Saturday, May 13, 2006

Ο αυθεντικός McManus

Με τον πολύ ζόρικο McManus δεν μιλάμε την ίδια γλώσσα και δεν θα την μιλήσουμε ποτέ.... Δεν γουστάρει τύπους σαν εμένα, βγάζει καντήλες στη σκέψη όσων εκπροσωπώ, κοντολογίς δεν θέλει παρτίδες .... Ομως απ όλους εδώ μέσα -και μετά από αρκετούς μήνες παρατήρηση μπορώ να το πω με βεβαιότητα- είναι ο μόνος που πατάει γερά στα πόδια του χωρίς να αποποιείται ή η να υπερτονίζει την τρέλα του... Κοινώς είναι αυθεντικά κυρίαρχος του blog του και της πάρτης του....
Και όχι δεν είναι ο τσαμπουκάς του, είναι ο παλιάς κοπής χαρακτήρας του όλη του η δύναμη... Ο τύπος έχει αρχές κι όχι αρχίδια για να τα επιδεικνύει κατά το δοκούν... Οσα γράφει αν τα δει κανείς υπομονετικά και συνολικά, θα δει ότι αποτελούν μια ακόμη συνέχεια ενός σταθερού μίτου που ξετυλίγει είτε βρίζει, είτε προτείνει, είτε αναλύει, είτε ειρωνεύεται, είτε μελαγχολεί... Κοινώς έχει έρμα... Και μη περάσει απο κανενός το μυαλό ότι το έρμα είναι τόσο απλή υπόθεση όσο ακούγεται...
Διάβασα το κείμενο του με αφορμή τη Lifo για τη γενιά της μεταπολίτευσης... Αλλού γι αλλού σε σχέση με μένα, όμως γνωρίζω όσα γράφει και αυτά που γράφει είναι ακριβώς έτσι... Σοκαρίστηκα.. Οχι για κανένα άλλο λόγο , αλλά γιατί ένοιωσα για πρώτη φορά τι σημαίνει να βάζεις πλάτη, ψυχή και άποψη ... Εγώ δεν τόκανα ποτέ, ήμουν πάντα κυνικός επαγγελματίας που ήξερε τι έκανε και που πήγαινε... Σκέφτομαι λοιπόν τον Στάθη ή τον Πέτρο ντυμένους με τον στίχο "που ήσουν νιότη πούδειχνες πως θα γινόμουν άλλος" και γύρω τους πρόσωπα που παρέμειναν άλλοι όπως ο άγριος Μc... Κι όχι μόνο αυτούς, εκατοντάδες άλλους που πήραν μια σημαία ευκαιρίας τελικά για να φτάσουν στην κορυφή...
Τουλάχιστον εγώ λέω, πήρα ένα σπαθί και έγινα αδρά πληρωμένος μισθοφόρος, σημαία δεν άγγιξα...
Να γιατί διαβάζω αυτόν τον τύπο..
Γιατί με κάνει να κοντοστέκομαι...

28 Comments:

Blogger skata said...

Έτσι είναι ο σωστός "παλιός"...

...και όχι όπως κάποιοι σπουδαίοι με περισπούδαστα εντιτόριαλς!

11:01 AM  
Blogger Composition Doll said...

Και συγκρινόμενος με τον μπρυτάλ (το υ προφέρεται κλειστό) Μακμάνο (και τα άλλα σερνικά της γενιάς του/μου), αγαπητέ Ορλάντε, δεν είσθε παρά ένας φλούφλης, ίνα μην πω φλώρος!!!

:pppppppp

11:12 AM  
Blogger COSTANTINA said...

Πολύ πολύ σωστά. Αν όμως τον γνωρίσεις θα χρειαστείς τρία μπλογκ για να ορίσεις ξανά την λέξη "αυθεντικότητα".

:)

11:14 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Για να είμαστε ειλικρινείς πάντως, αν ο Πέτρος, ο Στάθης κ άλλοι δεν είχαν γίνει επώνυμοι κ επιτυχημένοι, κανείς δεν θα έσκαγε που "έχουν γίνει κάποιοι άλλοι..."

