Tuesday, May 09, 2006

DOTA: Οι αναμνήσεις ενός καθωσπρέπει θείου

"Ου παντός πλειν ες Κόρινθον" λένε οι γέροι στο χωριό μου και ξέρουν πολύ καλά γιατί το λένε...
Κυριακή πρωί....Απόλαυση.... Κλασσικές στιγμές υγιεινής ζωής με καφέ, τσιγάρο, φρέσκα κρουασάν σοκολάτας κι εφημερίδες...
Τα πουλάκια κελαηδούν, ο ήλιος λάμπει κι ο κ Νίτσε παίζει μέσα στα σκεπάσματα του κρεβατιού μου "βρες με -να σε νυχιάσω"...
Χτυπά το κινητό ώρα 9 και κάτι ψιλά...
Ρεμάλι νο 1 λέει με απόλυτη φυσικότητα:
"Ελα θείο, κοιμάσαι;"
Οι τρίχες μου σηκώνονται πιο όρθιες απ του κ Νίτσε όταν ακούει γάβγισμα...
Σε χρόνο dt η ευφυέστατη σκέψη μου επεξεργάζεται τσάτρα- πάτρα τα κάτωθι:
Ξύπνιος ο μικρός μετά από Σαββατόβραδο. Αδύνατον υπό Κ.Σ κοινώς Κανονικές Συνθήκες...
Πιθανότητες: Τράκαρε ο αδελφός του κι είναι άσχημα. Τράκαρε ο ίδιος αλλά δεν είναι άσχημα. Τράκαρε ένας απο τους δύο κι ο άλλος οδηγός είναι άσχημα. Πάτησε ένας απο τους δύο ή και οι δύο κανέναν πεζό. Πλακώθηκαν στα μπουκέτα και τους πήγαν στο αστυνομικό τμήμα. Η μάνα τους δεν είναι καλά. Η φιλενάδα κάποιου δεν είναι καλά. Η φιλενάδα κάποιου είναι έγκυος.
Η μάνα τους είναι έγκυος...
Ο.Κ Ψύχραιμα... Αυτό το τελευταίο γίνεται delete. ..
"Θείοοοο, να περάσω να σε πάρω να πάμε κατά Κόρινθο αν δε δουλεύεις;"
Η ευφυέστατη όπως προείπα σκέψη μου, αφού μ έχει οδηγήσει σε προεμφραγματική κατάσταση , ξεφουσκώνει σαν αναστεναγμός ανακούφισης, λύτρωσης και αναγγελίας έλευσης του Μεσία τώρα!!! Αλληλούϊα....
" Τι να κάνουμε αγορίνα προς Κόρινθο;" λέω ξεπερνώντας ακόμη το απαίσιο, λίαν προσβλητικό για μένα πούχω κι ένα επίπεδο τεςπα " Θείοοοο" με το "ο" να σούρνεται παρακλητικά, άτσαλα και αγράμματα.
"Εμείς πάμε να παίξουμε, αλλά θέλω λίγο να οδηγήσεις τη Χοντάρα γιατί μου κάνει κάτι περίεργα πάνω απο τις 6.000 στροφές"
Η γνωστή ευφυέστατη σκέψη μου επανέρχεται χτυπώντας κόκκινο...
" Να παίξετε; Τι λες ρε μλκσμν που θες Καζίνο Κυριακάτικα; Τι είναι αυτά; Καινούργια; Θα σας πλακώσω ρε .."
Το ρεμάλι νο 1 ξεραίνεται στο γέλιο... Εγώ όχι...
"Τι καζίνο λες τώρα θείο, έχει τουρνουά zntonda στην Κόρινθο"
Δεν to πιάνω το ξένο, λόγω σύγχυσης και ζητώ επανάληψη
" Ntorta μωρέ, έλα, μια χαρά θα περάσουμε"
Εδώ καταπίνω την αυθόρμητη ερώτηση " Τι είναι τούτο" διότι έχω πλέον εξουθενωθεί απο τις συγκινήσεις, ενώ δεν θέλω και να δείξω τόοοση άγνοια στο βλαμμένο πούναι και ανήψι μου άρα πρέπει να με σέβεται. Σηκώνομαι, υπολογίζω ψύχραιμα την κατάσταση, βάζω ένα τζην χωρίς τόνικ αλλά με πουκάμισο, κάνω να βάλω αθλητικό πατούμενο, αλλά η ευφυέστατη σκέψη μου επελαύνει:
Αυτός κάνει αναρρίχηση, έχει κάνει τέϊκβοντό, τρέχει στα δάση για painting-ball, έχει μια εντούρο για κατσίκια, κάνει "παρά πέντε" , ξεσαλώνει στα 4 και5 και 6G στο Allou Fun Park, άρα τι μπορεί να κάνουμε στην Κόρινθο;
Τί; Οέεοοο;
" Να αρχίσουν να πηδάνε απ την παλιά γέφυρα στον Ισθμό" κατέληξα έντρομος.
Κι αν μου τη χώσουν και πάνε να μ αμολήσουν κι εμένα;
Ρεζίλι θα γίνω και σίγουρα θάναι πολλοί εκεί, άσε τις γκομενίτσες που θα με φτύνουν χαχανίζοντας, άσε την καζούρα μετά...
Βγάζω το αθλητικό, το τζην και κρατώ το πουκάμισο, το οποίο συνδυάζεται με μπεζ ανοιχτό λινό παντελονάκι (λερώνει εύκολαααα) ζωνίτσα και ασορτί carshoe μαλακό με βεντουζίτσες ( βγαίνει εύκολαααα) και για να σιγουρευτώ απολύτως -ναι θα το πω, θα το πω, θα το πω - βάζω κι ένα ελαστικό ορθοπεδικό περικάρπιο, ότι πονάει και καλά το χέρι!
Τώρα, έρχεται το ρεμάλι σφηνώνομαι στο κάθισμα της Γιαπωνέζας γκέϊσας και ξεχυνόμαστε στην Αττική με τα χίλια...
Doubou, doubou, doubou tsaaaa...
Doubou, doubou, doubou, doubou tsaaaa...
Ou Ou Ou Ou Ou ...
tsiboom tsiboom tsiboom...
Αυτόν τον ήχο ποιός μπορεί να τον ακούει ως μουσική υπόκρουση με τα μπάσα να χτυπάνε ρυθμικά τα τζάμια και την υφασμάτινη οροφή μαζί ;
"Αγορίνα μου" λέω "πρώτον βάλε κάτι άλλο και πιο σιγά μη κουφαθώ και δεύτερον πως ν ακούσεις τη μηχανή μετά τις 6.000 στροφές με τέτοιο σαματά; Εσύ περνάς τα ντραμς για πιστόνια"
Αντε και φτάνουμε στη Κακιά Σκάλα με τον ρεηβά να μουρμουράει μουτρωμένος
"Εγώ ήμουν σίγουρος ότι η μηχανή κάνει κάτι γκραν ζμπουμ κατά τις 7.000 στροφές"
Αντε και φτάνουμε κοντά στον Ισθμό με μένα να παίρνω βαθιές ανάσες μη με ρίξουν στο κανάλι παρά τα ρουχαλάκια , τα παπουτσάκια και το περικάρπιο.
Αντε και περνάμε τον Ισθμό οπότε ρωτάω στο άνετο " Που πάμε ακριβώς είπαμε;"
Και τι απάντηση παίρνω στο Θεό που πιστεύετε;
" Στο Internet cafe Τάδε... στην Τάδε οδό μέσα στην πόλη"
Και ναι, πέντε μαντράχαλοι ανά ομάδα, καθόντουσαν μπροστά από μια οθόνη ο καθένας, μιλώντας μια έξοχη γλώσσα του τύπου " Κοίτα μη ναυαγήσεις looseroni" στο μεγάλο τουρνουά D.O.T.A με μέσο όρο ηλικίας τα 20, χωρίς ίχνος γκομενικής παρουσίας σε ακτίνα 100 μέτρων, διότι ποιά σέξυ ύπαρξη περνάει την ώρα της εκεί μέσα, μέσα στην πόρωση και την "εξέδρα" των χαζεμένων να γκαρίζει
" Ωωωω! Τον πάτησε μιλάμε, τον έσβυσε απ τον χάρτη" .
Και ναι, η ομάδα του ρεμαλιού που έχει και όνομα ως ομάδα αλλά άντε να το θυμηθώ, ήρθε πρώτη μετά από 5 ώρες κερδίζοντας το συγκλονιστικό ποσό των 250 ευρώ σύνολο κοινώς ένα 50ρικο ο καθένας.
Και ναι γυρίσαμε πίσω πανευτυχείς και τροπαιούχοι....

