποστ, έστω για πλάκα για να απαντήσω σε αυτές τις ερωτήσεις.

Όμως προς το παρόν... κάνω εμπάργκο... ;-)

10:34 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Δέσπω μου εσύ!!!!
Προσυπογράφω, δεν μπορείς να κρυφτείς , οι λέξεις πάντα μας προδίδουν, μας αποκαλύπτουν, είναι ανελέητες... Μ αρέσει η δουλειά σου, έχει κάτι το έξοχα ιντριγκαδόρικο αν την καλοσκεφτείς. Οι λέξεις "μου" στο "στόμα" άλλων.... Μουτςςς στρίγγλα μου!

10:45 AM  
Blogger orlando said...

Αυτό το ποστ εν τέλει μ αρέσει...
Δεν χορταίνω να βλέπω τις φωτογραφίες... Είναι σαν να έκλεψα το γλυκό της γιαγιάς μου απ το βάζο και να το έχω φέρει εδώ να το μοιραστούμε όλοι μαζί... Τρελός ε;
Πάω για Κινέζικο γιατί σήμερα δεν με χωράει το γραφείο ...

10:51 AM  
Blogger Annabooklover said...

Αυτή την ικανότητα που έχει η Ελένη να αναγνωρίζει το χαρακτήρα των άλλων απ'τα γραπτά του, εγώ καθόλου δεν την έχω. Μέχρι πριν από λίγο νόμιζα ότι η Ελένη είναι μια μορφωμένη νέα που παράτησε τις συμβατικές δουλειές και άνοιξε ένα κατάστημα με πανάκριβα ρούχα στο Κολονάκι. Sorry Ελένη, είμαι γκάου!

12:03 PM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Άργησες αλλά επιτέλους...

Οι φωτογραφίες είναι μεθυαστικές!

1:17 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Μόνο εγώ είμαι καλά τελικά, που ζω στον κόσμο μου.Οι υπόλοιποι είστε για δέσιμο.

Δεν ξέρω αν φαίνεται ο χαρακτήρας στα γραπτά πάντως εγώ από τα γραπτά μπορώ να καταλάβω δύο πράγματα: Πρώτον μπορώ να διακρίνω εύκολα το αληθινό αίσθημα από το ξελίγωμα κ το δήθεν κ δεύτερον μπορώ να καταλάβω πότε κάποιος που γράφει μια συνταγή ή περιγράφει ένα φαγητό, ξέρει από μαγείρεμα. ;-)

Αννούλα, αν βλέπατε την Ελένη στο πάρτυ, με τα μαλλιά που έχει θα νομίζατε πως είναι κωμμώτρια ή μανικιουρίστα, αν κρίνατε από το μανικιούρ...

1:18 AM  
Blogger orlando said...

@ Λαμπρούκος
Που είσαι Νομάρχα μου!!! Ατιμε μπαμπουϊνε μούλειψες!

7:48 AM  
Blogger orlando said...

@Αθήναιος
Χτες έφαγα ένα ακατανόητο κοτόπουλο στο Far East τυλιγμένο σε καταϊφόφυλο σαν ....μπουρέκι. Είχαν καταϊφόφυλα οι Κινέζοι Αθήναιε ή ήταν ριζονούντλς ψημένα και δεν χαμπάριασα; :)
Υ.Γ Το μανικιούρ της Ελένης ήτο άψογοΦευ δεν μούδειξε το πεντικιούρ η στρίγγλα που μ ενδιέφερε ακόμη περισσότερο!

7:53 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Σε ποιο Φαρ Ηστ πήγες; Όταν γύρισα απο τη ΝΥόρκη, είπα το βλήμμα εγώ να περιποιηθώ κάπως την καλή μου. Χαζομάρα μου γιατί έτρωγε στα καλύτερα εκεί κ είχε στο σπίτι μάγειρα εμένα... Πώς μου ήρθε κ της είπα να πάμε στο Φαρ Ηστ; Δεν είναι κακό εστιατόριο αλλα η καλή μου, η οποία καλημέρα της έλεγες κ σε άρχιζε στη γκρίνια, τα βρήκε όλα χάλια κ τους σήκωσε στον αέρα τους ανθρώπους. " Εμείς στη ΝΥόρκη" κ τέτοια. Ρεζίλι γίναμε. Δεν ξαναπάτησα από τότε. Τώρα μου ήρθε η όρεξη να φάω κινέζικο...

Το πιάτο που περιγράφεις δεν το γνωρίζω ως αυθεντικό της κινέζικης κουζίνας. Ακούγεται ωραίο πάντως.

Τώρα ψάχνω τρόπο να βάλω στην κουζίνα γκάζι. Αν το καταφέρω όπως θέλω, θα γίνει του Πεκίνου το κάγκελο εδώ μέσα.

8:23 AM  
Blogger orlando said...