Από την άλλη, από την ίδια γενιά υπήρξαν κ καλύτεροι οι οποίοι δεν επένδυσαν στην μεταπολιτευτική ταγαρολογία η οποία μετεξελίχθηκε στο υπέροχο ΠΑΣΟΚ που βίωσε στο πετσί της η δική μου η γενιά κ έτσι δεν έγιναν το ίδιο δημοφιλείς αν κ όσοι διαβάζουν τους γνωρίζουν καλά κ τους βγάζουν το καπέλλο. Αναφέρομαι στο μακαρίτη τον Χρίστο Βακαλόπουλο ( κομμάτι του μας θυμίζει ο Κουκουζέλης στο μπλογκ του) κ τον Γιώργο- Ίκαρο Μπαμπασάκη που κατά την ταπεινή μου άποψη ήταν κ είναι πολλά κιλά μάγκας κ η πρώτη πέννα της πιάτσας.

Πάντως, αρνούμαι να δαιμονοποιήσω κάποιους μόνο κ μόνο γιατί έχουν appeal στο πλατύ κοινό τα γούστα του οποίου δεν ταυτίζονται ίσως με τα δικά μου. 'Η θα έχουμε την Αγορά ως μέτρο ή δεν θα την έχουμε.Έπειτα, στ'αρχίδια μου η άποψη του Τσαγγαρουσιάνου για τα μπλογκ που μου χτηπήσατε φρίκη όλοι σας.

Επίσης, με ενοχλεί λίγο η ετικέττα του "καλοπληρωμένου μισθοφόρου". Δηλαδή τί εννοείς ακριβώς;Κ γιατί αυτό αναγκαστικά είναι κακό;

Τέλος, μια παρατήρηση. Με τον Κωστόπουλο κ τον Τσαγγαρουσιάνο,( κ τη Γιάννα Αγγελοπούλου θα έλεγα) η ελληνική επαρχία, πήρε την εκδίκησή της...

Υ.Γ. Περί Μακ τα έχω γράψει πολλάκις, αλλού. :-)

12:17 AM  
Blogger J95 said...

Τέλος, μια παρατήρηση. Με τον Κωστόπουλο κ τον Τσαγγαρουσιάνο,( κ τη Γιάννα Αγγελοπούλου θα έλεγα) η ελληνική επαρχία, πήρε την εκδίκησή της...

Όπως την πήρε ο αμερικανικός Νότος με τα αδέρφια Bush, though...

7:32 AM  
Blogger Βασιλική said...

εγω παλι κοντοστεκομαι...
γιατι με ποναει η μεση μου...
πειραζει;;;;
;pp

8:02 AM  
Blogger cp said...

Πολλές φορές, όταν "δεν αλλάζεις" κάποιοι λένε οτι "δεν εξελίσσεσαι" και αισθάνονται φοβερά προδομένοι και λυπημένοι που "δεν έβαλες ποτέ μυαλό".

ΥΓ. Για την κάθε είδους σημαία: κρατάω το δικαίωμα να μην την σηκώνω πια αν σταματήσει να με εμπνέει - ή αν σταματήσω εγώ να της αξίζω.

9:49 AM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Νομίζω ότι ο αυθεντικός McManus σύντομα θα γίνει burger στα αυθεντικά McDOnalds

1:35 AM  
Blogger Ελένη said...

Τώρα βέβαια, δεν ξέρω πως γίνεται το Ορλαντάκι να είναι 35ρης και να έχει άποψη περί Μεταπολίτευσης... Ούτε πως γίνεται στα 35 του να έχει γίνει ένας καλοπληρωμένος γραφιάς όπως λέει και δεν έχω λόγους να αμφισβητώ το γεγονός αυτό.

Οπότε σήμερα σας αποκαλύπτω πως το Ορλαντάκι μου τα'χει τα 50 πατημένα και με τα δυο τα πόδια, γιαυτό και εγώ θα παντρευτώ τον Πάμπλο Μιράγιες όταν καταφέρω να μπω μέσα στο βιβλίο.Πού τί να τον παντρευτώ, σιγά να μην κάνουμε και λίστα γάμου στην "Παρουσίαση". Το παντρευτώ μπαίνει σε εισαγωγικά.

Πάντως κάνεις λάθος πως ο κύριος Μακ Μανίας δεν σε χωνεύει. Αν συναντιόσασταν ποτέ θα τακιμιάζατε με τη μία γιατί και εσύ δεν είσαι κανένα βλήμα αχώνευτο όπως οι περισσότεροι του ισναφιού σας.

