Wednesday, May 03, 2006

Η Μάνα σου Εγώ κι Εσύ!

Μάνα είναι μόνο μία.
Αχ μανούλα μου!
Μητέρα Τερέζα
Η καρδιά της μάνας.
Μητρότης.
Η αγκαλιά της μάνας.
Μάνα ο νιος και μάνα ο γέρος.
Τι μου κάνεις μάνα μου!!! (άσχετο αλλά καλό)
Το μητρικό ένστικτο.
Ελα να πάμε στο νησί η μάνα σου εγώ κι εσύ....

Ολη μου τη ζωή παλεύω με μανάδες, αρχής γεννομένης απ την μάνα της μάνας μου,τη γιαγιά μου πούθελε κι άλλη μια εγγόνα να πάρει τ ονοματάκι της κι όχι έναν ακόμη μαντράχαλο.... Μετά είχα φυσικά το ιερό τέρας στη ζωή κάθε άντρα, τη μανούλα μου. Και σαν να μη μούφτανε το βαρβάτο οιδιπόδειο με την καλλιτέχνιδα που μ έβαζε να της ποζάρω αναστενάζοντας αισθαντικά Μα τι προφίλ είναι αυτό θησαυρέ μου , είχα και μια δεύτερη μαμά την αδελφή μου που με προτίμησε απ τις κούκλες της κι εν συνεχεία στην εφηβεία της μ έσερνε το νήπιο μαζί με τις φιλενάδες της στα πάρκα και στα καφέ της Κηφισιάς....
Οταν πήγα σχολείο ήμουν το αγαπημένο σπασικλάκι της εκάστοτε μαμάς-δασκάλας που μου τσιμπούσε τα μάγουλα και μου ανακάτευε τις μπούκλες κι αντίστοιχα το αγαπημένο μοντελάκι γιού για όλες τις γνωστές κι άγνωστες απ το σπίτι ως το κομμωτήριο που μ έσερνε καμαρώνοντας η καλλιτέχνις... Σαν αγγελάκι είναι.Τι τάξη πας γλυκούλι μου. Πόσο μεγάλωσες Ορλαντάκο μου. Καλέ θα γίνει αυτός έναααας όταν μεγαλώσει.
Στο μετέπειτα ήρθε καπάκι η αδυναμία των μανάδων των συμμαθητριών μου.... Ημουν η προσωποποίηση του βλαμμένου πλην ωραίου καλής οικογενείας και ακόμη καλύτερης προοπτικής νεαρού... Κάτι σαν γκομενοφύλακας και καληνυχτάκιας μαζί, ένα πράμα. Μόλις έλεγαν "Θα βγω με τον Ορλάντο" και τρείς τα χαράματα να τις γύριζα , ουδεμία ανησυχία η μαμά! Αδικο είχαν;
Μετά ήρθαν οι νεαρές μαμάδες στη ζωή μου. Εκεί γύρω στα τριάντα με νήπια ή παιδάκια του δημοτικού, χωρισμένες ή στα χωρίσματα πλην μιας που ήταν εντελώς παντρεμένη... Μούριχναν δέκα χρόνια στην καλύτερη, αλλά αυτό δεν δικαιολογούσε πια τόσο μητρικό ένστικτο ! Αυτό το "αγόρι μου" ηχεί σαν εφιάλτης στυτικής δυσλειτουργίας και μόνιμης ανικανότητας μαζί... Ας είναι, φοιτητής πλέον έγινα όπως όλοι περίμεναν, ο τέλειος γκόμενος για τη μαμά ανεξαρτήτως των αισθημάτων της εκάστοτε κόρης. Μέχρι κι οι ανεπρόκοπες οι Αγγλίδες μούφτιαχναν ροστμπηφ με τα χεράκια τους ενώ οι αδελφοί κι οι πατεράδες με μπινελίκωναν κανονικά και μ αγριοκοίταγαν.... Υστερα σοβάρεψα κι άρχισα τους δεσμούς-επίδεσμους.... Κι εκεί το μητρικό ένστικτο μ αποτέλειωσε.... Εκεί ανακάλυψα ότι οι μανάδες συνωμοτούν αενάως με την επόμενη γενιά μανάδων για να γίνουν οι δεύτερες μανάδες κι οι πρώτες γιαγιάδες... Εκεί συνειδητοποίησα ότι η ίδια μου η μάνα είναι ικανή να μου τρυπήσει τα προφυλακτικά ή να της βγάλει το σπιράλ ή να αλλάξει τα χάπια της... Η ζωή μου απέκτησε ρυθμό, έναν ρυθμό απόλυτα εναρμονισμένο με την περίοδο της αγάπης μου. Πάνω οι ορμόνες κάτω οι ορμόνες κι εγώ στη μέση να διερωτώμαι για τα Ελευσίνεια μυστήρια της μήτρας... Δεν καταλαβαίνετε εσείς οι άντρες... Τι να καταλάβω ο μλκς πέρα απο τα νευράκια και τις απότομες μεταπτώσεις απο την καλή χαρά στον εφιάλτη στο δρόμο με τις λεύκες νο 5 επειδή ο κύκλος ήταν στα μέσα,στο τέλος ή στην αρχή;
Κι ύστερα άρχισε το γνωστό " Πότε θα γίνω μάνα" στο οποίο κάθε επίδοξη σοβαρή κόρη έχει εκπαιδευτεί απο τα νηπιακά της χρόνια. Ολα γίνονται τυχαία κι όλα οδηγούν στα μωράκια του περίγυρου. Κι αν δεν έχουμε εύκαιρα, βρίσκουμε απο τη γνωστή της γνωστής της φίλης μας και τα κουβαλάμε τα χρυσά μου να παίξουν στον κήπο " Ποιανού είναι αυτή η μπουμπού" ρωτάς σαν ηλίθιος και σου απαντά " Η Ιόλη το μωρό της Κατερίνας της ξαδέλφης της Μπαμπέτ καλέ απ το τένις..." Αν τώρα έχεις και την τύχη να αποκτάς ανήψι κάθε δύο χρόνια όπως εγώ με τον αδελφό μου που έχει βαλθεί να λύσει το δημογραφικό, τότε η ίδια σου η οικογένεια συνωμοτεί υπερ της wannabe μάνας που νόμιζες ότι είναι η hot φιλενάδα σου...
Ως εκ τούτων δύο θέματα μου έχουν προκύψει: Το πρώτο αφορά στα δεσμά των γυναικών-μανάδων σε σχέση με κάθε άντρα κάθε ηλικίας και κοπής. Δηλαδή αν δεν την δω τη δουλειά τη μισή μου ζωή γιός και την άλλη μισή πατέρας είμαι ένα τέρας της φύσης;
Και το δεύτερο: Χωρίς να θέλω να θίξω στο ελάχιστο την ιερότητα και το μυστήριο της μήτρας, διατυπώνω την εντελώς αφελή ερώτηση: Οι όρχεις μας γιατί δεν μας εξύψωσαν και δεν μας κατέταξαν αντιστοίχως στα ιερά και όσια της πατρότητος;