Στα λημέρια μου στο Κεφαλάρι πήγα. Είναι καλό σε γενικές γραμμές αλλά προτιμώ το Royal Thai στην είσοδο της Κηφισιάς στο Ζηρίνειο ευθεία. Πολύ πιο φίνες γεύσεις.

9:39 AM  
Blogger Xνούδι said...

φωτογραφίες για φανταστικά ταξίδια. Κείμενο για πραγματικά ταξίδια.
Και καλώς ήρθες Ορλάντο μου.



Βρέχει και σου αφήνω έναν στίχο από το blog του γάτου που μου άρεσε.
Ασχετο αλλά τον αφήνω.Εδώ.

"Το Μάη λένε πως θα βρέξει
και ένα παράπονο θα τρέξει
να σου το πει"

Καλησπέρες.

5:59 AM  
Blogger Βασιλική said...

Ρετ?...
το ξανασκεφτηκα...
δεν ειμαι πια καλε μου για βελανιδιες και κουνιες και χαζα...
αρα πρεπει να αλλαξει η πρωταγωνιστρια...
οπως αλλαζει και ο ερωτας...
και ο χρονος...
και ο πονος...
και το δακρυ...
και οι ανθρωποι...
α! και αν σε ρωτησουν γιατι αλλαξε η πρωταγωνιστρια..
πες κατι εσυ...οτι θες εσυ, πες...
καλα?...

7:11 AM  
Blogger Ελένη said...

This comment has been removed by a blog administrator.

4:12 PM  
Blogger Ελένη said...

This comment has been removed by a blog administrator.

5:48 AM  
Blogger orlando said...

@Belle Helene
Αν είσαι πράγματι εσύ, την έχω βάψει κανονικότατα... Πάνω που θύμωσα δλδ... Κύριε των Δυνάμεων!!!

6:58 AM  
Blogger Ελένη said...

Και ποιά να ήταν δηλαδή, βρε κουτό, η Σίντυ Κρώφορντ; Είσαι ευγενικός αλλά το πιο ωραίο στη φωτογραφία ήταν το μαγιάτικο στεφάνι που έφτιαξα με τα χεράκια μου!

8:57 AM  
Blogger orlando said...

Έλένη είσαι απίστευτη! Τέτοια ματιά έχω να αντικρύσω από τότε που μια φίλη της αδελφής μου με κοίταξε -ήμουν 17 και της τόπαιζα ωραίος- και μετά μου είπε:
"Ορλαντάκο, άμα κόψεις το μπιμπερό και τη φράντζα, τα ξαναλέμε"

11:08 AM  
Blogger orlando said...

Σαν να βγήκες από πίνακα είσαι bre!

11:09 AM  
Blogger orlando said...

Μούφτιαξες τη διάθεση σκασμένο!!!
Κι ας σου αρέσουν οι αντσυμβατικοί, χοντροί, μαλλιαροί κι άσχημοι που μαστουρώνουν!!!

11:11 AM  
Blogger orlando said...

Εχουν έρθει κάτι φίλοι απ το Ισραήλ και πάω να τους τραπεζώσω... Εχω πολύ ζόρι με τη δουλειά τελειώνει το κοντράτο μου κι αν κάνω λάθος επιλογή την έχω βάψει... Τάπα και στου αθήναιου ... Θα την πατήσω όπως σε βλέπω και (δεν) με βλέπεις....

11:15 AM  
Blogger orlando said...

Υ.Γ
Γιατί με μούνταρες τόσο άσσχημα προχτές; Με πείραξε στ αλήθεια πολύ.... Κάνω μλκς και δεν τόχω καταλάβει;

11:17 AM  
Blogger Ελένη said...

Ευτυχώς που έχω καθρέφτες στο σπίτι και έτσι είμαι σε θέση να εκτιμήσω την αβροφροσύνη σου. :-)

Γιατί θύμωσες; Με μένα κανείς δεν πρέπει να θυμώνει γιατί δεν μιλώ με κακία.

Α βρε Ορλαντάκι. Νομίζεις πως μόνον εσύ έχεις προβλήματα; Άσε, έχω και εγώ τους νταλκάδες μου όπως όλοι μας και στη δουλειά και στα προσωπικά. Το ρίχνω λίγο στην τρελλή και κάπως στρώνει η κατάσταση.

Εύχομαι όλα να πάνε όπως τα θες,που θα πάνε δηλαδή γιατί έριξα για σένα τα χαρτιά και το έλεγαν καθαρα. :-)

Φιλιά.

11:40 AM  
Blogger Marialena said...

Καλημέρα Ορλάνδο μου ταξιδιάρη! Εγώ μωρέ χάθηκα ή εσύ που πήγες στη λάγνα Ανατολή? Άντε με το καλό να ανθίσει ο έρωτας αυτός να σε βλέπουμε χαρούμενο και ερωτευμένο και όπου σε βγάλει το συναίσθημα.
Καλό ερωτικό μήνα και με ηθικό ακμαίο, Μ.

4:42 AM  

Post a Comment

<< Home