Υ.Γ Μαμά γερνάω!

42 Comments:

Blogger irene_____ said...

ίδια φάση έπαθα με τον αδερφό μου (18 χρονών) όταν μου είπε ότι ένας φίλος του ζουζουνίζει. Νόμιζα ότι του την πέφτει. Και του λέω τι λές ρε αδερφέ σοβαρά; Ξεκαθάρισε ότι είσαι straight. Εκεί αυτός δεν καταλαβαίνει γρι και μου λέει ότι οι περισσότεροι φίλοι του ζουζουνίζουν.

ΤΙΙΙΙ;;

Ναι μου λέει εδώ είναι ζουζουνούπολη.

Ποιός ήρθε;

Τελικά ζουζουνούπολη λέγεται η Κόρινθος γιατί παίζουν πολλά ναρκωτικά εκεί.

Επίσης ρίχνω βούρτσα σημαίνει πάω σε μαγαζί (κατά προτίμηση παραλιακό - υπαίθριο) με παρέα, πίνουμε τον Βόσπορο, και ένας ένας την κάνει χαλαρά. Ο τελευταίος αντιμετωπίζει την βούρτσα. Αν δεν προλάβει δηλαδή να την κάνει.

- Μισό λεπτό ρε παιδί θα σε πληρώσω πάω λίγο τουαλέτα.

ή μιλάει στο κινητό αδιάφορα και απομακρύνεται.

διαφορά φάσης...

5:57 AM  
Blogger Nemertes said...

Μπαμπάκο.... :p

9:12 AM  
Blogger Annabooklover said...

Έλα βρε που γέρασες! Απλώς κάνεις λάθος παρέες. (Πάντως το παραπέντε δεν είναι τίποτε, αμά θες έλα το ΣΚ να πετάξουμε διπλό)

9:14 AM  
Blogger orlando said...

@irene
Ευχαριστώ για την ...ενθάρρυνση!
@nemertis
Αντε μας πήραν και τα εξωτικά ονοματάκια στο ψιλό... Τι θα πει nemertis;
@ Αννα
Είπαμε αγαπημένη μου: Το χεράκι ...πονάει!

9:20 AM  
Blogger dora in e-space said...

Τώρα εγώ που ΔΕΝ κατάλαβα τι στα κομμάτια είναι αυτό το DOTA (άσε που το διάβασα DORA στην αρχή και ψιλοσαλτάρισα), μάλλον έχω ήδη γεράσει ε;
Αναρωτιέμαι τι σκατά συνεννόηση θα έχω με την κόρη μου σε 10 χρόνια.
"Α ρε πατέραααααα"

9:36 AM  
Blogger pascal said...

Άσε ρε. Μια χαρά τεκνό είσαι, απ' ότι μού' πε και ο λαμπρούκος :P

10:01 AM  
Blogger Margo said...

egw zw ta 21 mou kai oso k na paw pali 8a mai paidi mesa mou!kaneis den gernaei apla wrimazei :)

zouzounizoun e?grrrrrrr
gia sfaliares eimaste h shmerinh neolaia!ma gia polles sfaliares telika!