3:15 AM  
Blogger orlando said...

@mcfly
Ναι, έχει πολύ στυλ ο τύπος και το κυριότερο, δεν μασάει δολώματα ούτε είναι αλεπού με κομμένη ουρά!
@ Κουκλάκι
Μάλιστα κυρία μου συγκρινόμενος είμαι ΚΑΙ φλούφλης ΚΑΙ φλώρος. Αλλά πολύ cool περίπτωση B.C.B.G
@ Κωνσταντίνα μου αν γνωριστώ ποτέ με τον Mc μάλλον θα χρειαστεί αυτός τρία τέρμενα για να συνέλθει απ την έκπληξη :)))

8:03 AM  
Blogger orlando said...

@Αθήναιος
Καλώς τα παιδιά τα νησιώτικα!
Που ήσουνα αγόρι μου τόσες μέρες και τόσες ΝΥΧΤΕΣ αν με εννοείς;
Οχι με πειράζουν και οι μη επώνυμοι που αναδείχθηκαν κρατώντας μια σημαία ως άλλοθι και ως όπλο τελικά στον αγώνα τους για προσωπική επιτυχία. Ο φίλος του αδελφού μου που έγινε διευθυντής Πανεπιστημιακής κλινικής με τρεις δημοσιεύσεις και μια κομματική ταυτότητα. Ο γνωστός μας που εξαργύρωσε εκείνο το Πολυτεχνείο ίσαμε δέκα φορές κι εκείνο το ταλαίπωρο αριστερό προφίλ ίσαμε είκοσι...
Τώρα τι σημαίνει για μένα καλοπληρωμένος μισθοφόρος; Οτι εν γνώσει των συνεπειών του "νόμου" χωρίς καμία αυταπάτη εκμεταλλεύομαι τα δυο- τρία προσόντα μου στο μηντιακό σύστημα όπως το σύστημα εκμεταλλεύεται εμένα. Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τις καλές συνεργασίες. Ως προς το περιεχόμενο, δεν θα κρίνω εγώ τους συμβιβασμούς μου διότι όλοι το παίζουν ασυμβίβαστοι κι ελεύθεροι. Εγώ όχι.

8:18 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Άσε με τώρα, γράφω για τις νύχτες ή μάλλον για τη νύχτα στην Κέρκυρα που με ζεμάτισε κ με βίδωσε πάνω από το τηλέφωνο. Ποιον; ΕΜΕΝΑ που σε αυτά είμαι " να κ αν τηλεφωνήσει να κ αν δεν θα τηλεφωνήσει"...

8:22 AM  
Blogger orlando said...

@j95
Πολύ σωστή παρομοίωση!!!
Εχει δίκιο όμως ο Αθήναιος.
@ Βασιλικούλα
Να σου κάνουμε ένα μασαζάκι μήπως γλυκειά μου αντί να γράφουμε ; :Ρ
@cp
Για ένα πουκάμισο αδειανό για μια Ελένη...
@ Σαλονικιώτικο Τέρας
Θα ελέγχει ο ίδιος την ποιότητα του κιμά και μετά θα τους κράζει!!

8:23 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Σίγουρα θα υπάρχουν κ άλλοι χώροι όμως η κουζίνα είναι ο χώρος στον οποίο κυριαρχεί η απόλυτη αξιοκρατία. Κ τον Θεό μπάρμπα να έχεις, ως αρχιμάγειρας δεν στέκεσαι ούτε στην τελευταία ταβέρνα, αν δεν το αξίζεις.

8:23 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Να παντρευτείς όποιον άσχημο και χοντρό θέλεις! Στο τέλος πάντα θα γυρίζεις σε μένα διότι κατά βάθος λατρεύεις την πολυτέλεια και τα παιδιά από σπίτι!!!!
Υ.Γ Ασε που σου αρέσουν και τα cabrio για να ανεμίζουν τα μαλλάκια σου
:))))

8:25 AM  
Blogger orlando said...

@ Αθήναιος
Τι λες μωρέ! 3.000.000 Ελληνες ορκίζονται πως το φαϊ της μανούλας του είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ!