35 Comments:

Blogger Marialena said...

Μαμάκα μου!!! Εσύ παιδί μου είσαι "το παιδί της (εκάστοτε) μαμάς" ή μου φαίνεται?

Με παρέσυρε το ρέμααααα, μάνα μου δεν είναι ψέμαααα... αφιερωμένο εξαιρετικά! Καλημέρα όμορφε, Μ.

4:21 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Αγόρι μου, είδες για να είσαι από καλή οικογένεια τί τράβηξες; Ενώ εμένα που ήμουν ένας αλήτης της πιάτσας όλες με κυνηγούσαν πρώτα για να τους μαγειρέψω κ στη στη συνέχεια για να κάνουμε σεξ.

Πέρασα μια τραυματική νεανική ηλικία βουτηγμένη στο σεξ κ στο φαγητό...

Συγκινήθηκα, γιαυτό θα σου αφιερώσω αυτό που γράφω τώρα κ τυχαίνει να μιλάει κ αυτό για γυναίκες. Για να είμαι ακριβής μιλάει για τις ρώγες ΤΗΣ γυναίκας... E σόρρυ αλλά είσαι το καλό παιδί κ εγώ ο αλήτης.

In- ευτυχώς Θέε μου που μ'εκανε μάγειρα κ όχι executive-mode.