10:12 AM  
Blogger Nemertes said...

Είναι της μοδός το μπαμπάκο. Τόσοι καραγκίοζηδες μας περιβάλλουν τελευταία..

Ανάλυση :

Nemertes. A greek Nereis, daughter of Nireus, an ancient sea-god with 50 daughters and prophetic powers. The Nereis of unerring (good council) and the wisest of the sisters.

Ιν ελλήνικος : Νημερτής (η)
Κόρη του Νηρέα, μία εκ των πενήντα, θεωρούνταν αλάνθαστη και η σοφότερη εκ των αδερφών.

10:14 AM  
Blogger Πάνος said...

Περαστικά...

10:57 AM  
Blogger Ελένη said...

Theiouli, koutoutsiko...

Pote eipame pos tha me gnwriseis sta remalia?

malakia pliktrologio...

12:28 PM  
Blogger Ελένη said...

Είναι το παιχνίδι που σκοτώνουν τέρατα που έλεγε και το Αθηναιουλίνι το κουτό. Εσύ δεν πήγες στο νησί μαζί με τον γκόμενο;Περνάει κρίση η σχέση σας;

12:34 PM  
Blogger Composition Doll said...

Παιδιά, εμένα τα ρεμάλια ουδόλως με ενδιαφέρουν, έχω δυο δικά μου (στο θηλυκό) συνομήλικα αφενός, και δεν είμαι τεκνατζού, αφετέρου.

Το θέμα μας είναι το εξής: ΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΑ Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕΩΣ.

12:52 PM  
Blogger vatraxokoritso said...

και εμεις ..


γερναμε εννοω..
και εμεις..

2:49 PM  
Blogger Loucretia said...

Orlando, θα ανησυχουσα αν ησουν μελος αυτης της ομαδος με το πως το λενε αυτο το DODA, αρα "γερνας" καλα γιατι εισαι κοντα τους χωρις να προσπαθεις να τους μοιασεις ή να τους αντιγραψεις ;-)

2:57 PM  
Blogger The iblog team said...

Λουκρητία, κατάλαβες τώρα τι είναι η DOTA?

5:57 PM  
Blogger morgana said...

στα 102 πλεον εχω ξεπερασει τετοιου ειδους προκαταληψεις και δηλωνω αγριο....πουρο...

καλημερες

11:02 PM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Δε γερνάς αγόρι μου. Ας πούμε ότι περνάς μια ώριμη φάση όπου αυτές οι ανούσεις παιδικές ενασχολήσεις έχουν τροποντινά μια δεύτερη προτεραιότητα και ως εκ τούτου αδυνατείς να τις παρακολουθήσεις εκ του συνεγγης (κωλόγερε)!

2:38 AM  
Blogger Ελένη said...

Composition Doll, ας κάνουμε μια ομάδα DOTA με το βατραχοκόριτσο, τη Λουκρητία, τη Βασιλική, τη Μαριλένα, τον Λαμπρούκο και όποια άλλη θέλει, μπας και χτυπήσουμε κανένα λαχταριστό τεκνάκι σαν τον iblog, τον Nio και τον Crazy Monkey γιατί αλλιώς δεν βλέπω προκοπή από κάτι άλλους.

3:49 AM  
Blogger orlando said...

DOTA: Defence Of The Ancients...
Να ευχαριστήσω θερμά όσους με συμπονάνε στο χάλι που περιέπεσα, αλλά πολύ ΠΙΚΡΑ μιλάμε!

6:21 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Τι θες πάλι και με δαιμονίζεις "δεν βλέπουμε προκοπή απο κάτι άλλους" !!

6:25 AM  
Blogger orlando said...

@ Λαμπρούκος
Κωλόγρια και δη γριά μαϊμού είσαι και φαίνεσαι, Β.Ελλαδίτικο έκτρωμα!!! Να σε αμολήσω στον Ισθμό να πεις τον Δεσπότη (Ανθιμο)Παναγιώτη (Ψωμιάδη)

6:28 AM  
Blogger orlando said...