8:26 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Χαχαχαχα κ όχι τίποτε άλλο, αλλά αν είσαι επαγγελματίας σε καλούν κ περιμένουν να επιβεβαιώσεις αυτή τους την πεποίθηση!

8:28 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι μου, ευτυχώς που γνώρισα και σένα για να μου εξασφαλίσεις την πολυτέλεια που επιθυμώ γιατί εμείς στο σπίτι μου πεινάμε...

Ελένη Μιράγες.

9:14 AM  
Blogger Ελένη said...

Αχ! Δεν ακούγεται πολύ ωραίο; Να! Πες το και εσύ!

Repeat after me you της μεταπολίτευσης χαμένη γενιά, you.

Ε-λέ-νη Μι-ρά-γιες.

( Νούμερο,ε νούμερο που δεν καθόμουν στ'αυγά μου ΤΌΤΕ μόνο ήθελα να σε βρω...)

9:18 AM  
Blogger orlando said...

@ Princess Helene
Μα τι στραβόξυλο που είσαι ομορφιά μου! Πρώτον μ αυτά που γράφω επιβεβαιώνω ακριβώς αυτό: Οτι είσαι καλομαθημένη όπως εκείνη η μικρή princess στο παραμύθι που της έβαλαν εφτά πουπουλένια κι εφτά μεταξωτά στρώματα αλλά δεν έκλεισε μάτι γιατί κάτω-κάτω ήταν ένα μπιζέλι! Κι ότι όπως όλα τα γνήσια κακομαθημένα κοριτσάκια ΔΕΝ αντέχεις τους ηρωϊσμούς με την αγάπη σου και μια καλύβη...
Γι αυτό θα γυρίζεις σ εμένα!!!!

9:22 AM  
Blogger Ελένη said...

Τσου ρε Λάκη. Αν αποφασίσω να γίνω πουτάνα δεν θα είμαι για το βαλάντιό σου.

9:24 AM  
Blogger Ελένη said...

Ωχ! Ξέχασα ότι τώρα που θα γίνω κυρία Ορλάντου δεν πρέπει να κράζω ΟΥΤΕ τον Ορλάντο... :-Ρ

9:25 AM  
Blogger orlando said...

@ Αγωνίστρια του Πολυτεχνείου Ελένη
Συντρόφισσα: Είπα ο άνθρωπος ότι ΔΕΝ ξέρω τα της θρυλικής σας γενιάς, ξέρω τα πρόσωπα που αναφέρεται ο Μακ! Τι να κάνω ο έρμος;
Υ.Γ Εχεις κι εσύ τατουάζ του Τσε όπως ο Μαραντόνα;

9:25 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι, έχω χτυπήσει στο στήθος μου όλη της Κεντρική Επιτροπή του Κομμουνιστικού Κόμματος Κίνας και έχει χώρο για 3 ακόμη Κεντρικές Επιτροπές... δεδομένου ότι οι κινέζοι είναι και κάπως μικρούληδες.

Το αστειάκι για την ηλικία μου το αντιπαρέρχομαι...

9:28 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!
Σπίτι γρήγορα μη μάθει η μανούλα μου τι λες και δεν μας δώσει ποτέ την καλλιτεχνική ευχή της!!
Και μου τόπε ψες που της ευχήθηκα για τη γιορτή της ΜΑΝΑΣ: Κοίτα να βρεις ένα κορίτσι που θα γίνει καλή μάνα για τα παιδιά σας!

9:29 AM  
Blogger orlando said...

@ Ελένη
Μη μου πεις ότι το ξώβυζο του Τομ Φορντ θα αποκαλύπτει τον Τσιν Χον Γιαν και τον Λη Τζινγκ Σου γιατί θα πάθω κρίση!

9:31 AM  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι μου έλα κοντά. Κοντά ΕΙΠΑ.

*φιλάκι*

Δεν μ'ενοχλούν τα παιδιά αλλά όμως χωρίς γάμο. Και μην ανησυχείς! Θα τ΄αναγνωρίσω! :-Ρ

9:34 AM  
Blogger orlando said...

@Ελένη
LoL !!!!!!!
Πάω για καμιά ώρα κάτω τα λέμε μετά!

9:42 AM  

Post a Comment

<< Home