4:25 AM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Αγόρι μου να αγιάσει ο στόμας σου! Α σιχτίρ πια! (απίθανο άξιζε και το τελευταίο δευτερόλεπτο της αναμονής μας)

4:40 AM  
Blogger orlando said...

@ Μαριαλενάκο
Καλημερούδια φατσόνι μου! Αδικο έχω ο άντρας;

4:46 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Αντε ρε που μαγείρευες μικρός!
Και σιγά μην πήδαγες μικρός!
Βιβλιογκόμενος ήσουνα και τις έριχνες με ποιήματα και λουλούδια!

4:48 AM  
Blogger orlando said...

@ Νομάρχα μου
Καλά τόχα καταλάβει ότι είμαστε ΑΔΕΛΦΙΑ!!

4:49 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Ρε συ Ορλάντο, δεν ξέρω. Βέβαια εγώ οδηγώ Mini Cooper κ όχι κομπρέσσορα αλλά δεν έχω τέτοια εμπειρία από τις γυναίκες. Καμία δεν μου είπε " Αθήναιε, γίνε σε παρακαλώ πατέρας των παιδιών μου" κ να πω ότι δεν είμαι ωραίος.

Καλά-καλά,τραγούδα, θα διαβάσεις την ιστορία που είναι ΛΛΗΘΙΝΟΤΑΤΗ, για το πώς με αποπλάνησε κάποτε μία μέσα στην κουζίνα της όταν ήμουν φοιτητής κ θα κλάψει η καρδιά σου για τα μαρτυρικά νεανικά μου χρόνια.

Αγόρι μου, οι αλήτες αρέσουν.

Όταν εσύ φώναζες στα σαλόνια " Άσε με βρε μαμά" εγώ αναφωνούσα " στ'αλώνια" " Έλα βρε μάνα μου! Κ άλλο;!!!Έχω κ δουλειά στο μαγαζί..."

4:53 AM  
Blogger orlando said...

Αγόρι μου ΔΕΝ στο λένε!! Σε τυλίγουν!!! Πρόσεχε ρε μη βρεθείς με Αθηναιουλίνι και του φτιάχνεις μπεμπετροφές στο γουώκ!

5:02 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Δεν καταλαβαίνεις. Καμία δεν θέλει έναν αλήτη για πατέρα. Με θέλουν μόνο για σεξ. Καμία δεν θα με παγιδεύσει ποτέ γιατί δεν είμαι παιδί για σπίτι εγώ. Άσε που δεν θα αντέξει 9 μήνες χωρίς να κάνουμε έρωτα...

5:05 AM  
Blogger irene_____ said...

Αθηναίε, μπουα-χα-χαααααααα......

τους πρώτους που στρώνουν οι γυναίκες είναι τους αλήτες...

orlando, μην ακούς το έξυπνο πουλί (του Αθηναίου) από την μύτη πιάνεται...

5:15 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Δεν .... αγόρι μου οι έγκυες; Τρελός είσαι; Νυχθημερόν απ ότι μου έχουν πει οι άντρες τους!
Τεςπα θα μου πεις γιατί δεν αγιοποιήθηκαν τ @@ μας;

5:23 AM  
Blogger orlando said...

@ Irene
Και μόλις είχα περάσει από το ποστάκι σας με τα μωράκια που έκλαιγαν!!!

5:25 AM  
Blogger Rodia said...

Τώρα ζούλεψα και θα σου δείξω!
(τί θα γράψω εννοώ, ε.. χμμ..)

:-)

5:49 AM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Και εσυ μαμακιας;;;;;;;;Οχι ρε γαμωτο...

6:26 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Γιατί μου χαλάς το τρόλλινγκ;

Έλα που δεν ξέρεις γιατί δεν αγιοποιήθηκε η πατρότητα. Τα έχει αναλύσει αυτά ο Claude-Levi Strauss προ πολλού.

Δεν αγιοποιήθηκε η πατρότητα, Ορλάντο μου γιατί το δύσκολο ήταν να πειστούν οι γυναίκες να είναι μονογαμικές κ αποκλειστικές σ'ενα σύντροφο κ όχι το αντίθετο όπως πολλοί πιστεύουν κ η επιθυμία αυτή εμφανίστηκε μόλις οι αρσενικοί κατάλαβαν το ρόλο τους στην αναπαραγωγή γιατί πριν απλώς...κουτούπωναν, το πώς προέκυπταν μωρά ( για φαντάσου την έκπληξή τους όμως στό θέαμα...)δεν το είχαν καταλάβει.

