Tuesday, May 23, 2006

ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ;;;;;;;;;






ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ΡΕ ΑΛΗΤΗ!!!

25 Comments:

Blogger orlando said...

Μάλιστα, το ομολογώ, μου λείπει...
Στην αρχή δεν πίστευα ότι την έχει κάνει... Νόμιζα ότι μας κάνει πλακίτσα και κρατήθηκα για να μην πέσω στην παγίδα της μαϊμούς για μια ακόμη φορά...
Μου λείπει ο μπαγάσας! Οταν πρωτομπήκα εδώ μέσα και τον ανακάλυψα, έπαθα πλάκα με το ξερό του χιούμορ... Η σκέψη και μόνο ότι θα σχολίαζε κι αυτός, πολλές φορές μου άλλαζε ακόμη και τη διατύπωση σε κάποιο ποστ μου...
Τι διάολο έγινε και τα βρόντηξες ρε αλήτη;
Ετσι κάνουν οι φίλοι;
:(
Το παιδί είναι ανώμαλο δε λέω,

9:29 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Πού υπογράφω;

9:31 AM  
Blogger orlando said...

Ξέρω κι εγώ; Μας παράτησε χίλιους νοματαίους μόνους μας και την έκανε ο Βορειοελλαδίτης μπαμπουϊνος....

9:54 AM  
Blogger orlando said...

Εφυγε κι ο Μακ και γενικά αει σιχτίρ!

9:54 AM  
Blogger orlando said...

Εκανες το τεστ στου πιτσιρίκου με τα δέντρα;

9:55 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Δεν διαβάζω πιτσιρίκο,φίλε μου. :-) Δεν το είδα καν.

9:59 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Τί τεστ; Τί δέντρο είσαι; Συνήθως βγαίνω καστανιά. Πιστός, ρομαντικός...δηλαδή μαλάκας.

9:59 AM  
Blogger orlando said...

Sorry εννοούσα το " Ενα μικρούλι περιπλανιέται" Καστανιά; Θα τρελαθώ τελικά μ εσένα

10:21 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Να σου πω. Δεν σου έχει ξεφύγει μικρούλι για μικρούλι στη μπλογκοσφαιρα!!!!

Δεν στο είπα; Καστανιά! Άκου μαλακία:

ΚΑΣΤΑΝΙΑ (ειλικρίνεια)

ασυνήθιστης ομορφιάς, δεν θέλει να εντυπωσιάζει, πολύ καλά αναπτυγμένη
αίσθηση δικαιοσύνης, ζωντανός, ενδιαφέρων, ένας γεννημένος διπλωμάτης,
αλλά ερεθίζεται εύκολα και ευαίσθητος στην παρέα, συχνά λόγω έλλειψης αυτοπεποίθησης,
μερικές φορές ενεργεί με υπεροχή, νιώθει μη κατανοητός, αγαπάει μόνο μία φορά,
έχει δυσκολίες στην εύρεση συντρόφου.

Κ καλά. Εγώ είμαι όντως ασυνήθιστης ομορφιάς αλλά προβληματικός στην ανεύρεση συντρόφου.Δεν θέλω καθόλου να εντυπωσιάζω, είμαι πολύ ταπεινός είναι αλήθεια αυτό κ δεν έχω καθόλου αυτοπεποίθηση!!! Καθόλου. Καλά, εδώ έχει ένα τσικ δίκιο γιατί στην πραγματικότητα είμαι ντροπαλό παιδί.

Εσύ που απ'ό,τι είδα είσαι καστανιά; Είσαι ασχημάντρας μεν αλλά όλες σου κολλάνε.Καμία δυσκολία στην εξεύρεση συντρόφου.

Γιαυτό σου λέω. Άσχετο το τεστ.

1:54 PM  
Blogger Margo said...

feygwwwwwwwww kai afhnw pisw mou suntrimiaaaaa!!!
ax re Lamprouko poios 8a to lege oti 8a hsoun ena aperanto keno meta thn fygh sou ...

exe geia Lamprouka!Smoutssssssssss

3:11 PM  
Blogger Margo said...

iiiiiiii Lamprouko h8ela na pw:(

3:11 PM  
Blogger alombar42 said...

Ελπίζω οτι θα επανέλθει κάποια στιγμή...

Δεν ξέρω πού έγραψε περί δέντρων ο πιτσιρίκος, αλλά από το google βρήκα ότι είμαι Πεύκο (Σχολαστικός τύπος):

Αγαπάτε την ευχάριστη παρέα, ξέρετε πώς να κάνετε την ζωή σας άνετη, είστε πολύ δραστήριοι, άνετοι και κάνετε καλή παρέα. Είστε όμως σπάνια φιλικοί στην πρώτη σας επαφή με τους άλλους και συχνά απότομοι. Ερωτεύεστε εύκολα αλλά το πάθος σας σβήνει γρήγορα, εγκαταλείπετε εύκολα, όλα σας απογοητεύουν μέχρι να βρείτε το ιδανικό σας. Άξιοι εμπιστοσύνης κατά τα λοιπά , σχολαστικοί και πολύ πρακτικοί.