@iblog
Ααααα! Μικρό,γκρέμλιν σαν τα ρεμάλια κι εσύ! Ηρθες να φυτιλιάσεις κι εσύ τον " θείο";
:))))

6:31 AM  
Blogger dora in e-space said...

Να ρε σεις, γι'αυτό θα υπερψηφιστεί ο Νομάρχης μας (μούρχεται να κάνω λογοπαίγνιο με το Νομάρχης αλλά άστο καλύτερα). Τα λέει χύμα ο άνθρωπος.
Πάντως ορλάνδε μου, όντως, εστάθης στο ύψος σου ως καθωσπρέπει θείος.
Τελικά αυτό που δεν μας είπες είναι τι ήταν τα περίεργα μετά τις 6000 που έκανε η Χοντάρα του ρεμαλίου.

8:17 AM  
Blogger orlando said...

Ντορίτσα μου, το συγκεκριμένο μοντέλο έχει τον κόφτη στις ...9.000 στροφές. Δηλαδή ενώ το δικό σου αμάξι κατά τις 6.000 στροφές άντε 6.500΄"κόβει" για να μην καεί το μοτόρι του αν ξεχάσεις το ποδαράκι σου στο γκάζι σε κάθε ταχύτητα (πρώτη δευτέρα τρίτη κλπ) το ρημάδι αυτό έχει άλλες 3.000 στροφές περιθώριο. Εκεί λοιπόν στο μεταίχμιο ο κινητήρας κάνει έναν ελάχιστα διαφορετικό θόρυβο κι επειδή γενικώς ο κινητήρας αυτός βρυχάται αγρίως καθότι 4κύλινδρος χωρίς υπερσυμπιεστές, τουρμποκαταστάσεις κλπ, το ρεμάλι που είχε συνηθίσει σε νορμάλ αυτοκίνητα, τρόμαξε.

8:26 AM  
Blogger orlando said...

Υ.Γ
Υπερασπίστηκες τον μπαμπουϊνο ή μου φάνηκε;

8:27 AM  
Blogger dora in e-space said...

Κατά πρώτον LOL@ποδαράκι μου (εκτός αν το συγκρίνεις με ανδρικό χιχι.
Κατά δεύτερον, πόσες φορές το λεπτό προσεύχεστε οικογενειακώς όταν το ρεμάλιον τούτον κυκλοφορεί στον δρόμο οδηγώντας αυτόν τον πύραυλο;
Κατά τρίτον, ΝΑΙ ΒΡΕ το υπερασπίστηκα το μικρό μπαμπουϊνάκι το εκ βορειουελλάδος, γιατί άμα εκλεγεί, θα δείτε εσείς παλιοχαμουτζήδες. Αγνώριστη θα την κάνει την Θεσνίκη. Η Αττική οδός θα ωχριά μπροστά στην Λαμπρουκιανή και θα κάνει και στάδιο και όχι με οροφή Καλά Τράβα, αλλά Καλά Κράτα.
Αααααααααα, όλα κι'όλα.

8:42 AM  
Blogger orlando said...

@ Δωροθέα
Και γιατί νομίζεις ότι είχαν σηκωθεί οι τρίχες μου σαν του κ Νίτσε όταν μου τηλεφώνησε πρωϊ Κυριακής;
Τώρα για το θηλαστικό πρόγονο του ανθρώπου εκ Θεσσαλονίκης, ένα έχω να πω: ΕΓΩ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΑ !!!!

9:34 AM  
Blogger Loucretia said...

Ελενη, τελικα μια χαρα παιχνιδι τη βρισκω τη DOTA!
Ποτε παμε Κορινθο;;
;-))))

9:44 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι μου, μια παρατήρηση έκανα, αν είναι να μου στεναχωριέσαι, να την πάρω πίσω. Ι

Λουκρητία,Κόρινθο πάει ο θείος, εμείς θα πάμε Μύκονο.