Μόλις το κατάλαβαν το έθεσαν ως εξής: " Αν θες να σε ταίζω μωρή κ να σε προστατεύω θα κάθεσαι μόνο σε μένα".

Ε μετά ήρθε ο " πολιτισμός" κ το πλάσσαραν στα κοριτσάκια πιο κομψά: " Θα γίνεις μητέρα σαν την Παναγία μας, γιατί η μητρότητα είναι άγιο πράγμα δεν θα γίνεις καμιά τσούλα".

Εγώ πάντως προτιμώ τις " τσούλες" που δεν κάθονται σούζα στην πιστωτική του κάθε μαλάκα από μας μόνο κ μόνο για να τις γονιμοποιήσουμε κ να εκπληρώσουν τον "αγιο προορισμό" τους.

Τα παιδιά, δεν είναι αξεσουάρ της μαμάς,ούτε αναφορά στο βιογραφικό του εξέκιουτιβ μπαμπά.

Τί να σε κάνω; Ήθελες απαντήσεις...Πάω να φάω καμια φράουλα.

6:29 AM  
Blogger orlando said...

@ Νίκος
Αστα να πάνε μεγάλε! Ούτε ένας από μας μπαμπάκιας! :Ρ

6:30 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Δεν είναι ΜΟΝΟΓΑΜΙΚΕΣ οι γυναίκες; Τι λες!!!
ΤςςςςςΤςςςςςΤςςςς!!!
:-)

6:32 AM  
Blogger alombar42 said...

Αν δεν στην έχει πέσει η μαμά (επειδή είσαι άξιος εμπιστοσύνης και καλός γκομενοφύλακας) και παράλληλα η κόρη (χωρίς να ξέρει), δε φαντάζεσαι τι χάνεις :)))

7:02 AM  
Blogger orlando said...

Τάχει παίξει το μηχάνημα μου φαίνεται... Τεςπα, όλοι έχετε μια χαρά εμπειρίες τελικά !!!

7:45 AM  
Blogger Βασιλική said...

σιγα μην κανω σχολιο επι του ποστ...!!!! ασχετη ημανε...
ασχετη θα μεινω...
την καλησπερα μου...
;)

8:44 AM  
Blogger alombar42 said...

Ορλάνδε, κόψε το γυμναστήριο και χαλάρωσε - στην ανάγκη περιόρισε τη δουλειά. Να δεις οτι θα βρεις το χρόνο για τα υπόλοιπα, που πιθανότατα θα αναγκαστούν να συμβούν ;)

8:55 AM  
Blogger dora in e-space said...

Βρε, βρε, το "παιδί της μαμάς"...
(κατά βάθος σου φαίνεται ;) )
Λοιπόν, ως προσφάτως μεταπηδήσασα στο κλαμπ των μητέρων, οφείλω να καταθέσω τα σχόλιά μου και όχι μόνο επειδή μου το ζήτησες :)
Η βασανιστική επιθυμία της γυναίκας να γίνει μάνα, νομίζω οτι πηγάζει από το ένστικτο της συνέχισης του είδους. Ευτυχώς, όσο κι'αν προσπαθούμε να "θάβουμε" τα βασικά μας ένστικτα, αυτά διατηρούνται στο υποσυνείδητό μας, σε λήθαργο ίσως, αλλά είναι πάντα εκεί. Οι νεοπολιτισμ(τ)ικές μας αναστολές, δεν μας αφήνουν να παραδεχτούμε την ύπαρξή τους. Σκέψου μόνο οτι αν όλες οι γυναίκες προτιμούσαν την καριέρα ή την ανέμελη και χωρίς υποχρεώσεις ζωή, το είδος μας θα είχε εκλείψει. Μπορεί να ακούγονται κοινότυπα όλα αυτά, αλλά είναι η ουσία.
Η βασική ιδιότητα της μάνας είναι να προστατεύει. Αυτό, δεν θα αλλάξει ποτέ. Και το αίσθημα της προστασίας, δεν σταματά στα παιδιά της. Προστατεύει και οτι αφορά ή βρίσκεται στο γύρω περιβάλλον.
Σ'οτι αφορά τις δύο ερωτήσεις σου, όχι δεν θα είσαι τέρας αν δεν τη δεις τη δουλειά τη μισή σου ζωή γιός και την άλλη μισή πατέρας. Αλλά θα χάσεις πολλά από τα υπέροχα συναισθήματα που δημιουργούν αυτές οι δύο ιδιότητες.
Οσο γιά το ερώτημα περί των ανδρικών όρχεων, η απάντηση είναι: η βαρύτητα. Γράψε, γράψε, τους κάνατε τόσο βαρείς που δεν σας ανυψώνουν με τίποτε ;)