9:06 PM  
Blogger Composition Doll said...

Μά'στα...μά'στα...

Πάω να γράψω χεστήριο e-mail.

Σιχτήρ, πια!

11:34 AM  
Blogger Λαμπρούκος said...

ομολογώ ότι στην πρώτη φορά που δεν έχω σχηματιστεί ακόμα σε αυτό τον υπέροχο μπαμπουίνο που έκαψε καρδιές στη συνέχεια είμαι κομματάκι ασχημούλης αλλά τι τα θές, άμα είναι γλυκοτσούτσουνος ο άνθρωπος...

Αγάπες μου δεν έφυγα, απλά έπαψα να γράφω.

Παραμένω όμως πιστός σας αναγνώστης και φανατικός θαυμαστής του ταλέντου σας.

Αυτό το τελευταίο Ορλάντε αναφέρεται στους άλλους βέβαια μη κρυφογελάς.

12:47 AM  
Blogger Idάκι said...

Τι? Και απλά διαβάζεις; Τι είναι αυτά;!!

Όχι αγάπη μου, το θέμα είναι να γράφεις...

Γραπτό Λαμπρούκου και ξερό ψωμί, 90-60-90 (κατά το 1-1-4 κι ας είναι αντιφεμινιστικό :P)

7:19 AM  
Blogger lemon said...

Κι εγω θέλω να υπογράψω...πού πρέπει??
Και, τι είναι αυτά με τα δέντρα? (εγω μάλλον θα βγω μπονσάι καστανιά...λολολολ)

12:50 PM  
Blogger lemon said...

Κι εγω θέλω να υπογράψω...πού πρέπει??
Και, τι είναι αυτά με τα δέντρα? (εγω μάλλον θα βγω μπονσάι καστανιά...λολολολ)

12:50 PM  
Blogger Αθήναιος said...

Σήμερα προβλέπεται μια μέρα εφιαλτική, με δούκισσες από το Αμβούργο, θείες από το Σικάγο κ ευχές " κ για τα δικά μας".

Το απόγευμα που θα έχω ξεμπερδέψει με αυτά, αναμένω να βρω να διαβάσω κάτι για να στανιάρω...

11:59 PM  
Blogger Loucretia said...

Τι θα απογινουμε χωρις Λαμπρουκο;;;;

Ηταν κι αυτο μια καποια στυσις....

:-Ρ

5:34 AM  
Blogger orlando said...

@ολους
Επιστροφή μετά από τριήμερο στο Λαϊκό (Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή..) και ένα Σ.Κ γάμησε τα. Μεγάλο ρεμάλι (αυτό με την DOTA)έκανε κάτι εξετάσεις γιατί πόναγε αριστερά χαμηλά και όλα τα τυπικά έβγαιναν αρνητικά. Ωσπου σκάει την Τρίτη βιοψία νεφρού!!!
Τετάρτη μπαίνει το πρωί και τον προγραμματίζουν καπάκι για χειρουργείο ... Σκηνές αλλοφροσύνης, γίνεται επέμβαση και τελικά η σκιά ήταν αιμάτωμα στο επινεφρίδιο... Σοβαρούτσικο αλλά καμία σχέση με ότι μας είχε περάσει απ το μυαλό. Ουφ. ουφ ουφ ουφ ...

8:02 AM  
Blogger Composition Doll said...

Περαστικά στο μεγάλο ρεμάλι, σιδερένιο, όλες οι ευχες μαζί του και πατ πατ στο κεφαλάκι του θείου που ανησύχισε!

10:46 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι μου, μόλις ο πιτσιρικάς κάνει ρεκτιφιέ το νεφρό και έχει πλέον μηδενιστεί κ επισήμως η χρήση του ( του νεφρού, βρε κουτό) θα έχει έρθει η ώρα να πέσει στα χέρια της θείας Ελένης να του τα ρίξω εγώ μια κ καλή και τα δύο που μου χαλάει τα νεφρά του πίνοντας φραπέδες και παίζοντας DOTA ενώ θα έπρεπε να παίζει τις πιτσικουλιές!!

Περαστικά! :-)

3:13 PM  
Blogger Βασιλική said...

πες του τα...
ριχτου τα...
μπας και επιστρεψει...

12:04 AM  
Blogger cp said...

Perastika. Afou den exei synexeia einai ola kala... :)

8:39 AM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

O Λαμπρουκος ειπε να το παιξει Casper.Γυρνα πισω ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.Ο Λαος σου σε θελει πισω!!!

12:58 PM  

Post a Comment

<< Home