9:48 AM  
Blogger lemon said...

φοβερό κείμενο, για άλλη μια φορά!
(γίνεται να ΜΗΝ τον αφήνεις να οδηγεί, γίνεται?)
:)

2:59 PM  
Blogger lou said...

Ho Orlando, It is your posting of the great photos of Clover that intrigue me. I saw his exhbition in New York. I was excited. I can not read your comments but if you love this magical photos you know what is important in one's life. Remember that flying elefenats is what we all need - birds can do it naturaly - but elefants? this is the real thing. I hope like me you wish to fly high.

1:10 AM  
Blogger alombar42 said...

1. Τα ανήψια κυκλοφορούν με TypeR?
2. Από RPG πώς πάνε;

Καλά σε λένε θείο ;)

2:49 AM  
Blogger orlando said...

@ alombar 42
Τα ρεμάλια κυκλοφορούν μία Ζ4 δυομισάρα το μικρό - εξ ου και το περίφημο ποστάκι μου "Ζιζέλ"- και ένα Honda S2000 το μεγάλο που πριν ήταν μηχανόβιο και μας είχε αλαλιάσει... Τώρα αν το RPG συνδέεται με τα περίφημα B and B στα οποία ξημεροβραδιάζεται το μεγάλο, ναι!
Τέλος.... απαξιώ να απαντήσω στο "θείοοο" σε πουρότεκνα σαν εσένα! :Ρ

3:57 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Να την πάρεις, να την πάρεις γιατί με έχεις χαζέψει πια μ αυτό το ζεστό-κρύο, κρύο- ζεστό και ενίοτε παγάκια στην πλάτη...
Σιγά μη πας ΕΣΥ Μύκονο θεά μου.
Ενα Ανακάπρι ίσως που είναι ότι πρέπει για το λουλουδιασμένο πλην snob μουτράκι σου;
:)))

4:01 AM  
Blogger orlando said...

@ Λεμονιά
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια...
Οχι δεν γίνεται να μην οδηγεί διότι πριν οδηγούσε όπως είπα μηχανές. Αλλά δεν τρέχει πολύ -τεσπα πολύ είναι κάτι σχετικό- και τον έχω εκπαιδεύσει σε πίστα με οδηγό ράλλυ για να μπορεί να το μαζεύει.. Ας όψεται ο πατέρας μας που πριν προλάβουν να μιλήσουν υπογράφει επιταγές...

4:08 AM  
Blogger orlando said...

@ Lou
Hi there! UR welcome to our blog team and B sure that wll find a way to cmnct!!
:)

4:22 AM  
Blogger orlando said...

@Lou
Lou as Loucretia Borgia
or Lou as ....Bruse Lou!!

4:29 AM  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Χαχαχαχαχαααααα κορυφή ο θείοοοοος !

6:20 AM  
Blogger orlando said...

@ Μαύρη Τουλίπα
Ω! Με κολακεύετε....
Να τα βλέπουν ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΙΚΕΣ εδώ μέσα κυρία μου, που με αντιμετωπίζουν σκαιά!

7:19 AM  
Blogger lou said...

hey Orlando, it is nice of you to accept me - I know how dificult it is to comunicate in a foreign language. I remember those times, back at high school, when the boys invited to dance those of us young girls who were easier to get... I was sitting there waiting for the right one who will face the chalange - and once he win my heart he flew quite high...

7:32 AM  
Blogger orlando said...

@Lou
May I have the first dance miss..
:)

8:09 AM  
Blogger Butterfly said...

Δηλαδή εγώ πρέπει να βάλω τα κλάμματα? Γέρασα?
ΟΧΙ βρε!!!
Δεν γερνάω, σαν γνήσιος capricorn ωριμάζω και ΦΥΣΙΚΑ μικραίνω.
Και θα τα μάθω κι όλα αυτά γιατί έχω μια κόρη που ΤΩΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ!!!
ΧΕΧΕΧΕ

10:24 AM  

Post a Comment

<< Home