1:18 PM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι, εγώ είμαι μονογαμική. Συνήθως το κάνω μ'εναν άντρα τη φορά. Εξ'ου και μονο-γαμική.

Δε λέω. Καλά κειμενάκια γράφεις και εσύ.

Μουτς.

Μην ξεχάσεις να μου στείλεις το πολύτιμο σπέρμα με το κούρριερ.

1:57 PM  
Blogger un certain plume said...

Τι διαστροφή κι αυτή, να θέλει ένας οργανισμός να διαιωνίσει το είδος του. Ελπίζω μια μέρα να εκλείψει η εγκληματική αυτή έξη.

4:54 PM  
Blogger Chaca-Khan said...

xixixixixixi..

4:57 PM  
Blogger cp said...

dora in e-space said...
Και το αίσθημα της προστασίας, δεν σταματά στα παιδιά της. Προστατεύει και οτι αφορά ή βρίσκεται στο γύρω περιβάλλον.


Den to ksero apo proto xeri, alla den exo dei mana na prostateuei ola ta paidia kai ola afta pou einai aprostatefta, para mono to diko tis. Antithetos, exo dei polles manades na katastrefoun gia na prostatepsoun to diko tous paidi. Skeftomai oti den to kanoun epeidi einai ena mikro plasmataki alla epeidi einai to "diko tous mikro plasmataki" - pou tha paei 97 xronon kai pali "mikro" tha 'nai :)

10:30 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Τα είπα ένα χεράκι στο δικό μου, ας τα πω κ εδώ γιατί έχω αρπάξει αναποδες, ελαφρώς.

Με κολακεύει αφάνταστα να λένε ότι αυτό το μπλογκ είναι δικό μου αλλά δεν είναι. Θα θελα να γράφω έτσι, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ.

Το έχω γράψει 1000 φορές στα μπλογκ, το γράφω 1001. Ο Άμος Οζ έχει πει πως οι αληθινοί λάτρεις της ανάγνωσης, δεν κάθονται σαν τις κουτσομπόλες να βρουν πόσα από τα στοιχεία που περιλαμβάνει ένας συγγραφέας στα κείμενά του είναι αυτοβιογραφικά. Ξεκολλάτε. Δεν έχει σημασία ποιος κρύβεται πίσω από το nick-name αλλά τί γράφει.

Κορίτσια, είμαστε δύο τόσο ωραίοι τύποι, δεν υπάρχει μόνο ένας! :-)
Κ με τον Λαμπρούκο δε, γινόμαστε τρεις!

1:53 AM  
Blogger knightmare said...

έκαστος εφ'ω ετάχθη.
(θετική καυτεύθυνση ήμουν , αν δεν το έγραψα σωστά)
δεν θέλω να παντρευτώ γιατί στη σκέψη της μονιμότητας ακούω φωνές "run, run for your life!!!!"
δεν θέλω να γίνω μάνα γιατί φοβάμαι την ευθύνη. επικροτώ τον τρόπο αναπαραγωγής και τα παρελκόμενα του-είδατε τι κομψά το είπα?-και αν τον έιχαμε αποσυνδέσει λίγο από το "πατρίς, θρησκεία, οικογένεια" ίσως ο κόσμος να ήταν καλύτερος.
cp,θα το πω ακόμα πιο κυνικά:έστω και ασυναίσθητα, νομίζω πως οι γονείς βλέπουν τα παιδιά σαν καταθέσεις με προνομιακό επιτόκιο.τα φέρνουν στον κόσμο για να μην πάψουν ποτέ να τους χρωστάνε.στα 97 είσαι ακόμα μικρό, και αυτόι είναι πάντα, μα πάντα, οι άνθρωποι που σε ανέθρεψαν-αν είχανε λίγο φιλότιμο, πολλοί θα είχαν αυτοκτονήσει μετά την παραπανω φράση.
by the way, αν δεν υπήρχαν πατεράδες που το μόνο που τους νοιάζει έιναι ν απντρέψουν τις κόρες τους, δεν θα υπήρχαν ακι μανάδες-κέρβεροι ηθικής.
κύριε οικοδεσπότα, με τέτοιο φυζίκ πώς και δεν εξελιχθήκατε σαν τον ήρωα του "έρωτα στα χρόνια της χολέρας"?
και κάτι τελυταίο, όσον αφορά το"τέρας":δηλαδή εγώ τι είμαι,που η αντίστοιχη αντιμετώπιση είναι "πριν και μετά γίνεις μάνα και σύζυγος"?
δεν είμαστε καν κόρες,είμαστε εκπαιδευόμενες νοικοκυρές απ'τη στιγμή που γεννιόμαστε.
ΕΛΕΟΣ!
σταυρώστε με ,περιμένω.
υ.γ.όποιος απαντήσει "δε θα σε σταυρώσουμε, θα αδιαφορήσουμε,γιατί αυτό σου αξίζει", ή κάτι παρόμοιο, i rest my case..

2:51 AM  
Blogger orlando said...

Nα μη λείψω μια μέρα λόγω εκτάκτου ανάγκης, μέχρι σπέρμα με κούριερ έφαγα στη μάπα!! LoL
@Ελένη
Θα συμμαζευτείς λατρεμένο μου στριγγλάκι ή θα συνεχίσεις να με διασύρεις στην μπλογκόσφαιρα; :)
@ Αθήναιος
Εγώ κι εσύ είμαστε το ίδιο πρόσωπο;
Μα αν είχα εγώ πες τους το εύρος των γνώσεων και την κουλτούρα σου, μηντιάς θα ήμουνα νομίζουν;
@ Βασιλική
Καλά κάνεις αγάπη μου!

6:34 AM  
Blogger orlando said...

@ Mama-Dora
Δηλαδή οι άντρες δεν θέλουν να διαιωνίσουν το είδος τους; ΟΚ καταλαβαίνω το γυναικείο ορμονικό, αλλά είστε σίγουρες ότι δεν είναι και εκπαιδευτικό το ζήτημα;
@cp
Συμφωνώ αν και πρέπει να παραδεχτούμε ότι γενικά οι γυναίκες είναι πιο τρυφερές με ζωάκια παιδάκια κλπ απ ότι εμείς
@ un certain plume
Να την διαιωνίσετε, να την διαιωνίσετε... Μόνες σας το κάνετε κορίτσια αυτό ή μήπως θέλετε και κανέναν σύντροφο για πατέρα;
:))

6:43 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Καλά τα έχω δει ολα σήμερα στη δουλειά. Γράψε τίποτε, να καθίσω αργότερα που θα τελειώσω μ'ενα ποτό να το διαβάζω κ να μονολογώ: " Πώ πω τί έγραψα πάλι σήμερα, ο πούστης..." ;-)

7:26 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Εμείς πάντως στο σόι μας κάνουμε πολύ όμορφα παιδιά..
Θα φταίει το νερό...
χιχιχιχι

7:38 AM  
Blogger orlando said...

@ Frogmother
Εσείς κάνετε γυρίνους γλυκειά μου! Αλλά όπως όλες οι μαμάδες τους βλέπετε ....κουκλάκια!

7:49 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

xaxaxaxa..
τέλεια απαντηση..
αλλα μιλούσα αληθινά
κάνουμε πανέμορφα μωρά στο σόι.

8:04 AM  
Blogger Margo said...

No comments!
mhpws ta fouskwneis oligwn ti???
:/

to xeirotero einai na sai se mikrh hlikia kai na s leei to eteron hmisu..8elw paidi!!!!

:/

10:16 AM  

Post a Comment

<< Home